parnyia ha

parnyia ha

انتخاب صنایع رو به رشد

حتما همگی میدانید که هنگام تصمیم گیری برای خرید سهام یک شرکت، باید بتوانیم با روش های صحیح و اصولی، میزان موفقیت و ارزش سهام آن در آینده را مشخص کنیم و در نتیجه به شکلی عاقلانه در این خصوص تصمیم بگیریم. اما در این بین باید به چه نکاتی توجه شود.

به عنوان یک فعال بورس باید ابتدا صنایع مختلف را شناخته و میزان رشد آنها در آسنده را ارزیابی کنید. برخی صنایع نوظهور که در حال حاضر ارزش سهام پایینی دارند، احتمالا در آینده با رشدی چشمگیر سود فراوانی برای سرمایه گذاران به همراه می آورند.

برای انتخاب صنایع رو به رشد، باید بتوانید در مورد وضعیت کلی اقتصاد جهان و همچنین کشور خودتان هم اطلاعات کسب کنید و با توجه به سیاست گذاری های عرصه اقتصاد و روابط خارجی با سایر اقتصادهای جهان، دریابید که در آینده کدام صنایع بیشتر مورد توجه بوده و میتوانند از حمایت بیشتری برخوردار شوند. این مورد که کمی دشوارتر به نظر میرسید نیازمند مهارت هایی است که در یک دوره جامع بورس آموزش داده میشوند.

همچنین به وضع کلی جامعه و میزان تقاضای مردم برای کالاها و خدمات گوناگون توجه داشته باشید. برسی این مورد کمی پیچیدگی دارد اما دشوار نیست. با یک نگاه به سبک زندگی و علایق اکثریت مردم میتوانید در این مورد قضاوت کنید.

 

parnyia ha
parnyia ha

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋