parnyia ha

parnyia ha

مفهوم ریسک پذیری

به طور کلی فعالیت هایی چون سرمایه گذاری، کارآفرینی، راه اندازی کسب و کار و بهره برداری از ایده های تازه با ریسک بالایی همراه هستند. چراکه شما میخواهید خود مسئولیت فعالیتی را بر عهده گرفته و یا برای اولین بار اقدام آزموده نشده ای را انجام دهید. در اینجا با مشکلات و چالش هایی روبه رو میشوید که در برابرشان تنها هستید اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید که منافع حاصل از این زحمات نیز صرفا به شما تعلق خواهد داشت!

در واقع ریسک بهای مسئولیت پذیری و شجاعت شماست. در اینجا خرد، داشن و اطلاعات کافی است که جسارت و جرئت شما را به پیش رانده و سود یا زیانتان را مشخص میسازد.

در بازار بورس نیز با وجود ریسک بالا و احتمال شکست و ضرر، همچنان افرادی که اطلاعات را به خوبی تحلیل میکنند، تکنیک ها را میدانند، وقایع مهم جهان را رصد میکنند و در دوره بورس شرکت مینمایند، میتوانند بر این ریسک و احتمالات منفی غلبه کنند.

آنچه شما به آن نیاز دارید در درجه ی اول جسارت و در درجه ی بعد میل به پیشرفت و یادگیری است. افراد با استفاده از اطلاعات کافی و توان تجزیه و تحلیل آن ها میتوانند فراتر از احتمالات را دیده و بر اساس آن عمل کنند.

parnyia ha
parnyia ha

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋