Parneia Pahi

Parneia Pahi

مهارت آموزی ضمن کار

شاید برایتان پیش آمده باشد که کارفرمایتان شما را به شرکت در دوره های آموزشی دعوت نماید و خود زمینه ساز برگزاری چنین دوره های برای شما و سایر همکارانتان شود. با توجه به پیشرفت های مداوم علوم و فناوری های گوناگون اهمیت مهارت آموزی مداوم و آموزش حین کار بسیار بارز است. به شکلی که افراد نمیتوانند پس از پایان تحصیلات یا آموزش های شغلی اولیه خود را از یادگیری بیشتر بی نیاز دانسته و با خیال راحت از آموزش های اولیه ی خود استفاده نمایند.

به علاوه در حال حاضر تک بعدی بودن در محیط کار اصلا مطلوب نیست و کارمندان موفق باید بتوانند با شرکت در دوره هایی چون آموزش نتورک پلاس، دوره های انگیزشی، آموزش کار با نرم افزارهای کاربردی چون آفیس و... رزومه و مهارت های خود را افزایش دهند و برای فعالیت های حرفه تر آماده باشند. چراکه امروزه کارفرمایان ترجیح میدهند افرادی را برای استخدام در نظر بگیرند که بتوانند از پس چندین وظیفه بربیایند و تعداد نیروهای شرکت را کاهش دهند.

از این رو است که گاه خود دوره هایی برای مهارت آموزی برگزار میکنند و تسهیلاتی برای کارمندان خود در نظر میگیرند تا از این طریق بتوانند عملکرد کلی شرکت را بهبود بخشند.

 

Parneia Pahi
Parneia Pahi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋