Parneia Pahi

Parneia Pahi

چگونه در بازار طراح موفقی باشیم؟

درست است که طراحی لباس شغلی جذاب و پردرآمد به حساب می آید و بسیاری از افراد از دوران جوانی به آن علاقه مند شده و در جستجوی آموزش فوت و فن آن میروند. اما بسیار واضح است که در حرفه و شاخه ی هنری، افراد علاوه بر برخورداری از مهارت و خلاقیت عملی باید شناختی منایب نسبت به بازار و راه های نفوذ در آن داشته باشند تا بتواند موقعیت اقتصادی خود را تثبیت نموده و با رقبایشان رویارو گردند.

طراحان لباس برای فعالیت مالی سه راه کلی پیش رو دارند. اولین راه همکاری با برندها و شرکت های فعال در زمینه ی تولید پوشاک است که در صورت برخورداری از مهارت کافی فرصتی مناسب برای پیشرفت و موفقیت پیش روی افراد قرار میدهد اما طبیعتا آزادی عمل افراد را نیز تا حدی سلب مینماید.

 

دومین راه این است که طراحان خود برای تولید و دوخت طرح هایشان اقدام کنند و آثارشان را به فروش برسانند. این کار با چالش ها و سختی های خاص خود همراه خواهد بود اما در صورت داشتن پشتکار به موفقیت ارزشمندی ختم میشود.

و اما سومین راه فعالیت سفارشی برای مشتریان خاصی است که قصد دارند لباس هایشان به طور جداگانه طراحی و دوخته شود تا سلیقه ی خود را بهتر اعمال نمایند.این روش نیز میتواند پردرآمد باشد اما ثبات این موفقیت چندان زیاد نیست.

 

Parneia Pahi
Parneia Pahi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋