Parneia Pahi

Parneia Pahi

متدهای نتورک پلاس

اگر بخواهیم مسئله را به طور مقدماتی شرح دهیم، همگی میدانیم که آموزش نتورک پلاس نخستین گام برای ورود حرفه ای به زمینه ی تکنولوژی کامپیوتر و فناوری های مربوط به آن است. اما مقدماتی بودن این دوره، به آن معنا نیست که تمامی شرکت ها و موسسات آن را با یک روش و یک متد خاص برگزار مینمایند و افراد، هر کجای دنیا که باشند، با شرکت در این دوره، به دانش و تخصصی یکسان دست پیدا میکنند.

دانش ارتباطات و فناوری اطلاعات، از بخش های گوناگونی تشکیل میشود که یادگیری تمامی آن ها و تسلط مناسب به هرکدام، به یک اندازه در موفقیت افراد و توانایی شان برای یادگیری مبانی تخصصی تر تأثیرگذار خواهد بود. اما در بسیاری از موسسات، صرفا به یادگیری بخش نرم افزاری یا برعکس آن، بخش سخت افزاری تمرکز میشود و در نتیجه افراد علاقه مند به یادگیری، نیتوانند به طور کامل مهارت های لازم را کسب نمایند.

 

 

 

بهترین روش آموزش، روشی است که در بر گیرنده ی اطلاعاتی مقدماتی و اساسی در مورد تمامی بخش های دانش نرم افزار و سخت افزار باشد و با تمرکز بر یکی از آن ها، شرکت کنندگان را از کسب مهارت در خصوص دیگری محروم میسازند. در این جا لازم است به افراد متذکر شویم که پیش از شرکت در دوره های آموزشی در مورد متد ان ها و عناوین آموزش هایشان تحقیق نمایید.

 

Parneia Pahi
Parneia Pahi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋