دخترک کبریت فروش

دخترک کبریت فروش

کمی قشنگی های دنیام، از خونه، دانشگاه و کار و سرگرمی هام

10 گوشی پرفروش ایران در بازار 1403

10 گوشی پرفروش ایران در سال 1403 بازار



10 گوشی پرفروش ایران در سال 1403 بازار

 

یکی از بهترین راهکارهایی که باید برای خرید موبایل هوشمند در نظر داشته باشید، انتخاب ازمیان گوشی های پرفروش ایران است. باید این نکته را در نظر داشته باشید که خرید محصولات پرفروش مزیت‌های زیادی را به‌همراه دارد. به‌طور مثال، مدل‌هایی که موفق به فروش بالا شده‌اند تراشه مناسبی داشته و طراحی آن شیک است.

 

می‌توانید با خرید این محصولات ازنظر کیفیت و عملکرد بخش‌های مختلف مانند دوربین اطمینان داشته باشید. بدین صورت نیازی نیست نگران مناسب‌ بودن موبایل خریداری شده بوده و به‌راحتی از آن استفاده کنید. برای این که کار شما راحت‌تر شود، می‌توانید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. در ادامه 10 مورد از پرفروش‌ترین موبایل‌های برتر بازار ایران در سال 1403 را به شما معرفی خواهیم کرد. 

 

10 مدل پرفروش و برتر موبایل در سال 1403

 

اگر شما نیز به‌دنبال خرید اسمارت‌فون هستید، پیشنهاد می‌کنیم که سراغ خرید گوشی های پرفروش ایران در سال 1403 بروید. پیدا کردن این مدل‌ها برای خرید موبایل کمی سخت است؛ به همین دلیل می‌خواهیم در این بخش 10 مدل خاص و پرفروش را ارزیابی کنیم.

 

گوشی Poco M5s شیائومی

اولین دستگاهی که می‌خواهیم به‌عنوان یکی از گوشی های پرفروش ایران باهم مورد بررسی قرار دهیم، موبایل Poco m5s از برند شیائومی نام دارد. این محصول یکی از برترین موبایل‌هایی است که توسط شیائومی تولید شده و وزن آن تنها 178گرم است.

 

باید این نکته را در نظر داشته باشید که تراشه به‌کاررفته در آن از نوع هلیو G95 بوده و در شرکت مدیاتک با تکنولوژی 12نانومتری تولید می‌شود. این دستگاه از رم 8 گیگابایتی، حافظه 256 گیگی و دوربین‌های 4 گانه با رزولوشن 64، 8 و 13 مگاپیکسلی برخوردار است. 

 

گوشی Realme 11 Pro Plus 5G

چنانچه به‌دنبال این هستید که یکی از بهترین گوشی های پرفروش ایران را بخرید، باید بدانید که ریلمی نیز محصولات خوبی در این زمینه به شما ارائه داده است. مدل 11 پرو پلاس فایو جی این برند وزنی 183گرمی داشته و از پورت تایپ سی نسل 2، بلوتوث 5.2 و رم 12 گیگی بهره می‌برد.

 

توجه کنید که این محصول طراحی خاصی داشته و در آن از حافظه‌های داخلی 256 و 512 گیگی استفاده کرده‌اند. شارژدهی این دستگاه عالی است. باتری 5000میلی‌آمپر ساعتی آن با شارژ 100 وات به سرعت پر شده و دوربین آن نیز 200 مگاپیکسل رزولوشن دارد. 

 

گوشی Redmi 13C شیائومی

ردمی 13 سی را باید از دیگر مدل‌هایی بدانیم که به‌عنوان یکی از بهترین گوشی های پرفروش ایران شناخته می‌شود. این محصول از صفحه‌نمایشی باکیفیت برخوردار بوده و با کمک Corning Gorilla Glass از آن محافظت کرده‌اند.

 

جالب است بدانید که این محصول از دوربین‌های 3 گانه برخوردار بوده و می‌توانید با بهره‌گیری از آن فیلم‌ها و تصاویر فوق‌العاده باکیفیتی ثبت کنید. حسگر اثر انگشت سریع، رنگ بندی‌های گوناگون و طراحی شیک این محصول به‌شمار می‌روند.

 

گوشی Galaxy S23 FE سامسونگ

باید گفت که گوشی سامسونگ گلکسی s23 fe یکی از محصولات خاص در بازار است که به‌عنوان یکی از گوشی های پرفروش ایران محسوب می‌شود. در واقع این موبایل یکی از محصولات جدید بوده و نمونه‌ای ارزان‌تر از یک پرچم‌دار پرتوان است.

 

استفاده از شیشه برای قاب پشتی و فلز برای فریم دور این دستگاه باعث شده تا حس خوبی هنگام کار با آن داشته باشید. نمایشگر داینامیک آمولد آن رزولوشنی عالی داشته به‌علاوه آن، دوربین‌های 3 گانه فوق باکیفیت، استاندارد IP67، رم 8 گیگ و حافظه داخلی 256 گیگابایتی نیز در این محصول یافت می‌شوند.

 

گوشی Galaxy A34 سامسونگ

محصول دیگری که می‌خواهیم به‌عنوان یکی از بهترین گوشی های پرفروش ایران به شما معرفی کنیم، موبایل a34 سامسونگ است. این دستگاه در سال گذشته وارد بازار شده و توانسته با ویژگی‌های عالی خود نظرات زیادی را جلب کند.

 

در نظر داشته باشید که نمایشگر آن 6.6 اینچی بوده و از نوع سوپرامولد است. دوربین‌های آن 48، 8، 5 و 13 مگاپیکسلی بوده و قابلیت‌های فیلم برداری جدید نیز دارند. قیمت این محصول مناسب بوده و تقریبا یک میان‌رده خوش قیمت به‌حساب می‌آید. به همین دلیل است که مشتریان زیادی آن را انتخاب میک نند.

 

گوشی Galaxy A54 سامسونگ

اگر می‌توانید کمی بیشتر هزینه کنید، میان‌رده جذاب سامسونگ به نام موبایل a54 انتخابی قدرتمند برای شما خواهد بود. وجود سی‌پی‌یو 8 هسته‌ای موجب شده تا این دستگاه سرعت خوبی در اجرای بازی و برنامه داشته باشد.

 

پردازنده گرافیکی آن از نوع Mali-G68 بوده و قادر هستید تا با بهره‌گیری از آن گرافیک‌های نیمه‌سنگین را اجرا کنید. صفحه‌نمایش Super AMOLED 6.4 اینچی، دوربین 50 مگاپیکسلی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی را باید دیگر قابلیت‌های این موبایل‌ها بدانیم.

 

گوشی iPhone 13 اپل

اما محصولی که قطعا به‌عنوان یکی از خاص‌ترین گوشی های پرفروش ایران به‌حساب می‌آید، مدل آیفون 13 نام دارد. این دستگاه در کالیفرنیا آمریکا طراحی شده و سپس در چین به تولید می‌رسد. باید گفت که این دستگاه به مدت 2 سال به‌عنوان محبوب‌ترین اسمارت‌فون بازار شناخته می‌شد.

 

وزن آن تنها 174گرم بوده و از بدنه‌ای با قاب شیشه‌ای و فریم تیتانیومی بهره می‌برد. بهره‌گیری از صفحه‌نمایش Super Retina XDR OLED نیز دلیل دیگری است که باید به خرید این دستگاه فکر کنید. تراشه A15 Bionic اپل در کنار 4 گیگ رم آن به خوبی عمل می‌کند.

 

گوشی Redmi Note 13 Pro 5G شیائومی

محصولات برند شیائومی نیز در میان گوشی های پرفروش ایران وجود دارند. گوشی شیائومی ردمی نوت 13 پرو محصولی است که قابلیت‌های مختلفی مانند شبکه ارتباطی 5G دارد. تراشه آن توسط شرکت کوالکام تولید شده و اسنپ‌دراگون 685، 6 نانومتری نام دارد.

 

حافظه داخلی آن 256 گیگابایت بوده و رم 8 گیگ آن نیز در بازار موجود است. صفحه‌نمایش آن از نوع AMOLED بوده و سایز 6.67 اینچی دارد. با کمک دوربین‌های 3 گانه این دستگاه که رزولوشن 108، 8 و 2 مگاپیکسلی دارند، می‌توانید بهتری تصاویر و فیلن های فوق العاده باکیفیت را ثبت کنید.

 

گوشی Redmi 12 4G شیائومی

یکی از گوشی های پرفروش ایران که به‌عنوان محصولی ارزان‌قیمت و اقتصادی نیز به‌شمار می‌رود، موبایل ردمی 12 نام دارد. این اسمارت‌فون طراحی جذاب، بروز و مدرن داشته و بدنه آن نیز در برابر ضربه و خراش مقاومت خاصی از خود نشان می‌دهد.

 

البته این نکته را باید بدانید که در آن از تکنولوژی ارتباطی 5G استفاده می‌کنند که کمی قدیمی به نظر می‌رسد. ویژگی‌های سخت‌افزاری این محصول شامل تراشه مدیاتک هلیو G88، 256 گیگ حافظه داخلی، 8 گیگابایت رم، صفحه‌نمایش 6.79 اینچی و دوربین 50 مگاپیکسلی می‌شوند.

 

گوشی Galaxy S24 سامسونگ

بگذارید به‌عنوان آخرین‌مدلی که می‌خواهیم درمیان گوشی های پرفروش ایران به شما معرفی کنیم، برترین موبایل سامسونگ را ارائه دهیم. این دستگاه سامسونگ گلکسی s24 نام داشته و تراشه آن اسنپ‌دراگون 8 نسل 3 است. این تراشه در تکنولوژی 4 نانومتری تولید شده و با کمک رم 12 گیگی بهترین عملکرد پردازشی را ارائه می‌کند.

 

گوشی Galaxy S24 سامسونگ

 

بدنه شیشه‌ای و فریم فلزی باعث شده‌اند ظاهر این دستگاه فوق‌العاده خاص باشد. دوربین 200 مگاپیکسلی این مدل برای عکاسی حرفه‌ای و زوم فوق العاده قوی عالی است. رزولوشن صفحه‌نمایش Dynamic AMOLED این محصول 3120×1440 پیکسل بوده و برای تماشای فیلم و بازی عالی کار می‌کند. به صورت کلی اگر به دنبال گوشی محبوب و جدید هستید، خرید گوشی شیائومی، سامسونگ و اپل را از دست ندهید.

 

خرید انواع گوشی پرفروش سال ۱۴۰۳

با خرید گوشی به‌روز، می‌توانید از امکانات مختلفی مانند دوربین باکیفیت، سیستم عامل و همینطور رابط کاربری جدید و باامکانات بهره ببرید. گوشی‌های معرفی شده در این مطلب همگی در میان کاربران مختلف محبوب بوده و از فروش خوبی در سال ۱۴۰۳ برخوردار بودند. شما می‌توانید گوشی مورد نظرتان را به‌راحتی از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید.

 

دخترک کبریت فروش
دخترک کبریت فروش کمی قشنگی های دنیام، از خونه، دانشگاه و کار و سرگرمی هام

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋