parisa rad

parisa rad

بهترین دوره های برق خودرو کدام است؟

آموزش برق خودرو

آموزش برق خودرو درجه 1 که به آن باتری سازی هم میگویند،بدلیل جامع و کاربردی بودن آن از دوره های پرطرفدار مجتمع فنی برق است. برق خودرو شامل بخش های مختلفی میشود که مهم ترین بخش آن باتری است که در صورت خرابی آن عملکرد خودرو دچار اختلال شده و روشن نمیشود. با توجه به اهمیت برق خودرو آموزشگاه فنی برق دوره آموزش برق خودرو درجه 1 را به صورت عملی و زیرنظر اساتید برجسته برگزار میکند. برخی مباحث این دوره عبارتند از:آموزش تشخیص و رفع عیوب کولر خودرو،آموزش سیم کشی مدارات الکتریکی خودرو،آموزش نقشه خوانی و موارد دیگر، پس از پایان دوره هنرجو به مباحث برق خودرو مسلط شده و آماده ورود به بازار کار میشود.

آموزش مکانیک خودرو

آموزش مکانیک خودرو درجه 1 از دوره های پرسود و کاربردی آموزشگاه فنی برق است. با توجه به اینکه تعداد وسایل نقلیه در کشور ما زیاد است به طوری که به ازای هر خانواده یک وسیله نقلیه وجود دارد و از آنجایی که وسیله نقلیه به دلایل مختلف دچار مشکل میشود نیاز به تعمیرات آن امری ضروری میباشد. تعمیرات مکانیک خودرو نیاز به تخصص دارد و هر کسی قادر به انجام آن نیست. یکی از بهترین راه های یادگیری تعمیرات خودرو شرکت در دوره های آموزشگاه فنی برق است که به صورت تخصصی کلیه مباحث مکانیک خودرو را پوشش داده و آموزش را متناسب بازار کار و به صورت عملی برگزار میکند. هدف از برگزاری این دوره تربیت نیروی ماهر جهت ورود به بازار کار است.

آموزش گیربکس های اتوماتیک

آموزش گیربکس های اتوماتیک از دوره های تخصصی مکانیک خودرو است. گیربکس اتومات با توجه به پیچیدگی ساخت آن کم تر کسی به صورت تخصصی با آن آشنایی دارد. از این رو مجتمع فنی برق دوره آموزش تخصصی گیربکس های اتومات را به صورت تخصصی و زیر نظر اساتید برجسته برگزار میکند. برخی مباحث این دوره شامل:آشنایی با قطعات گیربکس های اتومات،آموزش نحوه کارکرد گیربکس های اتومات،آموزش کار با دستگاه دیاگ و طریقه عیب یابی آن،آموزش نقشه خوانی مدارات الکترونیکی گیربکسهای اتومات و غیره میباشد. این دوره مخصوص کسانی است که میخواهند با ساختار کلی گیربکس های اتومات آشنا شوند وبتوانند وارد بازار کار آن شوند.

آموزش گیربکس های دستی

آموزش گیربکس های دستی که به عنوان گیربکس‌های استاندارد نیز شناخته می‌شوند از دوره های کاربردی مکانیک است.گیربکس های دستی عملیات انتقال قدرت از موتور به چرخ‌ها را، توسط مجموعه‌ای از چرخ‌دنده‌ها انجام می‌دهند. کلاچ مورد استفاده در این نوع گیبرکس، از نوع خشک بوده که وظیفه انتقال قدرت به چرخ ها را دارد. گیربکس های دستی به سه نوع 4 دنده،5دنده و 6 دنده تقسیم میشوند که امروزه بیشتر از نوع 6 دنده آن استفاده میشود.با توجه به پیچیدگی گیربکس های دستی جهت تعمیر آن باید به یک فرد متخصص مراجعه کرد که در این زمینه مهارت و تخصص کافی را داشته باشد. از انجایی که یادگیری تعمیرات گیربکس دستی نیاز به تجربه زیاد دارد یکی از راه های مناسب جهت یادگیری آن شرکت در دوره آموزش تخصصی گیربکس های دستی مجتمع فنی برق است که زیر نظر اساتید با تجربه برگزرا میشود.

آموزش مالتی پلکس خودرو 

دوره آموزش مالتی پلکس خودرو که به آن برق شبکه ای خودرو هم می گویند از دوره های کاملا تخصصی مکانیک خودرو است که به صورت کامل به تمامی مباحث برق شبکه ای می پردازد. هدف از مالتی پلکس کاهش پیچیدگی سیم کشی و در نتیجه عیب یابی ساده تر خودرو است. با پیشرفت تکنولوژی امروزه بیشتر خودروها به سیستم مالتی پلکس تجهیز شده اند. برق شبکه ای خودرو کاملا تخصصی است و جهت یادگیری آن باید دوره های آن را گذرانده باشید. با شرکت در دوره آموزش مالتی پلکس خودرو که توسط آموزشگاه فنی برق برگزار میشود شما میتوانید به تمامی مباحث در این زمینه آشنا شده و آماده ورود به بازار کار آن شوید. نحوه برگزاری دوره به صورت عملی و در کارگاه مجهز میباشد.

 

parisa rad
parisa rad

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋