pardis

pardis

نویسنده

8 نکته ای که باید قبل از خرید کیف چرمی به آنها توجه کنید

مواردی وجود دارد که باید قبل از خرید کیف زنانه به آنها توجه کنید. این مقاله برای تاکید کردن نکات کلیدی است که باید قبل از خرید کیف چرم مجلسی برای عید در نظر بگیرید.

1. نوع چرم استفاده شده

مانند کفش چرمی ، شما می خواهید کیفی را انتخاب کنید که از چرم طبیعی ساخته شده باشد. این چرم مرغوب است که پس از سالها و سالها استفاده ، بسیار خارق العاده تر به نظر می رسد.

بهترین چرم ها یک پتینه جذاب ایجاد می کنند ظاهری شسته و رفته و واضح که مواد از طریق پیر شدن به دست می آورند . هرچه کیفیت بالاتر باشد ، پتینه بهتر است. این چیزی نیست که با چرم های مصنوعی و سنگین بدست آورید.

از کیف هایی که از چرم مصنوعی ساخته شده اند خودداری کنید. این کیف ها در واقع از تکه های چرمی استفاده می کنند که با مواد شیمیایی و پلاستیک دوباره به کار رفته و به نسخه درجه دو چرم تبدیل شده اند و هیچوقت به پای کیف های چرم اصل و طبیعی نمی رسند.

زود چروک می شوند یا آن بوی چرمی متمایز و خوب را ندارد. این روزها کاملاً رایج است و افراد فروشنده سعی می کنند آنها را به عنوان محصولات چرم معتبر معرفی کنند. مراقب باشید قیمت آنها پایین تر است اما ارزش پول ندارند.

 

2. فرآیند دباغی

چرمی که برای کیف و کفش استفاده می شود به همان روش تهیه نشده است. شما باید تفاوت بین 2 فرآیند اصلی برنزه شدن را بدانید: برنزه کردن کروم و برنزه شدن سبزیجات  (به خصوص از آنجا که آنها بر قیمت تأثیر می گذارند).برای چرم دباغی شده با کروم ، این فرآیند شامل کروم و سایر مواد شیمیایی سخت است. ظرف چند روز تمام می شود به همین دلیل محصولات آنها همیشه ارزان هستند. چرم برنزه کروم حدود 90٪ از بازار چرم را تشکیل می دهد.سپس چرم دباغی شده گیاهی داریم . برخلاف چرم برنزه شده کرومی ، به روشی دوستدار محیط زیست تولید می شود. اصطلاح "سبزی" به مواد طبیعی استفاده می شود (مانند پوست درخت).

در اینجا پوست گاوها مرحله قبل از برنزه شدن را طی می کنند که در آنها با تمام موهای زائد آب رسانی می شود. هر پوست به دو قطعه موسوم به "کناره" بریده می شود سپس در گلدان های بزرگ قرار داده می شود و با تانن طبیعی پر می شود. برای چندین هفته - نه روزها - آنها را در مشروب برنزه خیس می کنند.

از آنجا که کل فرآیند طولانی تر است ، بیشتر محصولات چرمی برنزه سبزیجات ضخیم تر و سفت تر از محصولات چرم برنزه کروم هستند (اما در نهایت با شکستن چرم نرم تر می شوند). به همین دلیل است که برنزه شدن سبزیجات برای کیسه های با درجه بالاتر بهتر عمل می کند. چرم ها از نظر جنس ، دوام و قابلیت نگهداری از برنزهای کروم خود برتر هستند. آنها به دلیل بوی چرمی کلاسیک و همچنین پتینه عالی هستند.

شرکتی که من می شناسم از برنزه گیاهی و حیوانی استفاده می کند sorenaleather.com است . در دنیایی از محصولات از هر دو طرف گزینه های گران قیمت طراح و آنهایی که با کیفیت ارزان هستند کیف های آنها نفس تازه ای دارد. کیف های چرمی سورنا با سبک و عملکرد درجه یک طراحی شده اند. همچنین قیمت آنها مناسب است. این افراد روند کنترل کیفیت شگفت انگیزی دارند که کیف چرم با دوام طولانی را تضمین می کند. آنها همچنین گارانتی مادام العمر را ارائه می دهند که هر مشکلی را که ممکن است با محصولات آنها روبرو شوید را پوشش می دهد (اما احتمال آن بسیار کم است!)

 

3. کشور مبدا و ساخت

بسیاری از اوقات ، منشا چرم کیفیت کیف را تعیین می کند. ما برخی از کشورها را می شناسیم که به طور مداوم چرم با کیفیت تولید می کنند مانندایران ، ایتالیا ، انگلیس ، فرانسه و ایالات متحده. تاریخ نشان می دهد که این کشورها سابقه خوبی در زمینه برنزه شدن چرم دارند.

اما این روزها به کمی اختیار بیشتر احتیاج دارید مخصوصاً وقتی صحبت از برندها می شود. شرکت هایی وجود دارند که سعی می کنند با انجام تمام کارها در یک کشور دیگر و به سادگی تمام کردن چرم در ایران از اعتبار "ایران" استفاده کنند. سپس آنها محصول را به عنوان چرم طبیعی ایران مهر می زنند و این نحوه فروش چرم برنزه کروم یا چرم های بی کیفیت با قیمت های بالاتر است.

شما می خواهید به دنبال چرم طبیعی و برتر باشید جایی که انتخاب پنهان و برنزه کردن در ایران یا سایر کشورهای معتبر انجام می شود. فقط می توانید به افراد آنجا اعتماد کنید تا مهارت و توجه زیادی به جزئیات در تمام مراحل ساخت کیف داشته باشند.

4. دوام و کار دستی

بهترین کیف پول از با دوام ترین چرم ها تهیه می شوند آن ها آثار هنری حرفه ای هستند این فقط در کنار هم قرار دادن قسمتهای مختلف نیست. دو مورد باید درگیر شود: (1) انتخاب دقیق چرم و (2) دوخت دقیق.

کیف ایده آل می تواند وزن خاصی را تحمل کند و بدون اینکه اصلاً ضعیف شود ، به اطراف حرکت کند. به همین دلیل دانه بسیار مهم است - چرم تمام دانه با دوام ترین کیسه ها را تولید می کند. اما چرم درجه یک جایگزین مقرون به صرفه تری است که کارایی خوبی نیز دارد.دوخت روی کیسه باید صاف ، به سختی قابل توجه و بدون نخ های گشاد باشد. مهم است که سطح داخلی و خارجی را برای این سازگاری بررسی کنید.دسته ها نیز باید از طریق دوخت تقویت شده یا وسایل فلزی به بدنه متصل شوند. شما نمی خواهید این دسته ها به کیسه چسبانده شوند - آنها در معرض شل شدن یا جدا شدن هستند.

 

5. سخت افزار

قبل از خرید کیف چرمی ، کیفیت همه قطعات کوچک را بررسی کنید. این همیشه به بررسی جزئیات از هر طرف کیف کمک می کند. این ویژگی هایی است که باید بسیار به آنها توجه کنید:

سگک

دسته

قفل

حلقه های فلزی

اتصالات بند شانه

زیپ (توجه داشته باشید که زیپ های فلزی از کیفیت بهتری نسبت به زیپ های پلاستیکی برخوردار هستند)

برای خرید آنلاین کیف چرمی  در عکس ها بزرگ نمایی کنید تا بتوانید قسمت های جداگانه را بررسی کنید. همچنین به یاد داشته باشید به تصاویری که کیف را با زیپ بسته و باز نشان می دهد ، نگاه کنید (یا درخواست کنید).

 

6. رنگ  کیف چرمی

در اینجا یک شکست از چرم مرسوم رنگ کیف و محیط زیست برای هر یک است  سیاه و سفید ، قهوه ای تیره ، قهوهای مایل به زرد و قهوه ای روشن .سیاه و قهوه ای تیره برای محیط های حرفه ای مناسب است. آنها احساس اقتدار و قدرت را پیش بینی می کنند. قهوه ای مایل به قهوه و قهوه ای روشن تر با فضای کار راحت تر و آرام تری مطابقت دارد

رسمی ترین گزینه سیاه است ، زیرا لباس های مختلف را تکمیل می کند. اما به خاطر داشته باشید که چرم قهوه ای تیره (شکلاتی) یکی دیگر از گزینه های مناسب است. این رنگ حتی بعد از یک دهه می تواند بسیار ظریف و با کلاس باقی بماند. از کیف هایی که بیش از 2 رنگ مختلف دارند یا دوخت با رنگ متضاد دارند خودداری کنید. این کیف ها بسیار پر زرق و برق دیده می شوند. یک رنگ مطمئن ترین شرط بندی است.

7. بیانیه کیف چرمی

در آخر ، باید نوع بیانیه ای را که می خواهید با کیف خود بیان کنید ، در نظر بگیرید. طراحی باید متناسب با حرفه شما باشد.خود کیف باید همان کاری را انجام دهد که شما برای انجام آن نیاز دارید. انتخاب صحیح می تواند سبک و تصویر شما را به سطح بالاتری برساند. این به شما کمک می کند هر کجا که بروید یک جمله قدرتمند بیان کنید.

 

کیف برای وکلا ، حسابداران ، مهندسان ، پزشکان ، تجار و سایر متخصصانی که اسناد / لپ تاپ ها را از و از مطب منتقل می کنند مفید است .این بهترین انتخاب برای همراهی کت و شلواری است که برای کار یا یک جلسه می پوشید

کیف مسنجر :این کمتر از کیف چرمی اداری و رسمی و همه کاره است .این قرار است از طریق شانه یا بدن صلیبی حمل شود

برای محیط های کاری گاه به گاه یا هنگام مسافرت برای تعطیلات عالی است

 

8. درباره قیمت کیف های چرمی زنانه

به یاد داشته باشید که قیمت همیشه یک شاخص دقیق از کیفیت نیست. مارک هایی وجود دارند که صرفاً به دلیل داشتن یک نام ، هزینه کمتری را برای آنها دریافت می کنند . در عین حال ، برای کیفیت خوب باید کمی بیشتر سرمایه گذاری کنید. بنابراین به خاطر داشته باشید: برای حق بیمه نام تجاری هزینه نکنید و در عوض ، یک کالای برتر بخرید . شما می خواهید در اینجا به سراغ کیف های ضروری که هر زنی باید داشته باشد با قیمت رقابتی بروید که دارای تمام شاخص های اصلی کیفیت در بالا ذکر شده باشد.

pardis
pardis نویسنده

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋