مرکز پانل

مرکز پانل

مرکز فروش فوری انواع ساندویچ پانل دیواری و پانل سقفی قیمت روز با بهترین کیفیت (مشاوره رایگان)

کلین روم چیست | کاربرد اتاق تمیز

کلین روم فضایی است که فاکتورهای محیطی حاکم در آن بر اساس یک الزامات بهداشتی تعیین می‌شود؛ برای مثال میزان دما، میزان رطوبت، میزان آلودگی و ذرات خارجی در این محیط باید در یک محدوده استاندارد قرار داشته باشد، چرا که فعالیت‌هایی که در این محیط انجام می‌شود از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است. بنابراین باید در ساخت اتاق‌ تمیز بسیار دقت شود و مصالح خوبی برای ساخت آن استفاده شود یکی از مصالح مخصوص اتاق تمیز پانل است.


ساندویچ پانل اتاق تمیز کمک می‌کند که شما تمامی ویژگی‌های مهم و مورد نیاز یک اتاق ایزوله را داشته باشید در ادامه این مقاله مرکز پانل به بررسی دقیق‌تر و کاربردهای سازه اتاق تمیز پانلی می‌پردازیم.

اتاق تمیز چه مکانی است؟

با توجه به کلاس بندی اتاق تمیز میزان ذرات معلق در این محیط‌ها در یک طیف معین وجود دارد، کلین روم‌ها انواع مختلف و کاربردهای متفاوتی دارند که در ادامه به معرفی هر یک می‌پردازیم.
کلین روم‌ها باتوجه‌به میزان آلایندگی و میزان ایزوله بودن طبقه‌بندی می‌شوند که در صنایعی همچون، هوافضا، ساخت موشک، داروسازی، پزشکی، صنایع هسته‌ای، تولید قطعات الکترونیک، صنایع غذایی کاربرد دارد.

از مزایای اصلی دیگر پانل تمیز این است که در مقابل مواد شیمیایی و … مقاوم است؛ ساندویچ پانل کلین روم از نظر نوع ورق مصرفی نیز دارای الزاماتی می‌باشد که بیشتر جنیه افزایش طول عمر مصالح و تبعیت از قوانین کلین روم را دارد.

از آن‌جایی که کلین روم فضایی است که در یک محیط سربسته اجرا می‌شود برای پوشش دیوار و سقف آن از ساندویچ پانل دیواری استفاده می‌کنند. در ادامه به جزئیات و فاکتورهایی که یک ساندویچ پانل کلین روم باید داشته باشد اشاره می‌کنیم. البته ابتدا قصد داریم نگاهی به تاریخچه کلین روم داشته باشیم.

مرکز پانل
مرکز پانل مرکز فروش فوری انواع ساندویچ پانل دیواری و پانل سقفی قیمت روز با بهترین کیفیت (مشاوره رایگان)

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋