otag

otag

توسط ۹ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

نکاتی برای خرید تخت خواب دخترانه راحت و بادوام

خواب یکی از مهم ترین بخش های زندگی انسان می باشد و مهم است که خواب راحتی داشته باشیم تا بتوانیم کارهای رزومره‌مان را به درستی انجام دهیم. داشتن یک خواب با کیفیت موجب می شود تا انرژی مناسبی برای انجام فعالیت هایمان در طول روز داشته باشیم. خواب در کودکان از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که موجب می شود فرآیند رشد آن ها نیز به خوبی انجام شود. تخت خواب دخترانه و تخت خواب پسرانه مناسب موجب می شود تا کودکان مان خوابی راحت را تجربه کنند.

 

 

در این مقاله به بررسی ویژگی‌های یک تخت خواب دخترانه مناسب خواهیم پرداخت و انواع تخت دخترانه را از جنبه های متفاوت بررسی خواهیم کرد. همچنین به بررسی قیمت تخت خواب دخترانه با توجه به ویژگی ها و امکانات آن سرویس خواب خواهیم پرداخت. قیمت تخت خواب دخترانه شیک و جدید را می توانید از مجموعه فوکا چوب بپرسید.

 

ویژگی تخت خواب مناسب دختران

تخت خواب دخترانه باید ویژگی هایی داشته باشد تا بتواند موجب راحتی و امنیت فرزند شما باشد. از سویی دیگر تخت خواب باید با متریال مناسب ساخته شده باشد تا بتواند طول عمر بالایی داشته باشد. تخت خواب های دخترانه باید طراحی هایی مناسب و زیبا داشته باشند تا با خلقیات و روحیات دختران نیز سازگار باشند. مجموعه توانسته تمام این ویژگی ها را در طراحی هایش لحاظ نماید. تخت خواب های فروشگاه ما همگی از استاندرادهای روز دنیا پیروی می کنند.

خرید تخت خواب دخترانه در وهله اول باید با توجه به جنس آن صورت گیرد. تخت خواب های مناسب باید با استفاده از چوب ها و تخته های درجه یک ساخته شده باشند. استفاده از چوب مناسب برای ساخت تخت موجب استحکام بالای تخت نیز می شود. توجه داشته باشید که یک مرتبه هزینه کردن برای خرید یک جنس با کیفیت بهتر از چند مرتبه پرداخت هزینه برای جنس نامرغوب می باشد.

قیمت تخت دخترانه در وهله اول با توجه به جنس مواد سازنده آن تعیین می گردد. در مرحله بعدی تشک تخت دارای اهمیت بالایی می باشد چرا که یک تشک استاندارد و راحت می تواند خوابی خوش را برای شما رقم بزند. شما می توانید برای خرید تخت دخترانه با طراحی های متفاوت با مجموعه فوکا چوب در تماس باشید.

 

انواع متریال

ست تخت خواب دخترانه با توجه به متریال های مورد استفاده در ساخت آن ممکن است قیمت های متفاوتی داشته باشد. در ادامه به بررسی انواع متریال مناسب برای ساخت تخت خواهیم پرداخت:

  1. چوب:

یکی از بهترین متریال هایی می باشد که برای ساخت تخت های دخترانه مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت ست تخت خواب دخترانه که با استفاده از چوب ساخته شده باشد نسبت به دیگر متریال ها بالا می باشد. محبوبیت چوب به علت آن که به صورت مستقیم از دل طبیعت می آید بسیار بالا می باشد. از سویی دیگر این جنس تخت ها علاوه بر آن که رنگ بسیار خاصی دارند، دوام بالایی هم دارند. تخت خواب دخترانه یک نفره که با استفاده از چوب طراحی شده باشد بی شک یکی از محبوب ترین های بازار می باشد.

  1. ام دی اف:

ام دی اف امروزه از پرآوازه ترین متریال‌های مورد استفاده در بازار می‌باشد و نسبت به دیگر مواد موجود در بازار دارای مزیت بسیاری می‌باشد. قیمت تخت خواب دخترانه تک نفره که با استفاده از ام دی اف ساخته شده باشد نسبت به چوب ارزان تر می باشد. ام دی اف می تواند برای ساختن تخت خواب دخترانه شیک با قیمت مناسب بسیار مناسب باشد. ام دی اف از سویی دیگر به علت توانایی رنگ پذیری متنوع برای ساخت تخت خواب دخترانه بسیار مناسب می باشد. دوام و استحکام و طول عمر این متریال نیز پیرو استاندارد های جهانی می باشد.

  1. فلز:

اگر به دنبال تخت خواب دخترانه با قیمت بسیار مناسب هستید، می توانید از تخت های فلزی استفاده کنید. ولی این متریال امروزه بسیار کم در بازار یافت می شود چرا که نمی تواند ظرافت و زیبایی تخت های چوبی را داشته باشد. فلز رنگ های متفاوتی را می تواند بپذیرد ولی سر و صدای آن بسیار زیاد است.

 

انتخاب رنگ مناسب

انتخاب رنگ یکی از مهم ترین بخش های یک دکوراسیون می باشد. انتخاب رنگ مناسب می تواند تاثیر مستقیم بر روحیه و خلقیات فرزند شما بگذارد. علاقه دختران به رنگ های صورتی و یاسی غیر قابل انکار است. ولیکن مجموعه ما توانسته تخت خواب دخترانه را با رنگ‌های پاستلی و متنوعی به بازار عرضه کند که مورد پسند تمامی اعضای خانواده باشد.

قیمت تخت خواب دخترانه یک نفره ارتباطی با رنگ آن ندارد، از این رو شما می توانید رنگ مورد پسندتان را با خیالی آسوده انتخاب نمایید. با توجه به آن‌که نوجوانی یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین دوره‌های زندگی هر شخصی می باشد که کودکی را به بزرگسالی متصل می کند. شروع تغییر سلایق دوره کودکی نیز می‌باشد، از این‌رو در انتخاب رنگ باید بسیار محتاط عمل کرد که در آینده نزدیک کودک دچار مشکل نشود.

 

ابعاد مناسب تخت

تخت خواب دخترانه در ابعاد متفاوتی در بازار وجود دارند و هر یک برای استفاده در بازه های سنی متفاوتی ساخته شده اند. قیمت تخت خواب تک نفره دخترانه و قیمت تخت خواب دو نفره دخترانه بر اساس ابعاد نیز تعیین می گردد. یکی از روش هایی که می توان به وسیله آن ابعاد مناسب تخت خواب را تعیین کرد، قد و وزن کودک شما می باشد.

تخت خواب دخترانه اغلب در ابعاد 90*200 و 120*200 ساخته می شود که شما باید با توجه به محیط اتاق فرزندتان اقدام به خرید تخت مناسب نمایید. چنان‌چه فضای در دسترس شما گسترده است، می‌توانید از تخت‌های عرض 200 استفاده نمایید که اصطلاحا تخت یک و نیم نفره نیز خوانده می‌شوند. این تخت ها که عرض بیشتری نسبت به تخت های تک نفره دارند، برای افرادی مناسب می باشند که در خواب بسیار تکان می خورند. اگر فضای شما اجازه استفاده از تخت‌های عرض 120 را به شما نمی‌دهد، با خیال راحت از تخت‌های عرض 90 همراه با گارد استفاده کنید. نکته دیگر که باید به آن دقت کرد، این است که دوره نوجوانی دوره ای زودگذر می باشد. بهتر است که تختی را انتخاب کنید تا علاوه بر آن‌که با روحیات نوجوان شما سازگار باشد بتواند سالیان سال از آن نیز استفاده کند. قیمت تخت یک نفره دخترانه با توجه به ابعاد آن تعیین می گردد.

 

مدل های تخت خواب

تخت خواب دخترانه دارای مدل‌های مختلفی می‌باشد که می توانید با توجه به بودجه، فضا، سلیقه و ... تخت مورد پسندتان را خریداری نمایید. دختران نوجوان تمایل دارند تا دکور اتاقشان زیبا و خاص باشد و برای دستیابی به این منظور از تخت‌هایی با مدل‌های زیبا استفاده می‌کنند. از این رو در ادامه به معرفی برخی از انواع تخت خواب ها خواهیم پرداخت:

  1. تخت خواب دخترانه فانتزی:

تخت‌های فانتزی یکی از انواع تخت خواب‌های دخترانه می‌باشند که دارای طرح‌های فانتزی و رنگ فانتزی می‌باشند.این نوع تخت خواب که مناسب دخترانی می‌باشد که کم سن و سال‌تر می‌باشند اغلب با طرح‌هایی از پرنسس‌های دیزنی همراه هستند. تخت دخترانه یک نفره فانتزی با بهترین متریال را از فوکا چوب بخواهید.

  1. تخت های شیک و مدرن:

تخت خواب دخترانه شیک و مدرن اغلب با استفاده از طرح‌های ایتالیایی و یونانی ساخته می‌شوند. این نوع تخت برای گروه‌های سنی بالاتر از 15 سال مناسب می‌باشد که بتوانند در سال‌های جوانی نیز به راحتی از آن استفاده کنند. تخت خواب یک نفره دخترانه شیک با قیمت مناسب را می‌توانید از فروشگاه فوکا چوب خریداری کنید.

  1. تخت های کمجا یا چند طبقه:

اگر اتاق کودک شما کوچک است و فضا یک تخت را ندارد، می‌توانید از تخت‌های کمجا استفاده کنید. اگر بیش از یک فرزند دارید و می‌خواهید برای آن‌ها از تخت‌های دو طبقه و یا تخت‌های کمجا استفاده نمایید می‌توانید با مشاوران مجموعه ما تماس بگیرید. تخت خواب دو نفره دخترانه را همچنین با بهترین متریال می توانید از مجموعه فوکا چوب خریداری نمایید.

توجه داشته باشید که سرویس خواب و ست تخت خواب یکی از مهم‌ترین ارکان اتاق فرزند شما می باشد. از این‌رو شما می‌بایست تختی را برای کودکتان فراهم کنید تا علاوه بر آن‌که موجب راحتی او شود، از نظر روحی نیز باعث آرامش وی شود. برای اطلاع از قیمت تخت خواب یک نفره چوبی دخترانه و قیمت تخت خواب یک نفره ام دی اف دخترانه می‌توانید با ما تماس بگیرید.

 

ست کامل

تخت خواب دخترانه را می توانید با لوازم چوبی همراه آن خریداری کنید که فرزند شما بتواند لوازم دیگر خود را درون آن قرار دهد. لوازم چوبی متفاوتی را می توانید همراه با تخت خواب بخرید که در ادامه به بررسی هر یک از آن ها خواهیم پرداخت. سرویس خواب هایی که در بازار موجود می باشند اغلب با موارد زیر به فروش می رسند:

  1. پاتختی

  2. تخت خواب

  3. میز توالت

  4. آینه

  5. قاب آینه

  6. صندلی میز توالت

  7. کمد

  8. میز تحریر

  9. کتابخانه

  10. کشو

  11. فایل کشو

  12. ویترین

  13. شزلون

  14. صندلی میز تحریر

  15. اشک

  16. لوستر

  17. آباژور

و ... .

قیمت تخت خواب دخترانه شیک بر اساس اینکه هر یک از موارد بالا را به لیست خرید تان اضافه کنید یا خیر متغیر می باشد. اضافه کردن هر یک از موارد بالا به لیست خرید و فاکتورتان یک امر کاملا اختیاری می باشد. شما بر اساس سلیقه و نیاز خودتان می توانید هر یک از موارد بالا را سفارش دهید. اگر اتاق شما فضای کافی جهت خرید کشو و یا دروار را ندارد، می‌توانید تخت‌هایی را سفارش دهید که کشو توکار دارند. این تخت ها می توانند نیاز شما به کشو و دراور را برآورده سازند و جای کمتری نیز اشغال می کنند. تخت خواب هایی که دارای کشو توکار می باشند از متریالی ساخته می شوند که در طول زمان مورد فرسایش قرار نگیرند.

توجه داشته باشید از آن جا که خواب یکی از تاثیرگذار ترین بخش های زندگی انسان در طول شبانه روز می باشد کیفیت تخت خواب می‌تواند بر کیفیت خواب نیز اثر بگذارد از این رو هیچ گاه نباید کیفیت را فدای کمیت نمایید. تخت خواب دخترانه قیمت خوب را می توانید از مجموعه ما تهیه نمایید.

میز توالت

تخت خواب یک نفره دخترانه را می توانید همراه با میز توالت سفارش دهید. میز توالت یکی از لوازمی می باشد که همراه با تخت خواب به فروش می رسد. میز توالت به منظور نظم دادن به لوازم آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

میز توالت را می توانید همراه با صندلی ست آن سفارش دهید تا بتوانید به راحتی از این میز استفاده کنید. اگر نمی خواهید که میز توالت را ست با تخت خوابتان تهیه کنید می توانید آن چه که مد نظرتان می باشد را برای ما شرح دهید تا به خواست یک میز توالت خاص برایتان بسازیم.

میز توالت را نباید فقط با توجه به ویژگی های ظاهری آن تهیه کرد. در هنگام خرید میز توالت باید به نحوه ساخت و جنس متریال و یراق آلات آن نیز دقت کرد. میز های توالت غالبا به دو شکل در بازار می باشند: با آینه متصل، بدون آینه متصل. شما می توانید با توجه به میزان فضا و سلیقه شخصی خودتان یکی از این دو مورد را انتخاب نمایید.

 

پاتختی

پاتختی یکی دیگر از لوازمی می باشد که بر قیمت تخت دخترانه شیک تاثیر مستقیم می گذارد. پاتختی در ابعاد و تعداد کشو های متفاوتی به فروش می رسد. تخت خواب یک نفره دخترانه قیمت پایین نیاز به پاتختی با یک کشو دارد ولی پاتختی با دو کشو برای تخت دو نفره مناسب است. اگر فضای مورد استفاده شما کوچک است می توانید از پاتختی هایی استفاده کنید که ابعاد کوچک تری دارند. طبق تجربه ما پاتختی وسیله ای است که خرید آن به شدت توصیه می‌شود چرا که می‌تواند وسایل بسیاری را در خود جا دهد. همچنین پاتختی برای قرار دادن وسایلی همچون لیوان و پارچ آب، ساعت، دارو و ... مناسب می باشد. ولی اگر کمبود جا شما را آزار می دهد می توانید از پاتختی هایی استفاده کنید که چرخدار هستند.

پاتختی را می توانید به صورت ست با تخت خواب سفارش دهید، ولی بنا به درخواست شما می‌توانیم پاتختی‌ها را طبق سلیقه شما تغییر دهیم. ابعاد استاندارد ارتفاع پاتختی چیزی در حدود 50 سانت می باشد که طبق سلیقه شما قابل تغییر است. تخت خواب یک نفره دخترانه با قیمت خوب را از فوکا چوب بخواهید.

 

آینه

تخت خواب دخترانه را می توانید با آینه نیز خریداری کنید، آینه ها اصولا به دو صورت آینه های قدی و یا آینه های همراه با میز توالت به فروش می رسند. آینه های قدی نیز در کنار میز توالت قرار می گیرند و می توانید آن ها را به دیوار پیچ کنید. اگر فضای اتاق شما کوچک می باشد استفاده از آینه های قدی را به شما توصیه نمی کنیم چرا که دست و پا گیر شما خواهد بود. خرید تخت خواب یک نفره دخترانه همراه با آینه قدی نیز ممکن است بدین منظور می توانید با فوکا چوب تماس بگیرید.

 

کمد

کمد سرویس خواب یکی از ضروری ترین ابزاری می باشد که می توانید همراه با تخت خواب سفارش دهید. البته اگر اتاق خواب کودک شما دارای کمد باشد شاید نیازی به خرید کمد سرویس خواب پیدا کنید و در هزینه ها صرفه جویی کنید. وجود کمد باعث می شود تا لباس ها، کیف ها، کفش ها و ... سر و سامان بگیرند. اگر امکان خرید کشو و یا تخت کشو دار را ندارید می تواند کمد هایی را خریداری نمایید که دارای کشو هستند. کمد های مدرن و امروزی اغلب با کشو هایی توکار طراحی می شوند که طراحی بی نظیری نیز دارند.

کمد ها را می توان با آینه های قدی نیز ترکیب کرد. این کار هنگامی انجام می شود که شما فضای کمی در اتاق دارید و هم به کمد نیاز دارد هم به آینه قدی. در این صورت بهترین راه انتخاب محصولی می باشد که هم کمد باشد هم آینه! برای خرید تخت دخترانه با قیمت مناسب همراه با کمد و آینه کافی است با ما تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند. همچنین شما می توانید برای اطلاع از قیمت تخت خواب دخترانه جدید و قیمت تخت خواب دخترانه شیک با فوکا چوب تماس بگیرید.

 

تخت خواب کودک دخترانه

اگر قصد خرید تخت خواب دخترانه برای کودک خردسال خود را دارید، پیشنهاد می کنیم که به ایمنی آن توجه کنید. کودکان در خواب ممکن است تکان بخورند و از تخت بیفتند، بی شک این امر شاید خطراتی نیز داشته باشد. همچنین اگر تخت با استفاده از متریال و یراق آلات بی کیفیت ساخته شود ممکن است زود بشکند و برای کودک خطرناک باشد. متریال و چوب بی کیفیت نیز ممکن است مورد حمله حشرات موذی قرار بگیرد. در این صورت خواهیم دید که ایمنی تخت خواب بسیار مهم است و باید به آن دقت شود. شما می توانید برای اطلاع از قیمت تخت خواب کودک دخترانه همین حالا با فوکا چوب تماس بگیرید و از راهنمایی مشاوران ما بهره ببرید.

otag
otag

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋