oshimanalyze

oshimanalyze

خرید عمده انواع رزین اپوکسی با بهترین کیفیت

رزین اپوکسی
خرید خرد شده و عمده فروشی و قیمت انواع رزین های اپوکسی

برای پیدا کردن قیمت و خرید رزین های مختلف اپوکسی می توانید یک مورد را به سبد خرید اضافه کنید و درخواست قیمت لطفا بروید و یا تماس بگیرید.

1-مقدمه


هر ترکیب طبیعی یا مصنوعی ارگانیک متشکل از یک ماده غیر کریستالی یا چسبناک مایع را می توان رزین نامید. رزین های طبیعی معمولا مواد ارگانیک قابل اشتعال و شفاف هستند و رنگ هایشان از زرد تا قهوه ای متغیر است. رزین ها در مایعات مختلف ارگانیک محلول هستند اما در اب محلول نیستند. رزین های مصنوعی شامل دسته بزرگی از محصولات مصنوعی هستند که برخی از خواص فیزیکی رزین های طبیعی را دارند اما از نظر شیمیایی متفاوت هستند. اکثر رزین های طبیعی از درختان به خصوص کاج و صنوبر استخراج می شوند.  مایع حاصل معمولا برخی از اجزای فرار خود را در طول تبخیر از دست می دهد.

انواع رزین ها

رزین اپوکسی مصنوعی یک ماده شیمیایی مصنوعی است که برای تقلید ویژگی های طبیعی مشابه ساخته شده است. رزین های مصنوعی به صورت صنعتی از طریق فرایند پلیمریزاسیون تولید می شوند که شامل ایجاد ساختارهای پلیمری و پایدار تر و همگن تر از رزین های طبیعی است.

فروش انواع زمین

رزین های اپوکسی مصنوعی رزین های صنعتی هستند که معمولا مواد چسبی هستند که در طول فرایند پخت به پلیمرهای جامد تبدیل می شوند. رزین های پخت معمولا حاوی گروه های انتهایی واکنشی مانند اکریلات یا رزین های اپوکسی هستند. برخی از رزین های مصنوعی دارای خواص مشابه رزین های گیاهی طبیعی هستند اما بسیاری از این خاصیت را ندارند. پارامترهای فیزیکی که در مورد رزین می تواند وضعیت داشته باشد و در مصارف صنعتی و دکوراتیو موارد زیر (پارامترهای فیزیکی) مهم هستند با توجه به حالت فیزیکی رزین معمولا جامد یا مایع در نظر گرفته می شوند. به طور مشخص, این است که برای شفاف, مات, شفاف و بدون ذرات جامد. اندازه پارامتر مهم است, این ویسکوزیته یا ویسکوزیته, و غیره., نازک شدن, وزن, و غیره., سازگاری با رزین, رزین کمکی و یا رزین های دیگر نیز دشوار است, در برخی موارد, در مورد اندازه گیری و اندازه گیری.


اگر پارامترهای مواد شیمیایی در مورد تار مطرح شده است, مقدار اسید, مقدار هیدروکسیل, و غیره. از مقدار امین (که در رزین شما موجود است و چقدر سخت است) مقدار رزین اپوکسی و مقدار لیمو و مقدار فرمالدهید نیز می توان استفاده کرد. علاوه بر پارامترهای مشخص, که در مورد شما پارامترهای رزین, پارامترهای پخت و یا پخت رزین نیز مورد بحث قرار گرفته, مانند درجه حرارت پخت با یا بدون خشک کن, اما این ممکن است چنین پارامترهایی.

https://honari.com/shop/product/category/zivsralat_rezini/rezin
پس از پخت و پخت رزین اپوکسی حاصل باید ظاهر یکنواخت و شفاف و مقاوم در برابر خش و ضربه. تمام پارامترهای فوق در هر دو مورد صنعتی و دکوراتیو مهم و کاربردی هستند و قبل از رسیدن کاربر اندازه گیری و ارزیابی می شوند.

2. تاریخچه


برای سال های بسیاری, رزین اپوکسی, که در مناطق مختلف جهان توسط رومیان باستان برای ازتک در امریکا مورد استفاده قرار گرفت, از گیاهان مختلف, رزین اخذ شده و مورد استفاده در مکان های مختلف, بود. اما رزین مصنوعی و به ویژه اپوکسی رزین واکنشی به سنگ زنی سوسدا و امین است که برای اولین بار توسط پل سرباره در سال 1934 توصیف و ضبط شد.

3-برنامه های کاربردی


رزین های اپوکسی مصنوعی در طیف گسترده ای از محصولات مانند پلاستیک وجود دارد, رنگ و خوش شانس. رنگ ها و روکش های ساخته شده از رزین های اپوکسی مصنوعی حفاظت طولانی تر از سطوح فلزی از خوردگی به دلیل دوام بیشتر فراهم می کند. لازم به ذکر است که رزین مصنوعی یا صنعتی علاوه بر کاربردهای صنعتی ذکر شده در بالا دارای بخش قابل توجهی از تولید و مصرف رزین در کشور می باشد که هزینه تولید محصولات دکوراتیو و هنری را نیز ممکن می سازد. نکته قابل توجه در بحث کارهای هنری و دکوراتیو استفاده از غلظت صحیح رزین مطابق با محصول هدف است. برای انجام این کار و برای کسب اطلاعات بیشتر, خرید رزین اپوکسی ضخیم و خرید رزین اپوکسی رقیق, با کلیک بر روی نام محصول مورد نظر.

فروش مشخصات و قیمت برای تمام انواع زمین

فروشگاه شیم طیف گسترده ای از رزین های اپوکسی مورد نیاز صنعتگران و دانشمندان را فراهم کرد. برای بهترین و اضافی راهنمایی در خرید و گرفتن قیمت برای تمام انواع رزین های اپوکسی, تماس با متخصصین ما.
رزین های مصنوعی (سنتز شده) موجود در بازار ایران برای کاربردهای مختلف تغییرات زیادی دارند. مانند رزین پلی استر, رزین فنلی (چسب و صنایع حرارتی), اپوکسی ای 06 (محصولات ایرانی), اپوکسی کامیو (محصول کره جنوبی), رزین اپوکسی, نانیا (محصول تایوان). همه این مواد به جز برای مصارف صنعتی نیز برای اهداف هنری و دکوراتیو استفاده می شود. به خصوص رزین اپوکسی کومهو که در دو غلظت رقیق شده و غلیظ برای این دسته از کاربران موجود است. فقط در مورد توضیح مختصری در زیر وجود دارد اما برای اطلاعات بیشتر به مقالات موجود برای هر کدام مراجعه کنید.

4-رزین های اپوکسی


رزین اپوکسی ای 06 یک مایع شفاف زرد کمرنگ است که به سایش مقاوم است و چسبندگی قابل قبولی به سطوح دارد.  ویسکوزیته این گروه از رزین های اپوکسی از 10000 تا 14000 عدد است. این رزین اپوکسی به دلیل شفافیت بالا به عنوان رزین اپوکسی چوب یا رزین اپوکسی سنگی شناخته می شود.


رزین نانو اپوکسی تایوان که رقیق شده و نیمه غلیظ و غلیظ است نوع دیگری از رزین اپوکسی است. این رزین برای افزایش پایداری چوب و سنگ و بستن منافذ و همچنین برای اهداف هنری و دکوراتیو ساخت و پرداخت جواهرات استفاده می شود.


رزین اپوکسی کره ای نیز شناخته شده به عنوان رزین اپوکسی کره ای رزین اپوکسی ویسکوزیته متوسط است.  با توجه به شفافیت رنگ, ویسکوزیته درست, عدم وجود بوی نامطلوب و لاک الکل زدن به در صنایع مختلف, از جمله ساخت و ساز, نقاشی, الکترونیک, چسب.... استفاده.

5-روش تولید

1-5-روش طبیعی


در روش طبیعی هنگامی که رزین گیاهان با خراش دادن بخشی از تنه گیاه و جمع کردن رزین اساسا همراه با جایگزینی روش های صنعتی و مصنوعی منسوخ می شود این روش منسوخ شده است.

2-5-روش مصنوعی


هر رزین به روش های مختلف سنتز, که ما به طور خلاصه در اینجا توضیح خواهد داد. برای مطالعه کامل روش های سنتز به موضوع هر رزین مراجعه کنید.
برای مثال رزین های پلی استر در نتیجه واکنش اسیدهای ارگانیک و الکل های چند اتمی حاصل می شوند. به عنوان یک قاعده انیدرید مالیک مواد خام در رزین های پلی استر غیر اشباع است.
یا یکی از روش های تولید رزین های فنلی این است که فنول ها و فرمالدهید به طور مستقیم با یکدیگر واکنش نشان می دهند تا یک پلیمر مش را تشکیل دهند.
در مورد رزین های اپوکسی روش های مختلفی برای دستیابی به رزین های نانی و کومهو و ای 06 مورد استفاده قرار می گیرد.(چه رقص و چه چربی) مقاله اختصاص داده شده به هر یک به طور کامل یکی از روش های توضیح می دهد. اما در کوتاه ترین حالت می توان گفت که بسیاری از مونومرهای اپوکسی مورد استفاده در برنامه.رزین های فردی در نتیجه واکنش ترکیبی با گروه های اسیدهای هیدروکسی و اپیکلروهیدرین تشکیل می شوند.

 
6-روش نگهداری


همانطور که برای مراقبت از رزین, شما باید با توجه به نوع رزین پرداخت. به عنوان مثال رزین های پلی استریت و فنولیت فعال تر از رزین های اپوکسی هستند. در نتیجه, تعمیر و نگهداری خود را نیاز به حذف خود را از دیگر مواد شیمیایی.
علاوه بر این, در مورد رزین که نیاز به یک سخت کننده و یا یک سخت کننده کمکی, روش مراقبت از خود مهم هستند.(این مواد می تواند امینو, انیدرید و... بودن.)

 
7-امنیت


در ترکیب با رزین های فنلی, استنشاق بیش از حد و یا تماس با پوست زمانی که به یک دوز از این ماده در معرض می تواند یک خطر برای سلامت مصرف کنندگان مطرح, و همچنین منجر به نشت اطلاعات به محیط زیست, که می تواند برای محیط زیست خطرناک.

پیچ

در ترکیب با رزین های پلی استر, استایرن به عنوان رقیق کننده رزین توسط بسیاری از شرکت هایی که با استفاده از یک سیستم بدون استایرن استفاده می شود, عمدتا به دلیل مشکلات بوی, بلکه به دلیل نگرانی که استایرن, یک ماده سرطان زا, معرفی و کار می کند.
در ترکیب با رزین های اپوکسی, خطر اصلی در ارتباط با استفاده از مولفه سخت شدن خود را به رزین های اپوکسی است. سفت کننده های امین معمولا باعث خوردگی می شوند. امین, مواد معطر یک خطر خاص برای سلامت انسان مطرح (بسیاری از شناخته شده و یا مشکوک سرطان زا), اما استفاده از خود در حال حاضر به کاربردهای صنعتی محدود, خاص است و, به عنوان یک قانون, امین, و امن تر صنایع دستی علی البغلی یا بنگالی, هنر, و غیره. می تواند در بحث استفاده شود.

oshimanalyze
oshimanalyze

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋