onlinehouse

onlinehouse

How it can be good if a city of services is in your hands

انواع سقف کاذب

کناف تخته های گچی از قبل آماده ای است که میتواند به راحتی طرح های زیبا را در کمترین زمان وبا کمترین ریخت و پاش اجرا نماید. از مزیت های این محصول، زیبایی و ظرافت، ایجاد نورپردازی های چشم گیر وهمچنین نصب سریع و آسان آن میباشد . اما محدودیتی را داراست که ممکن است متریال مناسب فضای شما نباشد .

 

کناف چیست؟

کناف (Knauf) یک شرکت آلمانی است که انواع مصالح ساختمانی را تولید و به فروش می‌رساند. محصولات این کمپانی به دلیل کیفیت خوب، سازگاری با محیط زیست و دوام بالا بسیار مشهور هستند. یکی از محصولات پر طرفدار این شرکت، صفحات سیستم روکش‌دار گچی یا همان کناف است. با ورود محصولات این شرکت به ایران، سیستم صفحات روکش‌دار گچی با نام خودِ برند در ایران مشهور شدند.

 

به عبارتی: «کناف صفحات گچی با روکش کاغذی هستند که طی فرآیندهای خاصی در محل اجرا می‌شوند.» این صفحات به صورت خشک و با طراحی‌های مختلف در دیوارها و سقف‌های کاذب استفاده می‌شوند. عناصر اصلی این سیستم شامل صفحات گچی و مقاطع فلزی است. تمام عناصر این سیستم با استفاده از فناوری‌های مدرن تولید می‌شوند و تحت کنترل کیفیت دقیقی قرار می‌گیرند.

 

این سیستم نسبت به دیگر محصولات مشابه از مزایای بسیاری برخوردار است. معمولاً از کناف برای حل مشکلات ساختاری، از بین بردن ناهمواری‌ها، پنهان کردن تأسیسات مکانیکی و برقی، افزایش عایق صدا در طبقات، زیبایی دکوراسیون داخلی و بسیاری موارد دیگر استفاده می‌شود.

 

اگر در مناطقی زندگی میکنید که رطوت بالایی دارد و یا از نفوذ آب از طبقات بالا و یا پشت بام که موجب تغییر رنگ گچ میشود آزرده خاطر هستید ما به شما سقف کناف را توصیه نمیکنیم. البته نوع متفاوتی از این ورق های گچی وجود دارد که در برابر حریق و آب مقاوم میباشد، اما از نظر قیمتی در سطح بالاتری نیز قرار دارد. پس حتما هنگام انتخاب و اجرای کناف این موضوع را به کارشناس خود متذکر شوید که محیط شما دارای رطوبت است یا خیر چرا که اگر نوع معمولی سقف گچی را استفاده نمایید پس مدتی دچار تغییر رنگ خواهد شد و ممکن است نیاز به تعویض آن داشته باشید و همین موضوع هزینه ی بالاتری را برای شما رقم خواهد زد.

 

انواع سقف کاذب

یکی از قدیمی ترین و ارزانترین نوع سقف کاذب، تایل 60*60 است که جنسهای متفاوتی را شامل میشود. ارزانترین مواد مورد استفاده در این دسته بندی گچ میباشد. این محصول معمولا در ادارات و همچنین مکان های عمومی بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند و به سه صورت : ساده؛ پانچی؛ سوراخ منظم و نا منظم ؛ کرمی سوزنی قابل دسترس هستند.

سقف آکوستیک، از دیگر محصولات سقف مشبک است که قابلیت جذب صوت را دارا میباشد، و در مکان هایی مانند آموزشگاه موسیقی و سالنهای تئاتر و سینما و... استفاده میشود. این محصول بصورت پی وی سی و گچی در بازار قابل دسترس است که بسته به شرایط به انتخاب هر یک از آنها دست میزنید.

پلکسی ، از محصولات پر طرفدار تایل های مشبک میباشد. این مدل در اصل یک طلق شفاف است که با نور پردازی در زیر آن میتوان در عین سادگی، زیبایی مخصوص به خود را دارد.

 

سقف کاذب پی وی سی و ام دی اف CNC از جدیدترین متریال های مورد استفاده در سقف میباشد. این محصول دکوراتیو به تازگی بسیار مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است . دلایل محبوبیت آن را میتوان در امور زیر بررسی کرد:

قیمت پایین و اقتصادی ؛ زیبایی ظاهری و متفاوت ؛ قابلیت تولید در دو نوع pvc و mdf ؛ قابلیت نورپردازی و استفاده از طلق برای زیبایی و جلوه ی بیشتر تایل های معرق

سقف پی وی سی به دوصورت در بازار موجود است. پانل های طولی که با عرض های متفاوت قابل دسترس است (یکی از عرض های پر طرفدار 20 سانتی متری میباشد، اما میتوان به عرض های 25 و 30 سانت نیز اشاره کرد) و نوع دوم pvc را میتوان تایل های 60*60 معرفی کرد. برای اجرای سقف pvc به صورت تایل باید از سازه های به ابعاد 60 در 60 استفاده کرد، اما اجرای پانل طولی اختیار عمل بیشتری دارد و میتواند هر نوع طرحی را در دکوراسیون داخلی تان با طیف وسیعی از طرح و رنگ اجرا نماید.

از مزیت های سقف کاذب پی وی سی میتوان به: ضد رطوبت بودن آن اشاره کرد، این متریال قابلیت استفاده در تمامی نواحی مانند" سرویس بهداشتی و حمام و استخر" و بالاخص مناطقی که دچار رطوبت زدگی هستند "مانند شهرهایی که رطوبت بالایی دارند و یا در ساختمان هایی که امکان نفوذ آب از طبقات بالا وجود داردو گچ ها بعد از مدتی تغییر رنگ میدهند" دارد. ضد حریق و حرارت و همچنین انعطاف پذیری بالای آن از جمله مزیتهای این متریال محسوب میگردد، به نحوی که شما میتوانید طرح های قوس دار و زیبا را با استفاده از پانل pvc در دکوراسیون داخلی خود اجرا نمایید.

 

چگونه یک نصاب سقف کاذب ماهر و با انصاف در شهرمان پیدا کنیم؟

مثل بسیاری از تخصص های دیگر، پیدا کردن آدرس و تلفن متخصص ماهر و کاربلد نصب کناف و سقف کاذب در هر شهر کار آسانی نیست. ممکن است بعد از چندین بار سفارش نصب در جاهای مختلف بتوانیم یک نصاب خوب سقف کاذب پیدا کنیم یا اینکه با پرس و جو کردن از دوستان و فامیلی که تجربه داشته اند بالاخره یک نصاب گیر بیاوریم. اما اگر فرصت و حوصله این جستجوها را نداشتیم یا اینکه بار اولی است که میخواهیم سقف کاذب برای خانه نصب کنیم، چکار کنیم؟

این روزها، این مشکل را بازارهای خدمات آنلاین حل کرده اند. در بازارهای خدمات آنلاین، متخصصین در شهرهای مختلف در این پلتفرم دوسویه با مشتریان خود در ارتباط هستند. "خدمت از ما" یکی از موفق ترین های این حوزه است که در بیش از 47 شهر در ایران فعالیت می کند. در کنار تلاش برای ایجاد یک ارتباط مؤثر بین متخصصین و مشتریان، در مجله "خدمت از ما" صدها مطلب آموزشی برای حل چالش های روزمره ارائه شده است. اگر اطلاعات بیشتری درباره نحوه تعمیر و عیب یابی وسایل خانه یا هر سوالی که در ذهن دارید می خواهید، سری به این مجله بزنید.

یکی از مهمترین دلایل افزایش رضایت مشتریان "خدمت از ما"، شفافیت در قیمت گذاری و امکان پشتیبانی و پیگیری روند کار اجرایی خدمت است. بنابرین مهم ترین مزیت "خدمت از ما" در کنار بررسی سوابق حرفه ای متخصصین، ایجاد شفافیت در تعیین قیمت پیش از نهایی شدن سفارش است. چنانچه برای تعمیرات وسایل خانه، انجام کارهای تاسیساتی ساختمان، نظافت منزل یا محل کارتان و دریافت خدمات فوری در محل به کمک یک متخصص کاربلد نیاز دارید، روی "خدمت از ما" حساب کنید.

برای سفارش طراحی و اجرا و نصب سقف کاذب، کافیست وارد وب سایت یا اپلیکیشن خدمت از ما شوید. در قسمت ثبت سفارش، درخواست خود را برای نصاب سقف کاذب به رایگان وارد کنید. پس از مدت کوتاهی چندین نصاب به شما قیمت سقف کاذب تهران را پیشنهاد می دهند.شما میتوانید با مشاهده پروفایل متخصصین و بررسی نظرات مشتریان قبلی آن ها، بهترین نصاب را انتخاب کنید.

onlinehouse
onlinehouse How it can be good if a city of services is in your hands

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋