online-services

online-services

ینایی شامل چه خدماتی است؟

 

بنایی ساختمان معمولاً ما را به یاد استادکارهای زحمتکشی می‌اندازد که خانه‌ها را می‌سازند. اما چندسال پس از ساخت ساختمان هم ممکن است به کمک استاد کار بنایی احتیاج پیدا کنیم؛ مثلا زمانی که باید حمام را بازسازی کرد، قصد تغییر دکور را داریم، یا ساختمان به مشکلی برمی‌خورد، در این شرایط باید تعمیر و بنایی را شروع کرد.

اگر برای تعمیرات جزئی ساختمان و خرده کاری بنایی ساختمان به دنبال بهترین استادکاران بنا روزمزد می‌گردید، روی ما حساب کنید. با ثبت درخواست برای بنایی ساختمان، در کوتاه‌ترین زمان به چند استاد کار بنایی مجرب در شهرتان دسترسی پیدا می‌کنید و آخرین لیست قیمت کارهای ساختمانی سال 1400 را دریافت می‌کنید.

این بناها براساس جزئیات سفارش پروژه، قیمت بنایی را به شما پیشنهاد می‌دهند. پس از بررسی و مقایسه آن‌ها، می‌توانید صفر تا صد پروژه بنایی ساختمان خود را به حرفه‌ای‌ترین استادکار بنایی بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این خدمات و دستمزد بنای ساختمان با ما همراه باشید.

 

هزینه بنایی ساختمان

بنایی ساختمان دقیقا به چه کارهایی گفته می شود؟

بنایی ساختمان یک رشته بسیار گسترده است. اصولا هر چیزی که به سرپا کردن یک ساختمان و تبدیل آن به یک محل قابل سکونت، به نحوی زیرمجموعه بنایی قرار می‌گیرد. از جمله این شاخه‌ها می‌توانیم به حرفه‌های زیر اشاره کنیم:

  • گچبری
  • سیمان کاری
  • کاشی کاری
  • طراحی و اجرای نمای ساختمان
  • دیوار چینی
  • نصب سرامیک و کاشی
  • سنگ کاری و ...

هر کدام از این رشته‌ها دنیایی گسترده هستند، و یادگیری آنها و فوت و فنی که دارند، نیازمند گذراندن آموزش بنایی ساختمان نزد یک استاد کار بنایی است. بنایی و خدمات مختلف آن در زمره مشاغل پرزحمت قرار می‌گیرند؛ و به همین دلیل است که دستمزد روزانه بنا (مخصوصا استادکارها یا افرادی که چندین مهارت دارند) نسبتا بالاست.

 

قیمت بنایی ساختمان چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت بنایی ساختمان به عوامل زیادی از جمله تعداد خدمات مورد نیاز، نوع و جنس مواد و وسایل لازم، محل تعمیرات، تعداد کارگران لازم و ... وابسته است. نهایتا نیز نرخ قیمت خدمات بنایی متری، هر سال به عنوان دستمزد روزانه بنا به آن اضافه می‌شود. این هزینه‌ها با جزئیات کامل در لیست قیمت کارهای ساختمانی ۱۴۰۰ ذکر شده‌اند.

همان‌طور که حدس می‌زنید، هزینه‌های اعلام‌شده در این لیست هرساله افزایشی چنددرصدی به خود می‌بینند. البته اگر با متخصص به صورت روزمزد توافق کنید (و نه بر اساس لیست قیمت کارهای ساختمانی ۱۴۰۰)، حجم کار و تعداد روزهایی که متخصص مشغول به کار است، بیشترین تاثیر را بر دستمزد بنای ساختمان خواهد گذاشت.

برای مثال اگر شما قصد بازسازی آشپزخانه‌تان را داشته باشید، استاد کار بنایی باید سرامیک کاری، سنگ کاری، گچکاری، نقاشی و ... را انجام دهد. چنین پروژه‌ای می‌تواند حداقل یک هفته زمان ببرد. اما بازسازی سرویس بهداشتی زمان بسیار کمتری می‌برد، و دستمزد روزانه بنای ساختمان هم کمتر خواهد بود.

چنانچه زمان بررسی لیست قیمت کارهای ساختمانی ۱۴۰۰ و محاسبه‌های متعدد برای محاسبه دستمزد روزانه بنای ساختمان را ندارید، «خدمت از ما» آماده کمک به شماست. کافیست درخواست خود را ثبت کنید، و دستمزد روزانه بنا را رایگان از متخصصان استعلام کنید.

 

 دستمزد روزانه بنا

 

چه خدماتی که در سرویس بنایی ساختمان ارائه می‌شود؟

بالاتر اشاره کردیم که خدمات بنایی ساختمان تنوع بالایی دارند. طبق درخواست‌های انجام شده در بازار خدمات آنلاین «خدمت از ما»، محبوب‌ترین خدمات سرویس بنایی به شرح زیر است:

  • گچ کاری، سیمان کاری، سفت کاری و نازک کاری
  • خدمات دیوار کشی، آجر چینی و کف سازی
  • سرامیک کاری، کاشی کاری و سنگ کاری 
  • تخریب و بازسازی ساختمان‌ها
  • خرده کاری بنایی ساختمان
  • تعمیر دیوار، کف، پله و نما
  • تعمیرات جزئی ساختمان

 

ویژگی‌های استادکار بنایی مجرب

همه ما از اصول و ریزه‌کاری‌های بنایی مطلع نیستیم. به همین دلیل، باید در انتخاب بنای ساختمان دقت زیادی به خرج دهیم. یک استاد کار بنایی مطمئن و قابل اعتماد باید چنین ویژگی‌هایی داشته باشد:

  • بنای ساختمان باید خوش‌قول باشد؛ یعنی در سریع‌ترین زمان ممکن بنایی ساختمان را شروع کند؛ و پروژه را در کوتاه‌ترین زمان و با بالاترین کیفیت به کارفرما تحویل دهد.
  • استادکار بنایی باید دقیق و خبره باشد؛ از آنجا که کار بناها در معرض دید است، دقت بالا از ویژگی‌های مهم یک بنای خبره است. یک اشتباه کوچک می‌تواند نتیجه نهایی را چنان تحت تاثیر قرار دهد، که گاهی کارفرما حاضر می‌شود دستمزد روزانه بنا را دوباره بپردازد. در این شرایط وقت، انرژی و دستمزد بنای ساختمان پرداخت شده، اما نتیجه مطلوب حاصل نشده.
  • بنا باید کار را تمیز انجام دهد؛ گاهی اوقات خدمات بنایی باید در فضاهایی انجام شود که افراد در حال زندگی در آن هستند. بنابراین بسیار مهم است که بنا کار را تمیز و اصطلاحا جاروشده تحویل دهد. اگر این موضوع رعایت شود، پس از پایان خرده کاری بنایی ساختمان نیازی به تمیزکاری اضافی نیز نخواهد بود.
  • استادکار بنایی باید قیمت بنایی را منصفانه تعیین کند؛ همانطور که گفتیم، هزینه کارهای بنایی و دستمزد روزانه بنای ساختمان به عوامل متعددی از جمله تعداد کارگران بنایی، مدت زمان انجام تعمیرات و بنایی ساختمان بستگی دارد. اگر بنا ماهر باشد، تنها با بازدید از محل و بررسی درخواست شما، دقیق‌ترین تخمین از دستمزد و هزینه بنایی ساختمان را با توجه به لیست قیمت کارهای ساختمانی ۱۴۰۰ به شما اعلام می‌کند.

در بخش بعد به شما می‌گوییم چطور استادکاری را برای بنایی ساختمان پیدا کنید که تمام این ویژگی‌ها را داشته باشد.

 

لیست قیمت کارهای ساختمانی ۱۴۰۰

 

نحوه سفارش بنایی ساختمان 

امیدواریم مطالبی که درباره قیمت بنایی و دستمزد روزانه بنا برای انجام ریزه کاری و خرده تعمیرات کارهای ساختمان گفته شد، برای شما مفید واقع شده باشد.

اگر قصد بازسازی ساختمان را دارید یا اینکه با مشکلی مواجه شده‌اید که تنها راه حل آن کمک گرفتن از یک استادکار بنایی است، پیشنهاد می‌کنیم در وبسایت یا اپلیکیشن «خدمت از ما» درخواست بنایی خود را همراه با توضیحات لازم پیرامون پروژه تعمیر و بازسازی ثبت کنید.

در کمترین زمان ممکن چندین بنا ساختمان در شهرتان قیمت بنایی پیشنهادی خود را با توجه به لیست قیمت کارهای ساختمانی ۱۴۰۰ اعلام می‌کنند. شما با بررسی سوابق و نظرات مشتریان قبلی هر متخصص، می‌توانید یک بنای روزمزد را با هزینه‌ای مطابق با بودجه‌تان برای خرده کاری بنایی، و یا یک تیم بنایی را برای پروژه‌های بزرگ‌تر انتخاب کنید.

online-services
online-services

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋