online-services

online-services

آشنایی با کاشت ناخن و انواع آن

 

 

کاشت ناخن در کشور ما رواج زیادی پیدا کرده است. کسانی که به کاشت ناخن مبادرت می ورزند هرکدام دلایلی برای انجام این عمل دارند. نداشتن ناخن و زیباتر شدن ناخن ها، از جمله دلیل کاشت ناخن است. اما بیشتر کسانی از این روش استفاده می‌کنند که ناخن‌های طبیعی مستعدی برای رشد ندارند. خانم‌ها به دلایل مختلفی کاشت ناخن را انجام می‌دهند؛ برخی صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌هایشان، بطور مثال برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارند.

کاشت ناخن به افرادی که ناخن های با کیفیت ندارند می تواند در زیبایی کمک کند، همچنین بسیاری افراد هستند که از عادت جویدن ناخن رنج می برند، کاشت ناخن هم اجاز می دهد شما ناخن های بلند داشته باشید و هم این عادت را از سر شما باز می کند. این نوع ناخن ها در اندازه و مدل های متنوعی وجود دارند و برای انجام آنها لازم است که از یک ناخن کار و متخصص حرفه ای کمک بگیرید زیرا این کار نیاز به مهارت دارد. 

در نظر داشته باشید که افرادی که خودشان دارای ناخن های زیبا و خوب هستند، بهتر است که از کاشت ناخن استفاده نکنند، چراکه به مرور زمان جنس ناخن تغییر می کند.

آشنایی با انواع کاشت ناخن:

ناخن های کاشت به طور کلی به سه دسته تثسیم می شوند:

  • ناخن قالبی: کاشت ناخن قالبی به نوعی بی کیفیت ترین نوع کاشت ناخن محسوب می شود. در این نوع کاشت ناخن، مواد کاشت را بر روی ناخن مصنوعی قرار داده، سپس مواد ضد قارچ را روی ناخن‌های طبیعی قرار می‌دهند و در نهایت ناخن مصنوعی را روی ناخن طبیعی قرار داده و برای مدتی آن‌ را فشار می‌دهند تا بخوبی به هم بچسبند. از آنجای که این نوع کاشت احتیاج به سوهان کشی ندارد بعد از مدت کوتاهی به اصطلاح ناخن هوا می‌گیرد.
  • کاشت ناخن پودری: در کاشت ناخن پودری ابتدا ناخن مصنوعی که همان تیپ است از اوایل ناخن طبیعی می‌چسبد و به اندازه‌ دلخواه کوتاه می‌شوند. سپس مواد به ضد قارچ و در نهایت به مواد کاشت آغشته می‌شوند. بعد از اتمام کار، ناخن ها به سوهان کاری دقیق و فراوان احتیاج دارند. به همین دلیل این روش به افرادیکه وقت و حوصله این روش را ندارند توصیه نمی شود زیرا کاشت ناخن پودری بسیار زمان بر است.
  • کاشت ناخن ژله ای: در کاشت ناخن ژله‌ای بعد از ضد قارچ مواد ژل را روی ناخن ها گذاشته سپس برای تسریع خشک شدن مواد دست در دستگاه UV قرار می‌دهند. شیوه کاشت ناخن ژله‌ای با کاشت ناخن پودری یکی است و تنها تفاوت در مواد مورد استفاده آنهاست.

بعد از کاشت ناخن به چه نکاتی باید توجه کرد؟

بعد از کاشت ناخن، از آنجایی که بسیار حساس و ظریف هستند، نباید اجازه دهید که ناخن هایتان ضربه بخورد، از مواد شیمیای به طور مستقیم استفاده نکنید، از دستکش برای شستشو استفاده کنید.

هر چندوقت یکبار نیاز به ترمیم ناخن می باشد؟

به طور کلی هر از 3 یا 4 هفته یکبار نیاز به ترمیم ناخن ها می باشد ، که زمان دقیق ان بستگی به سرعت رشد ناخن های شما دارد. همچنین پروسه کاشت ناخن حدودا 2 تا 3 ساعت طول می کشد و هر بار ترمیم آن بین 45 دقیقه تا یک ساعت تمام می شود.

همچنین شما می توانید از طریق لینک زیر تمامی آموزش تمامی مراحل کاشت ناخن را نیز ببینید.

برای دسترسی به بهترین ناخن کار در شهر خود می توانید  از طریق شرکت های خدمات آنلاین، با ثبت سفارش می توانید به چند ناخن کار ماهر متصل شد و با دیدن نمونه کار و نظر سایر کاربران قبلی بهترین آنها را انتخاب کنید.

 

online-services
online-services

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
social1
بهترین دوره کاشت ناخن
https://amoozeshgahan.ir/service/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D8%AE%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋