film2movie

film2movie

جدیدترین اخبار فیلم و سریال
توسط ۴۱ نفر دنبال می شود

دانلود قسمت 31 سریال پسرم با دوبله فارسی

دانلود قسمت 31 سریال پسرم با دوبله فارسی

رودریگو دئوداتو کارگردان فیلم ممنوعه Cannibal Holocaust درگذشت


دئوداتو کارگردان ژانر وحشت درگذشت.

«رودریگو دئوداتو» کارگردان فیلم‌هایی چون «کانیبال هولوکاست» (Cannibal Holocaust) که در بسیاری از کشورها ممنوع شده بود در ۸۳ سالگی درگذشت.


فیلم «کانیبال هولوکاست» یکی از زننده‌ترین فیلم‌های تاریخ و یکی از اولین فیلم‌هایی برشمرده شده که از سبک «تصاویر کشف‌شده» استفاده کرده‌اند. نمایش بی‌پرده خشونت، آزار جنسی و حیوان‌آزاری در این فیلم باعث شد چند کشور آن را ممنوع اعلام کنند و دئوداتو چند بار بازداشت شود. او به قتل چند بازیگر مقابل دوربین برای دستیابی به خشونت رئالیستی متهم بود اما در نهایت از این اتهام تبرئه شد. دئوداتو در فرانسه «موسیو کانیبال» لقب گرفته بود.


دئوداتو ۷ مه سال ۱۹۲۹ در ایتالیا متولد شد و شاگر فیلمسازانی چون «روبرتوروسلینی» و «سرجیو کوربوچی» بود. او در دهه‌های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ چند فیلم موزیکال، کمدی و تریلر ساخت و با فیلم جنایی اسپاگتی «مثل پلیس زندگی کن، مثل مرد بمیر» (Live Like a Cop, Die Like a Man) در سال ۱۹۷۶ به شهرت رسید. یکی از صحنه‌های این فیلم که چشمان یک مرد بیرون آورده و زیر پا له می‌شود در ایتالیا سانسور شده بود.


این کارگردان پس از «آخرین دنیای کانیبال» (Last Cannibal Word) که در سال ۱۹۷۷ در بریتانیا به خاطر حیوان‌آزاری سانسور شد، «کانیبال هولوکاست» با بازی «رابرت کرمان»، «گابریل یورک»، و «فراچسکا کیاردی» را ساخت. داستان فیلم در مورد یک گروه نجات آمریکایی است که مستندسازان مفقودشده را جست‌وجو می‌کنند. این فیلم در آمازون فیلمبرداری شد و صحنه‌های برهنگی و خشونت آن برای بعضی از عوامل چالش ایجاد کرد. «کانیبال هولوکاست» در ۵۰ کشور ممنوع شد.

دانلود قسمت 31 سریال پسرم با دوبله فارسی

film2movie
film2movie جدیدترین اخبار فیلم و سریال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋