کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

بهترین برند های ایرانی و خارجی ضد آفتاب

در فصل تابستان، اهمیت انتخاب یک ضد آفتاب مناسب بیش از پیش مشخص می‌شود. همه ضد آفتاب‌ها برای محافظت از پوست در برابر اشعه‌های خورشیدی طراحی شده‌اند، اما کیفیت و کارایی آن‌ها متفاوت است. پزشکان و متخصصان پوست، بهترین ضد آفتاب‌ها را بر اساس میزان محافظت در برابر اشعه UV، حفظ رطوبت و چربی طبیعی پوست، جذب سریع و سایر ویژگی‌ها دسته‌بندی می‌کنند. در این مقاله، برترین برندهای ضد آفتاب را برای انتخاب بهتر و داشتن پوستی سالم‌تر معرفی خواهیم کرد. این محصولات را می‌توانید از فروشگاه‌های معتبری مانند خانومی و شاواز تهیه کنید و با استفاده از کد تخفیف خانومی، هزینه‌های خرید را کاهش دهید.

اهمیت استفاده از ضد آفتاب

ابتدا، اهمیت استفاده از یک ضد آفتاب مناسب را توضیح می‌دهیم. با تخریب لایه اوزون، اشعه‌های فرابنفش خورشید بدون مانع به زمین می‌رسند و ما را در معرض خطر قرار می‌دهند. استفاده مداوم از یک ضد آفتاب مناسب می‌تواند تا حد زیادی از آسیب‌های این اشعه‌ها جلوگیری کند. انتخاب ضد آفتاب مناسب می‌تواند از پیری زودرس، چین و چروک، لک‌های پوستی، آفتاب سوختگی و التهاب پیشگیری کرده و خطر بروز سرطان پوست را کاهش دهد. برخی ضد آفتاب‌ها با داشتن مواد مغذی به سلامت پوست نیز کمک می‌کنند.

بهترین ضد آفتاب‌های خارجی

شیسیدو

یکی از بهترین ضد آفتاب‌های خارجی برند شیسیدو است که در ژاپن تولید می‌شود. کرم‌های ضد آفتاب، لوسیون‌ها و ضد آفتاب‌های استیکی از جمله محصولات این برند هستند. کرم ضد آفتاب شیسیدو با SPF 50 با بافت سبک و حفظ رطوبت پوست، محافظت بالایی در برابر اشعه‌های خورشیدی دارد.

کیلینیک

برند آمریکایی کیلینیک یکی از محبوب‌ترین تولیدکنندگان محصولات آرایشی و مراقبت از پوست و مو است. محصولات این برند، از جمله ضد آفتاب‌ها، با تکنولوژی سولار اسمارت تولید می‌شوند و فاقد پارابن و چربی‌های مضر هستند. این ضد آفتاب‌ها برای پوست‌های حساس نیز مناسب‌اند و برخی مدل‌ها حتی برای کودکان قابل استفاده هستند.

ایزدین

برند اسپانیایی ایزدین با قدمت 45 ساله، یکی از بهترین ضد آفتاب‌های خارجی را تولید می‌کند. ضد آفتاب واتر فیوژن بی رنگ ایزدین، بسیار سبک و دارای خاصیت آبرسانی است و کنترل ترشح چربی را نیز فراهم می‌کند.

لاروش پوزای

برند فرانسوی La Roche-Posay نیز از بهترین ضد آفتاب‌های جهان است. ضد آفتاب‌های این برند برای پوست‌های مختلف و شرایط آب و هوایی متنوع مناسب‌اند. ضد آفتاب بی رنگ لاروش پوزای با SPF 50 مناسب پوست‌های حساس است و بافت سبک، جذب سریع و ضد آب بودن از ویژگی‌های آن است.

درموبای

کرم‌های درموبای با قیمت مناسب‌تری ارائه می‌شوند و برای انواع پوست‌ها و سلایق متفاوت مناسب‌اند. برخی محصولات درموبای خصوصیات ضد لک، ضد چروک و... دارند.

بهترین ضد آفتاب‌های ایرانی

لافارر

برند لافارر یکی از بهترین برندهای ایرانی در زمینه تولید محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست است. ضد آفتاب‌های لافارر با ترکیبات گیاهی، اثرات ضد لک، جلوگیری از پیری زودرس و ضد حساسیت بودن، در لیست بهترین ضد آفتاب‌ها قرار دارند.

برایت مکس

اگر به دنبال ضد آفتاب با خاصیت آبرسانی هستید، محصولات برند برایت مکس گزینه‌های خوبی هستند. این ضد آفتاب‌ها فاقد عطر و چربی هستند و ظاهری مات و طبیعی به پوست می‌دهند.

سینره

برند سینره نیز با تولید محصولات آرایشی و بهداشتی بر پایه ترکیبات گیاهی، ضد آفتاب‌های متنوعی برای هر نوع پوست ارائه می‌دهد.

پرایم

ضد آفتاب‌های برند پرایم نیز با ویژگی‌هایی مانند کمک به کلاژن سازی پوست و موجودیت در انواع کرم، لوسیون و ژل، گزینه‌های مناسبی برای انتخاب هستند.

ژیناژن

برند ژیناژن، با وجود مدت زمان کوتاهی که در بازار حضور دارد، به دلیل کیفیت بالای محصولاتش، به یک برند محبوب تبدیل شده است. ضد آفتاب‌های این برند متنوع و فلوئیدی هستند و از بهترین ضد آفتاب‌های ایرانی محسوب می‌شوند.

برای خرید این محصولات به صورت آنلاین می‌توانید به سایت شاواز مراجعه کنید و با استفاده از کد تخفیف شاواز، هزینه خرید را کاهش دهید.

منبع: بهترین ضد آفتاب چیست؟

 

 

 

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋