کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

معرفی 7 سایت برتر برای تست سرعت اینترنت

این روزها برای انجام هر کاری و استفاده از هر دستگاه دیجیتالی به اینترنت نیاز داریم. فرقی نمی‌کند که شما یک فریلنسر، گیمر یا هر نوع کاربر دیگری باشید، سرعت اینترنت یکی از عوامل مهمی است که بر کار شما تأثیر می‌گذارد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که یک بسته اینترنتی خریداری کرده‌اید و در حین استفاده، احساس کرده‌اید که سرعت آن کمتر از آن چیزی است که انتظار داشتید. به عنوان مثال، فرض کنید اینترنتی با سرعت ۱۶ مگابیت بر ثانیه از مخابرات، شاتل، آسیاتک و... خریده‌اید. اما هنگام دانلود متوجه می‌شوید که سرعت دانلود بسیار کمتر است. علت این موضوع چیست؟ آیا سرعت واقعی اینترنت شما همان ۱۶ مگابیت است یا کمتر؟ در این مقاله، چند سایت برتر برای تست سرعت اینترنت را معرفی می‌کنیم تا بتوانید سرعت واقعی اینترنت خود را بررسی کنید و بهترین اپراتور را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که با استفاده از کد تخفیف ایرانسل، می‌توانید از اینترنت رایگان بهره‌مند شوید. همچنین، روش دریافت اینترنت رایگان همراه اول برای کاربران این اپراتور نیز مفید است.

بهترین سایت‌های تست سرعت اینترنت


هنگام خرید بسته‌های اینترنتی از اپراتورهای مختلف، سرعت اینترنت برای شما مشخص است؛ اما ممکن است در حین استفاده، سرعت واقعی کمتر از انتظار شما باشد. در زمان‌های مختلف و به خصوص در ساعات اوج مصرف، سرعت اینترنت ممکن است تغییر کند. سایت‌ها و برنامه‌های مختلفی برای تست سرعت اینترنت وجود دارند که در ادامه معرفی خواهند شد.

تست سرعت اینترنت بسیار ساده است و در بیشتر سرویس‌ها تنها کافی است روی یک دکمه کلیک کنید. اما برخی ویژگی‌ها باعث می‌شود که تعدادی از این سایت‌ها به عنوان بهترین سایت‌های تست سرعت اینترنت شناخته شوند. از جمله ویژگی‌های مهم این سایت‌ها می‌توان به امکان اندازه‌گیری پارامترهای مهمی مانند سرعت آپلود، دانلود و میزان پینگ اشاره کرد. در ادامه ۷ سایت برتر و معتبر برای تست سرعت اینترنت را معرفی می‌کنیم.

۱. سایتM-Lab

M-Labیکی از بهترین سایت‌های تست سرعت اینترنت است و به سادگی کار می‌کند. این سایت توسط متخصصان و با پشتیبانی گوگل توسعه یافته است. برای تست سرعت اینترنت مخابرات یا هر اپراتور دیگری می‌توانید به سایت speed.measurementlab.net مراجعه کنید و گزینه BEGIN را انتخاب کنید. اطلاعاتی مانند سرعت دانلود، آپلود و میزان تأخیر به شما اعلام خواهد شد

۲. سایت و اپلیکیشن Ookla

این سایت یکی از کامل‌ترین سرویس‌ها برای تست سرعت اینترنت است. اندازه‌گیری دقیق، سرعت بالا و ارائه اطلاعات کامل از جمله ویژگی‌های این سرویس هستند. همچنین، می‌توانید از تاریخچه تمام تست‌های انجام شده استفاده کنید تا سرعت اینترنت را در زمان‌های مختلف مقایسه کنید. Ookla به صورت اپلیکیشن نیز برای ویندوز، اندروید و iOS در دسترس است.

۳. سایت SpeedSmart

SpeedSmart.net یکی دیگر از سرویس‌های مناسب برای اندازه‌گیری سرعت اینترنت است. این سایت با دقت بالا، سرعت اینترنت را در حالت عادی اندازه‌گیری می‌کند تا نتایج واقعی‌تری ارائه دهد.

۴. سایت TestMy.net

این سایت از سرورهایی که نزدیک به مکان شما هستند استفاده می‌کند تا نتایج دقیق‌تری ارائه دهد. می‌توانید فقط سرعت دانلود یا آپلود را بررسی کنید و نتایج را با میانگین سرعت شهر یا حتی جهانی مقایسه کنید.

۵. سایت Fast.com

این سایت متعلق به نتفلیکس است و برای بررسی سرعت اینترنت مناسب برای تماشای آنلاین فیلم با کیفیت بالا طراحی شده است. Fast.com از رابط کاربری ساده‌ای برخوردار است و نتایج دقیقی ارائه می‌دهد.

۶. سایت Speedof.me

اگر علاوه بر سرعت، پایداری اینترنت نیز برای شما مهم است، Speedof.me گزینه مناسبی است. این سایت بدون نیاز به نصب برنامه روی تلفن همراه نیز قابل استفاده است.

۷. وب‌سایت Bandwidth Place

این سایت با استفاده از HTML5 کار می‌کند و بیش از ۵۰ سرور در سراسر جهان دارد. می‌توانید سرور مورد نظر خود را انتخاب کرده و اطلاعات مربوط به سرعت دانلود، آپلود و پینگ را مشاهده کنید.

منبع: سرعت واقعی اینترنت چقدر است؟

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋