اپلیکیشن اسنپ رانندگان برای افرادی طراحی شده است که در این تاکسی اینترنتی فعالیت میکنند. این اپلیکیشن برای ارتباط بین ارائهدهندگان خدمات و مشتریان طراحی شده است. بخشی از کاربران این پلتفرم رانندگان هستند که خدمات تاکسی اینترنتی ارائه میدهند. همانطور که مسافران در استفاده از این اپلیکیشن با چالشهایی روبرو میشوند، رانندگان نیز ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند. در این مقاله، راههای ارتباط با پشتیبانی اسنپ رانندگان را بررسی میکنیم. یکی از مهمترین روشها تماس با شماره اختصاصی ۰۲۱۹۱۰۳۹۰۰۰ است. اگر راننده اسنپ هستید و در زمینههایی مانند دریافت کرایه، مسدود شدن حساب کاربری و غیره مشکل دارید، تماس با این شماره یا استفاده از سایر روشهای ارتباطی میتواند به شما کمک کند.
کار با یک تیم مجازی و استفاده از اپلیکیشن ممکن است نیاز به راهنمایی داشته باشد. رانندگان اسنپ برای انجام برخی از پروسههای کاری و پاسخ به سوالات مالی و غیره نیاز به پشتیبانی دارند. اسنپ با ارائه سرویسهای مختلف تلاش میکند تا کار کردن در این محیط را برای رانندگان سادهتر و لذتبخشتر کند. در ادامه به بررسی روشهای مختلف ارتباط با پشتیبانی اسنپ رانندگان میپردازیم.
رانندگان اسنپ میتوانند با شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۳۹۰۰۰ برای ارتباط سریع با پشتیبانی تماس بگیرند. این شماره تنها در مواقع ضروری پاسخگو است. به عنوان مثال، اگر رانندهای حین سفر به مشکلی برخورد کند، میتواند با این شماره تماس بگیرد و بلافاصله اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کند. برای پیگیری سایر امور، بهتر است از سرویسهای ارتباطی دیگری که در ادامه معرفی میشوند، استفاده کنید.
اسنپ برای رانندگان اپلیکیشن اختصاصی دارد که از طریق آن میتوانند امور مختلف مانند ثبتنام، تسویهحساب، بیمه، بررسی امتیازات و ... را به صورت آنلاین انجام دهند. همچنین امکان ارتباط با پشتیبانی از طریق چت آنلاین در این اپلیکیشن وجود دارد. این روش سریع و در دسترس است و برای مسائل مختلف میتوانید از آن استفاده کنید. برای دسترسی به این بخش، کافی است در صفحه اصلی اپلیکیشن، گزینه پشتیبانی را از کادر پایین صفحه انتخاب کنید و پیام خود را ارسال کنید.
برای عضویت در ناوگان اسنپ و شروع فعالیت، رانندگان باید برخی مدارک را تهیه و ارائه دهند. پیشتر این کار نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر اسنپ داشت، اما اکنون میتوان از طریق بخش خدمات غیر حضوری و باشگاه رانندگان اسنپ این امور را پیگیری کرد. این سامانه برای پیگیری مواردی مانند ارائه مدارک، احراز هویت، اصلاح و تغییر مدارک و رفع مسدودی حساب کاربری استفاده میشود. پس از ثبت درخواست، پاسخ آن ظرف دو روز کاری از طریق پیامک ارسال میشود.
در این بخش، به برخی سوالات متداول رانندگان اسنپ در زمینه ارتباط با پشتیبانی پرداختهایم که ممکن است پاسخ سوال شما نیز در میان آنها باشد.
آیا امکان فعالیت چند راننده با یک خودرو وجود دارد؟
بله، همه افراد باید خودرو مورد نظر را در پروفایل خود ثبت کنند.
آیا پس از لغو سفر توسط مسافر هزینه کنسلی به راننده تعلق میگیرد؟
بله، اگر مسافر در مدت زمان کوتاهی پس از ثبت درخواست آن را لغو کند، راننده میتواند تا ۵ دقیقه پس از کنسل شدن سفر، کد دستوری SCL1029 را برای پشتیبانی ارسال کند. چنانچه راننده واجد شرایط باشد، این مبلغ تا ۴۸ ساعت به حساب او واریز میشود.
در صورت مشاهده پیام غیر فعال بودن حساب، چه باید کرد؟
در صفحه اصلی گزینه پیگیری قرار داده شده است که با استفاده از آن میتوانید علت غیر فعال بودن حساب خود را جستوجو کنید.
شرایط بهرهمندی از بنزین سهمیهای تاکسیهای اینترنتی چیست؟
برای بهرهمندی از این سهمیه، باید در طول ماه حداقل ۲۰۰ کیلومتر مسیر طی کرده باشید.
چه مواردی حساب کاربری رانندگان اسنپ را مسدود میکند؟
عدم رعایت قوانین اسنپ
عدم تطابق اطلاعات فردی و خودرو
نیاز به بازدید خودرو
لغو بیش از حد سفرها
منفی بودن اعتبار
نقص مدارک
منبع: سریع ترین راه های ارتباط با پشتیبانی اسنپ رانندگان
پاسخ ها