کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

معرفی صرافی های برتر برای خرید و فروش نات کوین

 

بهترین صرافی‌های ایرانی برای خرید و فروش نات کوین

به دلیل محدودیت‌ها و خطر بلوکه شدن دارایی‌ها در صرافی‌های خارجی، توصیه می‌شود که کاربران ایرانی از صرافی‌های معتبر داخلی برای خرید و فروش نات کوین استفاده کنند. در حال حاضر، تعداد کمی از صرافی‌های ایرانی این امکان را فراهم کرده‌اند، اما با اضافه شدن این قابلیت به صرافی‌های دیگر، اطلاعات به‌روزرسانی خواهد شد. احراز هویت در این صرافی‌ها کمتر از 5 دقیقه زمان می‌برد.

 1. اوکی اکسچنج

اوکی اکسچنج یکی از صرافی‌های معتبر ایرانی است که امکان خرید و فروش نات کوین را فراهم کرده است. برای استفاده از این صرافی، کاربران باید در سایت یا اپلیکیشن اوکی اکسچنج ثبت نام و احراز هویت کنند. ثبت نام با کد تخفیف نیز امکان‌پذیر است و به کاربران جدید با وارد کردن آدرس ولت TonKeeper، هزینه کارمزد جابجایی به صورت رایگان تعلق می‌گیرد.

 

 2. رمزینکس

رمزینکس یکی دیگر از صرافی‌های معتبر ایرانی برای خرید و فروش نات کوین است. کاربران می‌توانند نمودار لحظه‌ای نات کوین را مشاهده و آن را با کمترین کارمزد معامله کنند. با ثبت نام و احراز هویت در رمزینکس، کاربران می‌توانند نات کوین خود را به کیف پول شخصی خود در این صرافی منتقل کنند و پس از کسر کارمزد، آن را در ولت TonKeeper مشاهده نمایند.

 

3. آبان تتر

آبان تتر نیز به تازگی نات کوین را به لیست ارزهای دیجیتال قابل خرید و فروش خود اضافه کرده است. کاربران می‌توانند با ثبت نام و استفاده از کد تخفیف، سریع‌تر معاملات خود را آغاز کنند. آبان تتر به کاربران جدید خود هدیه ایلان مارس یا میم کوین رایگان نیز ارائه می‌دهد که کار انتقال را ساده‌تر می‌کند.

 

بهترین صرافی‌های خارجی برای خرید و فروش نات کوین

 

در حال حاضر، سه صرافی خارجی بایننس، OKX و بای بیت امکان خرید و فروش نات کوین را فراهم کرده‌اند. لازم به ذکر است که این صرافی‌ها به کاربران ایرانی خدمات نمی‌دهند و برای استفاده از آنها باید از وی پی ان استفاده کرد.

 

 1. بایننس

بایننس اولین پلتفرمی است که امکان خرید و فروش نات کوین را فراهم کرده است. کاربران می‌توانند از این صرافی برای معاملات نات کوین در محیطی امن و پایدار استفاده کنند. بایننس همچنین به کاربران خود امکان استک کردن و سرمایه‌گذاری در این توکن‌ها را با ارائه سود و جایزه فراهم می‌کند.

 2. OKX

صرافی OKX یکی دیگر از پلتفرم‌های معتبر برای خرید و فروش نات کوین است. با توجه به تحریم‌های کاربران ایرانی، امکان بلوکه شدن سرمایه در این صرافی وجود دارد. بنابراین، کاربران باید احتیاط کنند و از وی پی ان استفاده کنند.

 3. بای بیت

بای بیت نیز از دیگر صرافی‌هایی است که امکان خرید و فروش نات کوین را فراهم کرده است. این صرافی نیز مانند سایر صرافی‌های معتبر خارجی، خدماتی به کاربران ایرانی ارائه نمی‌دهد.

 نکات پایانی

توجه داشته باشید که در بازه‌های زمانی مختلف، خرید و فروش و انتقال نات کوین ممکن است در برخی صرافی‌ها موقتاً فعال یا غیرفعال شود. برای اطلاعات بیشتر و دریافت سکه رایگان، می‌توانید از برنامه تپ سواپ استفاده کنید.

منبع: معرفی بهترین صرافی های خرد و فروش نات کوین

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋