کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

خرید خودرو با وام‌های مختلف در سال 1403


همانند سال‌های گذشته، در سال 1403، بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری وام‌های مختلفی را برای تسهیل در خرید خودرو به مشتریان ارائه می‌دهند. به عنوان مثال، وام مسکن زوجین یکی از این تسهیلات است که به زوج‌های جوان برای خرید خانه اعطا می‌شود. همچنین، وام خرید خودرو امکان به دست آوردن خودرو با شرایط بهتری را فراهم می‌کند. برای دریافت اینگونه وام، اولین گام این است که اثبات کنید قصد واقعی خرید خودرو را دارید.

لازم به ذکر است که شرایط وام‌های خرید خودرو بسیار متنوع است و برای هر کدام از آنها قوانین خاصی وجود دارد. بنابراین، پس از بررسی دقیق این شرایط، شما باید مبلغ وام، شیوه پرداخت اقساط و مقدار هر قسط را مشخص کنید. همچنین، در حال حاضر وام‌های آنلاین بدون ضامن نیز توسط برخی مراکز ارائه می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این مراکز، می‌توانید از مقالاتی مانند "بهترین بانک‌ها برای دریافت وام آنلاین" استفاده کنید.

شرایط عمومی دریافت وام خودرو در سال 1403

شرایط دریافت وام خرید خودرو در هر بانک و موسسه مالی متفاوت و منحصر به فرد است. با این حال، برخی از الزامات برای دریافت اینگونه تسهیلات توسط مراکز دولتی و خصوصی مشترک هستند. بنابراین، باید این شرایط را رعایت کنید، مهم‌ترین شرایط دریافت وام خرید خودرو در سال 1403 عبارتند از:

حداقل سن متقاضی باید 18 سال باشد.
متقاضی نباید سابقه چک برگشتی یا تسهیلات معوقه داشته باشد.
فرد باید مدارکی را برای تأیید قصد خرید خودرو ارائه دهد.
وضعیت نظام وظیفه و خدمت سربازی در آقایان کمتر از 50 سال باید مشخص باشد.
ارائه مدارکی برای اثبات توانایی پرداخت اقساط ضروری است (مانند فیش حقوقی).
حضور یک ضامن معتبر الزامی است که در مراکز رسمی مشغول به کار است یا پروانه کسب دارد.
فرد متقاضی نباید سابقه دریافت وام خرید خودرو داشته باشد.
به علاوه، در برخی از موسسات و بانک‌ها شرط سپرده‌گذاری نیز ممکن است وجود داشته باشد. یعنی برای ثبت درخواست و دریافت تسهیلات، شما باید مقداری را برای مدت زمانی مشخص در حساب خود سرمایه‌گذاری کنید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام وام خودرو در سال 1403

از آنجایی که شرایط اعطای وام خرید خودرو در بانک‌های مختلف متفاوت است، مدارک متفاوتی نیز لازم است. با این حال، مدارک هویتی و مدارک ضمانت در همه موسسات مشترک است و شامل:

اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه.
عکس پرسنلی.
مدارک مربوط به وضعیت نظام وظیفه.
پیش‌فاکتور خرید ماشین یا اسناد مالکیت برای متقاضی.
اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه ضامن.
گواهی اشتغال یا پروانه کسب برای ضامن.
مدارک مربوط به سپرده‌گذاری، دسته چک صیادی، گواهی محل سکونت و گواهی ثنا.
بانک‌های ارائه‌دهنده وام خرید خودرو در سال 1403 و مبلغ تسهیلات
با توجه به افزایش نرخ تورم در کشور، خرید با تسهیلات مختلف بسیار محبوب شده است. وام خودرو یکی از این تسهیلات است که توسط بانک‌های مختلف ارائه می‌شود. در ادامه، شرایط خاص دریافت این نوع تسهیلات از هر بانک را می‌توانید بررسی کنید. همچنین، جدولی برای مقایسه آسان‌تر مبلغ، نرخ سود و شرایط بازپرداخت این تسهیلات نیز ارائه شده است.

بانک سامان:

مبلغ وام تا 80 درصد قیمت خودرو و تا سقف 100 میلیون تومان.
بازپرداخت تا 6 سال.
برای دریافت این وام نیاز به ارائه ضمانت‌نامه به صورت وثیقه یا بانکی است.

بانک تجارت:

حداکثر مبلغ تسهیلات 140 میلیون تومان.
نیاز به حساب جاری یا قرض الحسنه در این بانک.
مدارک شغلی معتبر الزامی است.

بانک رفاه:

سقف مبلغ وام 100 میلیون تومان با نرخ سود 18 درصد.
پرداخت طی 48 ماه.

بانک ملی:

برای دریافت وام از طریق طرح مهربانی بانک ملی، نیاز به سرمایه‌گذاری 6 میلیارد تومان یا واریز مقدار مشخصی پول به حساب در طول یک سال است.

بانک رسالت

در بانک رسالت، تسهیلاتی با عنوان "وام خرید خودرو" موجود نمی‌باشد. اما می‌توانید از وام قرض الحسنه این موسسه با سقف تا 300 میلیون تومان برای خرید خودرو استفاده کنید. این تسهیلات با نرخ سود سالیانه 2 درصد ارائه می‌شود، اما برای دریافت آن باید حداقل سه ماه سپرده داشته باشید. مدت بازپرداخت این وام بستگی به نسبت مبلغ دریافتی به مبلغ سپرده و همچنین مدت سپرده‌گذاری دارد. به عنوان مثال، اگر شما معادل 100 درصد سپرده خود را به عنوان وام دریافت کنید، 12 ماه فرصت برای بازپرداخت خواهید داشت، در حالی که اگر مبلغ وام 20 درصد سپرده باشد، این مدت به 60 ماه افزایش می‌یابد. همچنین، برای هر ماه اضافی سپرده‌گذاری، 2 ماه به مهلت پرداخت اقساط اضافه خواهد شد.

مهر ایران

در بانک قرض الحسنه مهر ایران، شرط اولیه برای دریافت تسهیلات سرمایه‌گذاری است. اما می‌توانید از این موسسه وام خرید خودرو با سود کمتر دریافت کنید. وام خرید خودرو این بانک با حداکثر مبلغ 200 میلیون تومان و نرخ سود 4 درصد ارائه می‌شود. با این حال، باید میانگین سپرده‌گذاری شما در بازه زمانی 3 تا 12 ماه باشد و باید وام را طی 6 ماه تسویه کنید. همچنین، نداشتن چک برگشتی یکی از شرایط مهم این بانک است.

بانک مسکن:

بانک مسکن همچنین امکان دریافت وام برای خرید خودرو را فراهم می‌کند. حداکثر مبلغ وام خرید خودرو این بانک 200 میلیون تومان بوده و با نرخ سود 18 درصد به علاوه 3 درصد کارمزد ارائه می‌شود. برای بازپرداخت این مبلغ، 60 ماه فرصت دارید.

بانک شهر

بانک شهر تسهیلاتی به نام "فروش اقساطی" ارائه می‌دهد که خرید خودرو را از طریق آن امکان‌پذیر است. حداکثر مبلغ وام خرید خودرو برای خودروهای داخلی تا 60 درصد قیمت خودرو و تا سقف 15 میلیون تومان تعیین شده است. همچنین، اگر قصد جایگزینی خودروی قدیمی با یک اتومبیل جدید داخلی را دارید، می‌توانید تا 80 درصد ارزش خودرو و تا سقف 20 میلیون تومان وام بگیرید. با این حال، باید توجه داشت که با توجه به قیمت خودرو، این مبلغ ممکن است زیاد نباشد.

منبع: راهنمای دریافت وام خودرو

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋