کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

پروژه تپ سواپ چیست؟


اگر از کسانی هستید که به استفاده از ربات نات کوین شک کرده و اکنون پشیمان هستید، نگران نباشید. در این مقاله، ما قصد داریم یک جایگزین مناسب برای این میم کوین را به شما معرفی کنیم. ارز سواپ بر خلاف نات کوین‌ها بر بستر بلاکچین سولانا پیاده شده و تنها بخشی از آن از طریق تلگرام در دسترس است. جذب بیش از ۲ میلیون کاربر در چند هفته گذشته نشان می‌دهد که کاربران از این کوین استقبال خوبی دارند. این موضوع همچنین ما را برای ارائه اطلاعات کافی در مورد تپ سواپ تشویق کرده است. پس با ما همراه باشید تا با این ارز دیجیتالی جدید و نحوه دریافت و ماین آن بهتر آشنا شویم.

تپ سواپ چیست و چگونه توزیع می‌شود؟

تپ سواپ یک ارز غیرمتمرکز بر بستر بلاکچین سولانا است. پروژه تپ سواپ توکن‌هایی با نام TAPS را به کاربران خود عرضه می‌کند. این مجموعه برای عرضه بخشی از توکن‌های خود از روش Tap to earn با الهام از پروژه موفق نات کوین استفاده می‌کند. البته هنوز اطلاعات کاملی درباره زیرساخت‌های فنی و حتی ایده‌های جدید برای توسعه این شبکه در دسترس نیست؛ اما آنچه مشخص است این است که از سرعت بالا و هزینه معقول شبکه سولانا برای ارتقای این پروژه استفاده خواهد شد.
تپ سواپ تفاوت‌هایی با نات کوین دارد و اولین وجه تمایز آن‌ها محدود بودن سقف دریافت توکن است. در پروژه نات کوین هیچ محدودیتی برای مجموع استخراج وجود نداشت. تپ سواپ ۱ میلیارد توکن را به عنوان سقف میزان استخراج در نظر گرفته است. همچنین تنها ۵۰ درصد از این مقدار برای عموم کاربران قابل برداشت خواهد بود. ۵۰ درصد باقی‌مانده به خزانه، تیم پروژه و مشاوران بازاریابی با مقادیر ۳۰، ۱۰ و ۱۰ درصد اختصاص یافته است.
علاوه بر این، از ۵۰ درصد توکنی که برای جامعه عمومی در نظر گرفته شده است، تنها ۳۰ درصد در ربات تلگرام توزیع می‌شود. یعنی در مجموع ۱۵۰ میلیون توکن برای کاربران تلگرام در دسترس خواهد بود. Idrops و تأمین نقدینگی از دیگر روش‌های به‌دست آوردن این ارز دیجیتال هستند.

نحوه استخراج و گزینه‌های در دسترس ربات

از آنجایی که تنها ۱۵۰ میلیون توکن بین کاربران بی‌شمار تلگرام توزیع می‌شود، بدیهی است که تعداد کوین‌هایی که هر کس در نهایت می‌تواند دریافت کند محدود خواهد بود. به همین دلیل، هر کاربر در پروژه تپ سواپ سهمی از توکن‌های استخراج شده کل را نیز براساس فعالیت خود دریافت می‌کند. پس از ۶ ماه، سهم نهایی هرکاربر برای برداشت آماده خواهد بود. این نکته نیز قابل ذکر است که تنها از طریق ربات تلگرام می‌توانید در این پروژه شرکت کنید، پس اگر هنوز تلگرام ندارید، برای شروع استفاده از این پلتفرم، نصب آن را در نظر بگیرید.

پیش از اینکه به ربات مراجعه کنید، اطمینان حاصل کنید که والت دیجیتالی مناسبی برای دریافت توکن‌ها دارید. والت‌هایی مثل Trust Wallet یا MetaMask می‌توانند گزینه‌های خوبی برای این کار باشند. به محض اینکه وارد ربات شدید، گزینه‌های مختلفی برای فعالیت در اختیار شما قرار می‌گیرد. این گزینه‌ها شامل شرکت در نظرسنجی‌ها، دعوت از دوستان، و فعالیت‌های تعاملی دیگر است که به شما امکان می‌دهد توکن‌های بیشتری کسب کنید.
برای دوستان و خوانندگان عزیز که به دنبال کسب درآمد از اینترنت هستند، تپ سواپ یک فرصت نوظهور به شمار می‌رود. با این حال، مثل هر سرمایه‌گذاری دیگری، پیش از اقدام به سرمایه‌گذاری، تحقیقات کافی انجام دهید و از معتبر بودن منابع خود اطمینان حاصل کنید. تپ سواپ می‌تواند برای کسانی که به دنبال مشارکت در پروژه‌های نوپا در عرصه ارزهای دیجیتال هستند، یک گزینه جذاب باشد.

 

منبع: معرفی تپ سواپ

 

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋