کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

سریال های ترکی برتر سال 2024

کشور ترکیه یکی از پرفعال‌ترین‌ها در زمینه تولید و ساخت سریال‌های متنوع است. سریال‌های ترکی نه تنها در این کشور، بلکه در سرزمین‌های دیگری همچون ایران، چین، کره، حتی آمریکا و آفریقا طرفداران زیادی دارند. به طرز جالبی، ترکیه سریال‌های جذابی را در ژانرهای مختلف تولید می‌کند. در این مقاله، بهترین سریال‌های ترکی از دو سال اخیر را معرفی می‌کنیم و امیدواریم از تماشای آن‌ها لذت ببرید.

"قضاوت" یا "Yargı"

امتیاز IMDB: 8.4
هنرمندان: پینار دنیز، کان اورگانچی
کارگردان: علی بیلگین
وضعیت پخش: از سال 2021 تاکنون

این مجموعه تلویزیونی در ژانر درام و جنایی از بهترین سریال‌های ترکیه است. با شروع پخش اولین قسمت در سال 2021 و استقبال گسترده مخاطبان، برای فصل دوم نیز تمدید شد. فصل دوم این سریال از سپتامبر 2022 شروع شده و همچنان ادامه دارد. "قضاوت" موفق به کسب جایزه بین‌المللی امی است و این نشان می‌دهد که ارزش تماشا و وقت گذاشتن را دارد.

این سریال داستان یک دادستان درستکار را دنبال می‌کند که برادرش به قتل متهم می‌شود. او یک وکیل جوان و موفق را برای پرونده انتخاب می‌کند و در این مسیر، اتفاقات هیجان‌انگیزی رخ می‌دهد.

"سیب ممنوعه" یا "Yasak Elma"

امتیاز IMDB: 5.8
هنرمندان: شوال سام، ادا اجه، بیران داملار، سودا ارگینجی و ...
کارگردان: اجه ارداک
وضعیت پخش: از سال 2018 تا 2023

این سریال یکی از بهترین سریال‌های ترکیه در ژانر درام عاشقانه با اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی است. برای 5 سال از شبکه فاکس پخش شده و در نهایت در 177 قسمت به پایان رسید. حضور بازیگران معروف و سرشناس از جمله مزیت‌های این اثر است.

"فاطما" یا "Fatma"

امتیاز IMDB: 7.4
هنرمندان: بوراک بیرسیک، برهان اوزل
کارگردان: اوزر فیزی اوغلو
وضعیت پخش: تمام شده (2023)

این سریال در ژانر درام و جنایی تولید شده و داستان زندگی یک زن به نام فاطما را دنبال می‌کند. او برای پیدا کردن همسر گمشده‌اش به استانبول سفر می‌کند و در این سفر درگیر یک قتل می‌شود.

"به مرد نمی‌شه اعتماد کرد" یا "Erkeğe Güven Olmaz (EGO)"

امتیاز IMDB: 6.2
هنرمندان: آلپرن دویماز، ملیسا آسلی پاموک، احمد کایاکسن
کارگردان: دوگا جان آنافرتا
وضعیت پخش: تمام شده (2023)
این سریال درام با ماجراهای جذاب و متفاوت است. داستان زندگی زوج جوانی را دنبال می‌کند که در دوران نامزدی با مشکلات مالی روبرو می‌شوند.

"عاشقانه خیاط" یا "Terzi"

امتیاز IMDB: 6.2
هنرمندان: چاتای اولسوی، اجه سوکان، اوریم آلاسای
کارگردان: جم کارجی
وضعیت پخش: در حال پخش (2023)
این سریال داستان یک پسر جوان و با استعداد را به نام خیاط را روایت می‌کند که درگیر ماجراهای جذابی می‌شود.

سریال "جمجمه داغ" یا "Hot Skull"

امتیاز IMDb: 7.3
هنرمندان: Arda Aranat، Cüneyt Uzunlar، Erdem Akakçe
کارگردان: مرت بایکال
وضعیت پخش: تاریخ اتمام: 2022
"جمجمه داغ" یکی از بهترین سریال‌های ترکیه است که تاکنون پخش شده است. این سریال با موضوعی بسیار خاص و عجیب برخوردار است. در این مجموعه، رازآلود داستان یک بیماری و اپیدمی عجیب به نام "جمجمه داغ" به تصویر کشیده شده است که از طریق ارتباط کلامی به افراد منتقل می‌شود. این سریال توسط نتفلیکس پخش شده و محدوده‌ای از 8 قسمت را شامل می‌شود.

سریال "بی رحم" یا "Gaddar"

هنرمندان: چاعاتای اولسوی، سمیه آیدوغان، اونور سایلاک
کارگردان: سینان اوزتورک
وضعیت پخش: در حال پخش (تاریخ پخش: 2024)

مجموعه "بی رحم" یکی از بهترین سریال‌های ترکیه در سال جدید است. این سریال، با استقبال خوب مخاطبان از قسمت‌های ابتدایی، به عنوان یکی از بهترین‌های جدید در لیست سریال‌های ترکیه شناخته شده است. داستان "بی رحم"، زندگی مردی به نام "داعهان" را دنبال می‌کند که پس از برگشت از جنگ و با آسیب‌های روحی فراوان، به خانه بازمی‌گردد. اما این تنها شروع ماجراست، زیرا داعهان متوجه می‌شود که نامزدش، "آیدان" ناپدید شده و خانواده‌اش نیز در وضعیت خوبی نیستند. حالا او باید دوباره خانواده‌اش را به هم برگرداند.

سریال "ستاره‌ها از من دور هستند" یا "Yıldızlar Bana Uza"

هنرمندان: فورکان اندیچ، بورجو کیراتلی، گورکان اویگون، مورات دالتابان
کارگردان: بهادیر اینجه
وضعیت پخش: در حال پخش (تاریخ پخش: 2024)

سریال "ستاره‌ها از من دور هستند" یکی دیگر از سریال‌های جدید و زیبای ترکیه است که از شبکه ATV پخش می‌شود. این مجموعه داستان عاشقانه‌ای را روایت می‌کند، جایی که عشق آسلی و قدیر به چالش کشیده می‌شود. زمانی که قدیر به جرم قتل پدر آسلی به زندان می‌رود، همه‌چیز در رابطه آن دو تغییر می‌کند. حالا قدیر باید برای ثابت کردن بی‌گناهی و زنده نگه داشتن عشق خود تلاش کند.

منبع: بهترین سریال های ترکی 2024

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋