کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

معرفی، آموزش نصب و دریافت سفارش با نرم‌افزار دخل اسنپ فود

معرفی نرم‌افزار دخل اسنپ فود:


نرم‌افزار دخل اسنپ فود یک اپلیکیشن مدیریتی جامع است که برای تسهیل فعالیت‌های مختلف فروشگاه‌ها و رستوران‌های مختلف در اسنپ فود طراحی و توسعه یافته است. این نرم‌افزار امروزه با ارائه خدمات متنوع، به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌های مدیریتی در زمینه فروش آنلاین شناخته می‌شود. با استفاده از دخل اسنپ فود، مدیران مجموعه‌های همکار با اسنپ فود قادرند تمام اطلاعات و عملکرد فروشگاه خود را با استفاده از گوشی همراه خود بررسی و مدیریت نمایند.

آموزش نصب:

برای استفاده از نرم‌افزار دخل، ابتدا باید آن را دانلود و روی گوشی همراه خود نصب کنید. می‌توانید این اپلیکیشن را از فروشگاه‌های برنامه‌های معتبر مانند بازار، مایکت، گوگل پلی و غیره دانلود نمایید. برای سیستم عامل iOS هم می‌توانید از نسخه تحت وب استفاده کنید. پس از نصب نرم‌افزار دخل، با وارد کردن شماره همراه و دریافت کد تأیید، به برنامه دسترسی پیدا خواهید کرد.

راهنمای استفاده:

پس از ورود به نرم‌افزار، صفحه داشبورد را مشاهده خواهید کرد. در این بخش می‌توانید با کلیک روی سه خط بالایی، مشخصات خود را مشاهده کرده و به بخش‌های مختلفی مانند سفارش گیری و خدمات دسترسی داشته باشید. همچنین، در این بخش می‌توانید گزارشات فروش را بررسی کرده و امتیازات عملکرد خود را مشاهده نمایید.

دریافت سفارش:

برای ثبت سفارش مشتریان، به بخش سفارش گیری مراجعه کرده و سفارشات ثبت شده توسط کاربران را مشاهده نمایید. پس از بررسی جزئیات سفارش، می‌توانید آن را تأیید کرده و زمان آماده‌سازی محصول را مشخص نمایید. در نهایت، با تأیید نهایی سفارش، آماده ارسال به مشتری خواهد بود.

نسخه ویندوز:

برای افرادی که استفاده مداوم از گوشی همراه مشکل است، نرم‌افزار دخل اسنپ فود به صورت نسخه ویندوز نیز قابل دسترسی است. این نسخه با ارائه امکانات متنوع، مدیریت مجموعه را بر روی کامپیوتر بهبود می‌بخشد.

پشتیبانی:

در صورت بروز هر گونه مشکل یا سوال، می‌توانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و از آن‌ها کمک بخواهید. اطلاعات تماس با تیم پشتیبانی در دسترس است و می‌توانید از آن‌ها برای حل مشکلات خود استفاده نمایید.

با این توضیحات، به آمادگی کامل برای استفاده از نرم‌افزار دخل اسنپ فود دست پیدا می‌کنید.

منبع: راهنمای استفاده از نرم افزار دخل اسنپ فود

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋