کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

آموزش نحوه دریافت وام از ویپاد


ویپاد، به عنوان یک شعبه مجازی از بانک پاسارگاد، اکنون امکان دریافت وام‌های فوری بدون نیاز به ضامن یا وثیقه را به ارمغان آورده است. از سال ۱۴۰۰، دریافت وام از ویپاد به صورت آنلاین امکان‌پذیر شده است. دراین مقاله، شرایط و روش‌های دریافت وام آنلاین از ویپاد را برای شما توضیح می‌دهیم.
دریافت وام بدون نیاز به ضامن یا وثیقه

توسعه بانکداری آنلاین می‌تواند نقش موثری در صرفه‌جویی زمان و انرژی افراد داشته باشد، همچنین بانک‌ها تلاش می‌کنند با ارائه خدمات فراگیری مالی، دسترسی به خدمات بانکی و مالی را برای همه افراد تسهیل کنند. بر پایه‌ی این ایده، بانک پاسارگاد خدمات آنلاین خود را از طریق اپلیکیشن ویپاد ارائه می‌دهد.

یکی از خدمات مهم و محبوب این بانک، دریافت وام بدون نیاز به حضور حضوری، ضامن یا وثیقه است. این روش جایگزینی موثر برای دریافت وام‌های کم مقدار به جای روش‌های سنتی و دردناک می‌باشد، که می‌تواند گامی مؤثر در جهت رفاه و آرامش بیشتر کاربران باشد. البته می‌توانید تسهیلات آنلاین از منابع دیگر نیز دریافت کنید.
مزایای دریافت وام از ویپاد

ویپاد تنها بانکی نیست که تسهیلات آنلاین را ارائه می‌دهد، اما برخی از مزایا و ویژگی‌های آن می‌تواند آن را به انتخاب بهتری تبدیل کند. در ادامه به برخی از مزایای دریافت وام از ویپاد اشاره خواهیم کرد:

1. عدم نیاز به ضامن، وثیقه یا چک: برای دریافت وام از ویپاد، نیازی به یافتن ضامن یا ارائه وثیقه ندارید. همچنین هیچ چک یا سفته‌ای لازم نیست. در اینجا، اعطای وام بر اساس اعتبار سنجی حساب اشخاص انجام می‌شود. بعد از ثبت درخواست، رفتار مالی شما در شبکه بانکی بررسی می‌شود و مواردی مانند بدهی‌ها و چک‌های برگشتی مورد بررسی قرار می‌گیرد. سپس بر اساس نتایج اعتبار سنجی، تسهیلات مختلف به شما تعلق می‌گیرد.

2. آنلاین بودن تمام مراحل و عدم نیاز به حضور حضوری: شما می‌توانید تمام مراحل دریافت وام را به صورت آنلاین انجام دهید. در هیچ مرحله‌ای از ثبت نام، افتتاح حساب، افزایش موجودی، ثبت درخواست و دریافت وام نیازی به حضور حضوری ندارید. این روش از انتظار در صفوف بانک و رفت و آمد راحت می‌کند.

3. عدم معطلی دریافت وام: درخواست وام به معنای نیاز فوری به مبلغ مورد نظر است. ویپاد به شما این امکان را می‌دهد که بلافاصله تسهیلات مورد نیازتان را دریافت کنید. از زمان ثبت درخواست تا واریز مبلغ مورد نظر، تنها چند دقیقه طول می‌کشد.

انواع تسهیلات قابل دریافت

بانک پاسارگاد در ویپاد امکان دریافت انواع تسهیلات را فراهم کرده است. دو نوع اصلی تسهیلات پشتوانه و برآیند، هر دو به صورت آنلاین و بدون نیاز به ضمانت درخواست می‌شوند. در ادامه به معرفی این دو نوع تسهیلات و مراحل دریافت آن‌ها خواهیم پرداخت:
تسهیلات پشتوانه:

- اعتبار خرید: شما می‌توانید با استفاده از این تسهیلات، از فروشگاه‌های آنلاین و مغازه‌های مختلف خرید کنید. شما ۱۰ روز فرصت دارید تا از این اعتبار استفاده کنید، و پس از اتمام این مدت، ۲۰ روز دیگر فرصت خواهید داشت تا درباره‌ی نحوه بازپرداخت تصمیم بگیرید.

- بازپرداخت اقساطی: مدت زمان بازپرداخت بر اساس مبلغ وام متفاوت است. مثلاً، برای مبالغ ۱ تا ۱۰ میلیون تومان، حداکثر ۴ ماه و برای مبالغ ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومان، حداکثر ۶ ماه زمان دارید. لازم به ذکر است که هنگام ثبت نام باید کارمزد خدمات دیجیتال را پرداخت کنید، همچنین در هر مرحله از پرداخت، موظف به پرداخت کارمزد دیجیتال و کارمزد بانکی هستید.
مراحل دریافت تسهیلات پشتوانه:

1. دانلود و نصب اپلیکیشن ویپاد از منابع معتبر.
2. تکمیل مراحل ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز برای افتتاح حساب دیجیتال و دریافت کارت اعتباری.
3. شارژ حساب و داشتن موجودی حداقلی در ویپاد.
4. مراجعه به بخش تسهیلات و انتخاب تسهیلات پشتوانه برای درخواست مبلغ مورد نیاز.
5. پرداخت کارمزد دیجیتال برای اعتبارسنجی حساب.
6. در صورت عدم وجود مشکل در اعتبارسنجی، مبلغ وام به شما واریز خواهد شد.

تسهیلات برآیند:

تسهیلات برآیند، به عنوان یک گزینه برای دریافت وام از ویپاد، بر اساس میزان سپرده بانکی و امتیاز کاربران تعیین می‌شود. این نوع تسهیلات به صورت اعتبار خرید با مبالغی از 10 تا 50 میلیون تومان در دسترس است. بازپرداخت مبالغ این تسهیلات می‌تواند به صورت اقساطی برای 6 یا 12 ماه انجام شود. دو عامل اصلی برای دریافت این نوع وام مورد بررسی قرار می‌گیرند. اولین عامل، تعداد سکه‌هایی است که در وی کلاب (باشگاه مشتریان ویپاد) به دست می‌آورید. هر 100 هزار تومان افزایش موجودی در هر روز، به عنوان یک سکه در نظر گرفته می‌شود.

عامل دیگر تأثیرگذار، نتیجه اعتبارسنجی حساب شما است که بر اساس رفتار مالی شما در شبکه‌های مالی و بانکی کشور طی سه ماه اخیر انجام می‌شود. مهمترین نکته درباره این نوع تسهیلات، عدم وابستگی به مدت زمان فعالیت شما در ویپاد است. تنها اهمیتی که دارد، اعتبارسنجی و تعداد سکه‌های شماست.

پس از دریافت تسهیلات برآیند، شما 30 روز فرصت دارید تا از اعتبار خود برای خرید استفاده کنید، و پس از آن، بازپرداخت آغاز می‌شود. برای استفاده از اعتبار خود، کافی است از کارت اعتباری ویپاد برای خرید استفاده کنید. یکی از مزایای این نوع تسهیلات، عدم دریافت کارمزد دیجیتال است. بنابراین، تنها ملزم به پرداخت 23% کارمزد بانکی برای مبلغ استفاده شده هستید. در جدول زیر، می‌توانید میزان تسهیلات و تعداد سکه مورد نیاز برای دریافت هریک را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که تعداد سکه‌ها بر اساس مدت زمان بازپرداخت اقساط، یعنی 6 یا 12 ماهه، تغییر می‌کند.

چگونه می‌توان در وی کلاب سکه دریافت کرد؟

سکه‌ها یا امتیازات وی کلاب بر اساس موجودی حساب شما تعیین می‌شوند. هر 24 ساعت، از ساعت 12 شب تا 12 شب روز بعد، کمترین مقدار موجودی حساب شما در نظر گرفته می‌شود و برای هر 100 هزار تومان، یک سکه به شما تعلق می‌گیرد. این عمل به صورت خودکار انجام می‌شود.
مراحل دریافت تسهیلات برآیند

1. ابتدا باید اپلیکیشن ویپاد را دانلود، نصب و ثبت‌نام کنید.
2. در بخش تسهیلات، تسهیلات برآیند را انتخاب کرده و اعتبارسنجی را انجام دهید که هزینه آن بر عهده شماست.
3. مبالغ قابل دریافت و امکان تعیین مدت زمان بازپرداخت را بررسی کرده و انتخاب کنید.
4. بر اساس مبلغ و مدت زمان اقساط، تعداد مشخصی از سکه‌های خود را خرج کنید.
5. در نهایتمبلغ درخواستی ظرف چند دقیقه به حساب دیجیتال شما واریز می شود.

منبع: راهنمای دریافت وام از ویپاد

 

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋