کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

نکاتی که باید برای تبدیل شدن به فروشنده دیجی کالا بدانید

مارکت پلیس، یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی است که امکان فروش محصولات به هر فردی را فراهم می‌کند. این مارکت پلیس‌ها به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای فروش آنلاین محصولات شناخته می‌شوند. دیجی‌کالا، بزرگ‌ترین و معروف‌ترین مارکت پلیس در ایران است که در حال حاضر تعداد زیادی فروشنده در آن فعالیت می‌کنند. اگر قصد دارید به عنوان فروشنده در دیجی‌کالا فعالیت کنید، در این مقاله با ما همراه باشید.

لازم به ذکر است که وب‌سایت دیجی‌کالا با بازدیدکنندگان بسیار زیادی مواجه است و این امکان وجود دارد که افراد زیادی از طریق آن با محصولات شما آشنا شوند. این امر در نهایت به جذب مشتری برای کسب و کار شما منجر خواهد شد. در ادامه به شرایط و نحوه فروش محصول و سایر نکاتی که قبل از شروع فعالیت خود باید بدانید، پاسخ می‌دهیم.

شرایط فروش در دیجی‌کالا

برخی از مارکت پلیس‌ها برای فروش محصول، قوانین خاصی را برای فروشندگان در نظر گرفته‌اند. این قوانین سخت‌گیرانه معمولاً منجر به جذب فروشنده‌های بهتر خواهد شد و در نتیجه رضایت کاربران را افزایش می‌دهد. به عنوان مثال، اگر محصول در زمان مشخص ارسال نشده یا معیوب باشد، مشتری ناراضی خواهد بود و این می‌تواند برای مارکت پلیس امتیاز منفی به حساب آید. برای جلوگیری از کاهش مشتریان، مارکت پلیس‌های بزرگی مانند دیجی‌کالا، تنها کسب و کارهای خوب را جذب می‌کنند.

برای فروشنده شدن در دیجی‌کالا، لازم نیست کار پیچیده‌ای انجام دهید و همچنین نیاز به دانش فنی خاصی نیز ندارید. اما اگر به منظور جلب رضایت مشتری عملکرد خوبی از خود نشان ندهید، دیجی‌کالا شما را جریمه خواهد کرد و حتی ممکن است از لیست فروشندگان حذف شوید. از طرف دیگر، مشتریان می‌توانند پس از خرید، امتیاز خود را ثبت کنند و در صورتی که امتیاز بالایی نداشته باشید، فعالیت شما محدود و در نهایت حساب شما مسدود خواهد شد. همچنین برای فروش برخی از محصولات، به عنوان فروشنده در دیجی‌کالا نیاز به مجوز رسمی دارید.

پیش از شروع فروش در دیجی‌کالا، حتماً قوانین و مقررات را مطالعه کنید. مواردی همچون تأخیر در ارسال کالا، لغو سفارش از طرف فروشنده، مرجوع شدن محصول و فروش کالاهای ممنوعه می‌تواند به شما جریمه‌های سنگینی را به دنبال داشته باشد. در بهترین حالت، مبلغ جریمه برابر با میزان کمیسیون ضرب در قیمت کالا خواهد بود.

سایر نکات

می‌توانید برای فروش آنلاین محصولات خود، به بیش از یک سایت و پلتفرم اتکا کنید.
اگر می‌خواهید محصول را مستقیماً به مشتری ارسال کنید، باید دستگاه لیبل پرینتر داشته باشید.
دیجی‌کالا پیشنهاد می‌دهد که فروشندگان توانایی کار با نرم‌افزار اکسل را داشته باشند.
قبل از شروع کار، اطمینان حاصل کنید که موارد لازم برای فروش در دیجی‌کالا را دارید.
با این نکات به خاطر، می‌توانید به عنوان فروشنده در دیجی‌کالا فعالیت کنید و از این فرصت برای افزایش درآمد خود بهره‌مند شوید.

فروش چه محصولاتی در دیجی کالا ممنوع است؟

شروع کار در دیجی کالا برای فروشندگان، مراحل ساده‌ای را به همراه دارد. قبل از هر چیز، مهم است که محدودیت‌های فروش در این فروشگاه اینترنتی را بشناسید. دیجی کالا برای برخی از محصولات، ممنوعیت‌هایی را در نظر گرفته است که باید آن‌ها را به دقت مد نظر داشته باشید. مثلاً ممنوعیت فروش عروسک‌هایی که ترویج کننده فرهنگ غرب هستند، ماسک‌هایی که در کودکان ترس و اضطراب ایجاد می‌کنند، و تجهیزات جاسوسی مثل دستگاه‌های شنود و... از جمله مواردی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید.

همچنین، برخی از برندهای ایرانی، محصولات خود را به صورت انحصاری در دیجی کالا به فروش می‌رسانند و دیگر فروشندگان حق فروش از این برند را ندارند. همچنین، برای دسته‌بندی‌های خاصی از محصولات، سقف قیمت مشخصی در نظر گرفته شده است که موظفید که محصولات را با حداکثر آن قیمت بفروشید.

ثبت نام در پنل فروشندگان

برای ثبت نام در پنل فروشندگان دیجی کالا، می‌توانید مراحل ساده‌ای را طی کنید. این شامل وارد کردن اطلاعات شخصی، آپلود مدارک مورد نیاز و احراز هویت خود است. مهم است که پیش از ثبت نام، تمامی موانع و فیلترها را مد نظر قرار دهید تا در ادامه با چالش خاصی مواجه نشوید.

با این موارد به یاد داشته باشید، شروع کار به عنوان فروشنده در دیجی کالا نیازمند رعایت مقررات و آمادگی برای ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب است.

منبع: چطور فروشنده دیجی کالا شویم؟

 

 

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋