کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

توسعه کد تخفیف در ووکامرس برای وب‌سایت‌های وردپرس

آیا به دنبال راهی برای افزایش ترافیک و فروش در فروشگاه آنلاین خود هستید؟ آیا می‌خواهید میزان فروشتان را بهبود بخشید؟ اگر پاسخ شما به هر دو سوال مثبت است، این مقاله به شما کمک خواهد کرد. ارائه کوپن‌های تخفیف همواره به عنوان یک استراتژی برد-برد مطرح بوده است؛ زیرا مشتریان علاقه بیشتری به خرید دارند و شما نیز فروش خود را افزایش می‌دهید. در ادامه، مراحل ساخت کد تخفیف در ووکامرس را به شما آموزش می‌دهیم. اگر هنوز اهمیت ارائه کوپن تخفیف را درک نکرده‌اید، پیشنهاد می‌شود مقاله بازاریابی با کد تخفیف را مطالعه کنید.

ایجاد کد تخفیف در ووکامرس


برای ساخت کد تخفیف، به بخش "ووکامرس" در داشبورد وردپرس بروید. سپس، بر روی گزینه "کدهای تخفیف" یا معادل آن کلیک کنید.

1- ایجاد کد
روی "افزودن کد تخفیف" کلیک کنید تا به صفحه‌ای مانند تصویر زیر هدایت شوید. در اینجا، یک نام یکتا برای کد تخفیف انتخاب کنید و توضیحات بیشتری درباره عملکرد آن اضافه کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید در جشنواره فروشی خاص تخفیف ارائه دهید، عبارتی مناسب انتخاب کنید.

2- بخش همگانی
در این بخش، نوع تخفیف را انتخاب کنید (درصدی، ثابت بر روی سبد خرید، یا ثابت بر روی محصول). همچنین، درصد تخفیف را وارد کنید و اگر می‌خواهید امکان ارسال رایگان را هم داشته باشید، تیک مربوطه را بزنید. در آخرین قسمت، تاریخ انقضاء تخفیف را تعیین کنید.

3- محدودیت‌های دسترسی
در این بخش، می‌توانید شرایط خاصی برای استفاده از کد تخفیف تعیین کنید. این موارد شامل حداقل و حداکثر هزینه، استفاده فردی، محصولات خاص، دسته بندی‌ها، و غیره می‌شود.

4- محدودیت استفاده
یکی از جنبه‌های اساسی در استراتژی بازاریابی، مدیریت هزینه‌ها و بازدهی آن‌هاست. اگر استفاده از کدهای تخفیف بدون محدودیت صورت گیرد، این می‌تواند منجر به زیان شود. در این بخش، شما می‌توانید تعیین کنید که هر کاربر چند بار مجاز است از یک کد تخفیف استفاده کند. "محدودیت استفاده از تخفیف" تعیین می‌کند که یک کد تخفیف به چه تعدادی می‌تواند استفاده شود. اگر می‌خواهید همه مشتریان بتوانند از آن استفاده کنند، نیازی به تعیین یک عدد نیست. در جعبه دومی که "محدودیت استفاده به X مورد" نام دارد، شما می‌توانید تعداد مجاز اجناسی که به آن‌ها تخفیف اعمال می‌شود را مشخص کنید.

ساخت کد تخفیف ووکامرس با محدودیت استفاده


با این سادگی، ایجاد کوپن تخفیف در ووکامرس انجام می‌شود. کافیست گزینه "انتشار" را در سمت راست صفحه را بزنید تا کد ایجاد شده قابل استفاده شود. اگر انواع گزینه‌ها شما را گیج کرده یا نیاز به راهنمایی برای ارائه کدهایی با اثربخشی بیشتر دارید، مطالعه استراتژی‌های موفق ارائه کد تخفیف به شما کمک خواهد کرد.


ساخت کد تخفیف ووکامرس با افزونه


امکانات ایجاد کوپن‌های تخفیف در ووکامرس که تا اینجا مورد بحث قرار گرفت، مزایای زیادی دارد. با این حال، برخی از بخش‌های آن محدودیت‌هایی دارند و نمی‌تواند به هر نیازی پاسخ دهد. به همین دلیل، افزونه‌ها و پلاگین‌های مختلفی وجود دارند که کار را برای شما ساده‌تر و سریع‌تر می‌کنند. به عنوان مثال، این افزونه‌ها به شما کمک می‌کنند تعداد زیادی کد تخفیف را در عرض چند ثانیه ایجاد کنید و قابلیت‌های بیشتری برای تعیین شرایط استفاده از آنها دارند. در ادامه، چند نمونه از بهترین افزونه‌های رایگان برای تخفیف ووکامرس را معرفی می‌کنیم.

افزونه Advanced Coupons

این پلاگین رایگان یکی از بهترین ابزارهاست که با استفاده از آن می‌توانید ویژگی‌های بیشتری به کدهای تخفیف اضافه کنید. این افزونه به شما امکان می‌دهد گزینه‌هایی مانند "خرید یکی بخر یکی ببر" را ایجاد کنید و اگر تعداد زیادی کد دارید، می‌توانید آنها را در دسته‌بندی‌های مختلف قرار دهید. همچنین، این افزونه امکاناتی برای ایجاد اعتبار به ازای هر خرید مشتری فراهم می‌کند. امکانات جلوگیری از سوءاستفاده و کنترل قوانین استفاده از کد تخفیف از دیگر ویژگی‌های این پلاگین هستند.

افزونه Coupon Creator
Coupon Creatorیکی از بهترین و پراستفاده‌ترین افزونه‌های وردپرس برای ساخت کدهای تخفیف است. با استفاده از این پلاگین، می‌توانید به سادگی کدهای تخفیف را ایجاد و آن‌ها را به فروشگاه اینترنتی خود اضافه کنید. علاوه بر این، این افزونه به شما این امکان را می‌دهد که کدها را به پست‌ها و صفحات مختلف وب‌سایتتان اضافه کنید. از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به تعیین تاریخ انقضا، ساخت یک کد تنها یا مجموعه‌ای از کدها به صورت همزمان، تعیین ترتیب و قرارگیری آن‌ها اشاره کرد. امکاناتی مانند جستجو در دسته‌بندی‌های مختلف، سهولت استفاده از ویرایشگر، و تغییر ویژگی‌های بصری کدها از دیگر امکانات این پلاگین هستند.

منبع: راهنمای ساخت کد تخفیف در ووکامرس

 

 

 

 

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋