کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

خرید از سوپرمارکت دیجی کالا با کالابرگ الکترونیک

 

از اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱، پس از تصمیم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، طرح ارائه کالابرگ الکترونیکی به اجرا درآمد. این طرح با هدف افزایش توان خرید مردم طراحی شده و به افراد امکان می‌دهد برای خرید ۱۱ نوع کالای اساسی، اعتبار دریافت کنند. استفاده از این اعتبار یا کالابرگ الکترونیک در خریدهای حضوری و با استفاده از کارت‌خوان‌های مشخص امکان‌پذیر است. همچنین، اگر به خرید آنلاین علاقه‌مند هستید، می‌توانید خرید خود را از سوپرمارکت دیجی کالا با استفاده از کالابرگ الکترونیک انجام دهید.

سوپرمارکت دیجی کالا و تجربه‌ای آسان و لذت‌بخش


پیشرفت روزافزون علم و تکنولوژی همواره در جهت افزایش رفاه و بهبود شرایط زندگی انسان‌ها اتفاق می‌افتد. خریدهای آنلاین یکی از نتایج مثبت این پیشرفتات است که با مزایای فراوانی همراه است. این روش در زندگی مدرن و جدید، دسترسی راحت‌تری را برای مردمان فراهم می‌کند. خرید آنلاین نه تنها می‌تواند زمان و انرژی شما را صرفه‌جویی کند، بلکه تنوع بی‌نظیری از انواع کالا را نیز به شما ارائه می‌دهد. یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین در ایران، دیجی کالا است. این فروشگاه امکان خرید هرآنچه که نیاز دارید را فراهم می‌کند.

بخش پرطرفدار دیجی کالا، بدون شک، به فروش اقلام سوپرمارکتی اختصاص دارد. این محصولات به دلیل مصرف بالا، بسیار مناسب است که به صورت آنلاین خریداری شوند. این روش به شما این امکان را می‌دهد که به جای مراجعه چندین بار در روز به سوپرمارکت، با چند کلیک، خرید خود را انجام دهید. این ایده‌ال حالتی را تصور کنید که به جز سهولت انتخاب و خرید، قیمت‌ها نیز کمتر از بازار باشد یا حتی بتوانید از تخفیف‌ها استفاده کنید. در سوپرمارکت دیجی کالا، تمام این شرایط فراهم است. با مراجعه به این فروشگاه، می‌توانید با استفاده از کد تخفیف دیجی کالا، خریدی مقرون به صرفه انجام دهید. همچنین، اکنون امکان خرید از سوپرمارکت دیجی کالا با کالابرگ الکترونیکی نیز وجود دارد.

کالابرگ الکترونیکی


سال‌ها قبل، برگه‌های کوچکی با نام کوپن به خانوارهای ایرانی داده می‌شد. مردم با استفاده از این کوپن‌ها می‌توانستند خرید اقلام ضروری خود را به سهولت انجام دهند. شاید سن شما کم باشد تا یادآوری روزهایی که مردم برای استفاده از کوپن‌های خود در صف‌های طولانی منتظر می‌ماندند؛ اما می‌توانید از افراد مسن بپرسید و از آن روزها باخبر شوید. امروزه، این کوپن‌ها به شکل جدیدی ارائه شده و به نام کالابرگ الکترونیک شناخته می‌شوند.

این کالابرگ‌ها متعلق به خانواده‌هایی است که جزو ۹ دهک ابتدایی هستند. این دسته‌بندی برای تخصیص یارانه و تعیین مبلغ آن اجرا شده و در زمینه مصرف مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر شما مشمول دریافت کالابرگ الکترونیک هستید، می‌توانید ۱۱ کالای اساسی شامل شیر کم چرب بطری، پنیر، مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله را با استفاده از این کالابرگ خریداری کنید.

در این طرح، برای خانواده‌هایی که یارانه ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند، میزان یارانه حداقل به اندازه ۱۲۰ هزار تومان افزایش می‌یابد. البته استفاده از کالابرگ الکترونیک کاملاً اختیاری است. به یاد داشته باشید که شرط تخصیص این اعتبار استفاده حداقل ۲۰۰ هزار تومان از مبلغ یارانه برای خرید کالا برگ است. پس از خرج این مبلغ برای خرید کالاهای اساسی نام‌برده شده، استفاده از این ۱۲۰ هزار تومان اضافی نیز ممکن است.

مقدار کالابرگ الکترونیک چقدر است؟

همانطور که اطلاع دارید، چند سال پیش خانوارهای ایرانی بر اساس فاکتورهایی از جمله درآمد و سرمایه به دهک‌های مختلف تقسیم‌بندی شدند. میزان اعتبار کالابرگ الکترونیک که به عنوان یک سیستم یارانه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد، به این دهک‌ها بستگی دارد. به طور خاص، مبلغ یارانه برای دهک‌های اول تا سوم ۴۰۰ هزار تومان و برای دهک چهار تا نه ۳۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر است. البته این مقدار همان میزان یارانه است.

حالا اگر فردی حداقل ۲۰۰ هزار تومان از این مبلغ را برای خرید تحت عنوان کالابرگ الکترونیک صرف کند، ۱۲۰ هزار تومان به حساب او اضافه می‌شود. به عبارت دیگر، فرد معنی‌داری مبلغ ۵۲۰ هزار تومان یارانه دریافت کرده است. این اعتبار می‌تواند به عنوان یک کمک مالی مهم برای تأمین اقلام ضروری، به ویژه در دهک‌های پایین جامعه، محسوب شود. توجه داشته باشید که این اعتبار هم در خرید حضوری و هم در خرید آنلاین، از جمله خرید از سوپرمارکت دیجی کالا با کالابرگ الکترونیک، قابل استفاده است.

خرید کالاهای اساسی از سوپرمارکت دیجی کالا با کالابرگ الکترونیک

اگر می‌خواهید از این طرح استفاده کنید و در عین حال محصولات ضروری خود را به سرعت دریافت کنید، راه حل مناسب خرید از سوپرمارکت دیجی کالا با کالابرگ الکترونیک است. با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن دیجی کالا و ورود به بخش خرید با کالابرگ، ۱۱ کالای اساسی مشمول این طرح با تنوع بالا و از برندهای مختلف برای سفارش در دسترس قرار خواهند گرفت. در مرحله پرداخت، کافی است کد احراز کالابرگ را ثبت کنید تا مبلغ معین به حساب شما افزوده شود. جهت دریافت این کد، می‌توانید از اپلیکیشن شبکه ملی اعتبار (شما) یا کد دستوری *5001463# استفاده نمایید.

 

منبع: راهنمای خرید ارازن تر از سوپر مارکت دیجی کالا با کالابرگ الکترونیک

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋