کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

آموزش استفاده از کد تخفیف بیمه بازار برای خرید بیمه ارزان

 

در این روزها، بسیاری از افراد برای تهیه بیمه بدنه و شخص ثالث خودروهای خود از راه آنلاین استفاده می‌کنند. اگر به دنبال خرید آنلاین بیمه از سایت بیمه بازار هستید، می‌توانید با استفاده از کد تخفیف بیمه بازار، هزینه خود را کاهش داده و بیمه خود را با قیمت ارزان‌تری تهیه کنید. در ادامه، به معرفی کوتاهی از سایت بیمه بازار پرداخته و سپس آموزش مرحله به مرحله استفاده از کد تخفیف بیمه بازار را با تصاویر توضیح خواهیم داد.

بیمه بازار، یکی از اولین وبسایت‌های خرید بیمه آنلاین در ایران است. این سامانه به شما امکان می‌دهد تمام انواع بیمه‌ها از جمله بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه آتش‌سوزی، بیمه عمر و سایر موارد را به صورت آنلاین خریداری کنید. پیش از خرید، شما می‌توانید قیمت‌ها را در شرکت‌های مختلف مقایسه کرده و انتخاب بهتری داشته باشید.

جهت دریافت کد تخفیف بیمه بازار و بهره‌مندی از تخفیف‌های ویژه، ابتدا به وبسایت کانال تخفیف مراجعه می‌کنیم. در نوار جستجوی بالای سایت، عبارت "بیمه بازار" را جستجو کرده و کد تخفیف مورد نظر را از لیست نتایج دریافت می‌کنیم. سپس با لمس کادر کوپن تخفیف (مطابق تصویر پایین)، کد در حافظه ذخیره می‌شود. برای ورود به سایت بیمه بازار، روی گزینه "لینک خرید" کلیک می‌کنیم.

پس از ورود به سایت بیمه بازار، بسته به نیاز خود، نوع بیمه مورد نظر (بدنه، آتش‌سوزی، عمر و ...) را انتخاب می‌کنیم. به عنوان مثال، برای خرید بیمه شخص ثالث، روی گزینه "شروع استعلام و خرید" کلیک می‌کنیم. سپس اطلاعات وسیله نقلیه خود را به ترتیب ثبت کرده و لیست قیمت بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف را مشاهده می‌کنیم.

پس از انتخاب بیمه مورد نظر، اطلاعات وسیله نقلیه و مشخصات مربوطه را وارد کرده و بعد از بررسی صحت اطلاعات، گزینه "تایید و ثبت سفارش" را فشار می‌دهیم. در مراحل بعدی، شماره همراه و کد تایید به ترتیب وارد شده و در نهایت، اطلاعات شخصی و آدرس جهت دریافت بیمه‌نامه ثبت می‌شود.

در صفحه پرداخت، می‌توانیم کد تخفیف بیمه بازار را در کادر مربوطه وارد کنیم. در صورتی که کد تخفیف معتبر باشد، تخفیف مربوطه در قسمت صورت حساب نمایش داده می‌شود و مبلغ کل پرداختی اعمال می‌شود. سپس با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی و فشار دادن گزینه "پرداخت"، خرید بیمه‌نامه تکمیل می‌شود.

منبع: راهنمای استفاده از کد تخفیف بیمه بازار

 

 

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋