کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

تخفیف‌ها و پیشنهادات رایگان همراه اول به همراه راهنمای ثبت نام

همراه اول با هدف ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود، اقدام به ارائه کدهای هدیه و تخفیفات متنوع نموده است. با وارد کردن کد‌های دستوری مشخص، شما می‌توانید از هدایای ویژه بهره‌مند شده و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. در این مقاله، تمامی جزئیات طرح‌های تخفیف دار و رایگان همراه اول را برای شما توضیح خواهیم داد، همچنین روش ثبت نام و کدهای دستوری را نیز در اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

پیشنهادات و بسته‌های هدیه اغلب به صورت دوره‌ای فعال می‌شوند. اگر جشنواره یا طرح جدیدی اعلام شود، می‌توانید آن را در صفحه کد تخفیف همراه اول پیدا کنید. موارد منتخب نیز در انتهای مقاله اضافه خواهند شد. پس تا انتها با ما همراه باشید. همچنین با مراجعه به سایت کانال تخفیف هم، می‌توانید از تمامی جشنواره‌ها و تخفیفات سریع‌تر مطلع شوید.

از همراه اول چه هدایایی می‌توانم دریافت کنم؟

به مناسبت‌های مختلف، همراه اول طرح‌های تشویقی برای مشترکین جدید یا قدیمی خود دارد. برای بهره‌مندی از این طرح‌ها، می‌توانید یکی از خدمات یا محصولات این اپراتور را خریداری کنید یا یک کد USSD خاص را شماره‌گیری کرده و هدیه خود را دریافت نمایید. این هدایا عمدتاً شامل مکالمه رایگان درون شبکه یا برون شبکه، بسته‌های پیامک، بسته ترافیک رایگان اینترنت، تخفیف در هزینه مکالمه، امتیاز باشگاه فیروزه‌ای همراه اول و ... می‌باشند.

امتیاز باشگاه فیروزه‌ای همراه اول چه مزیتی دارد؟

باشگاه فیروزه‌ای، باشگاه مشتریان همراه اول است که اعضای آن می‌توانند به شیوه‌های مختلف امتیاز کسب کنند. این امتیازها را می‌توانید با روش‌هایی که در ادامه توضیح داده می‌شود، کسب کنید. اعضای باشگاه فیروزه‌ای همراه اول با امتیازهای خود می‌توانند به هدایا و تخفیفات متنوع دست یابند. با انجام تراکنش‌های مختلف، امتیازها به حد نصاب مورد نظر می‌رسند و شما می‌توانید از آنها برای دریافت بسته‌های مکالمه، پیامک و اینترنت رایگان یک روزه، هفتگی یا ماهانه استفاده کنید. همچنین، با استفاده از باشگاه فیروزه‌ای همراه اول، می‌توانید کدهای تخفیف نماوا، فیدیبو، آچاره، مکتب خونه و بیمیتو را دریافت کرده و از تخفیفات در تجربه خرید خود بهره‌مند شوید یا با امتیازهای خود به موسسات خیریه کمک کنید.

کدام یک از طرح‌ها و جشنواره‌های همراه اول جایزه دارند؟

بسته‌های تخفیف همراه اول تنوع بالایی دارند. در ادامه، طرح‌ها و جشنواره‌های همراه اول که از طریق آن می‌توانید جوایز و هدایا مختلف را دریافت نمایید، معرفی خواهند شد و کدهای دستوری مربوطه، نحوه ثبت نام و سایر جزئیات مرتبط را به صورت کامل شرح خواهیم داد.

هدیه شتاب در پرداخت همراه اول

کد دستوری هدیه شتاب در پرداخت قبض سیم‌کارت دائمی همراه اول
برای دریافت هدایای همراه اول، کافیست به موقع بدهی خود پرداخت کنید. همراه اول به تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی که قبض پایان دوره را تا تاریخ ششم هر ماه به صورت غیر حضوری پرداخت نمایند، هدیه اعطا می‌کند. اگر سیم‌کارت دائمی ندارید، می‌توانید آن را از طریق فروشگاه آنلاین یا مراکز فروش و خدمات حضوری همراه اول تهیه کنید.

روش دریافت هدیه شتاب در پرداخت همراه‌اول
هدیه شتاب در پرداخت به افرادی تعلق می‌گیرد که قبض خود را در هفته اول هر ماه و به صورت آنلاین پرداخت کنند. ابتدا قبض پایان دوره خود را تا قبل از تاریخ ششم ماه از طریق موبایل بانک، اینترنت بانک، اپلیکیشن‌های پرداخت و ... تسویه نمایید. البته به یاد داشته باشید که صرفاً با وایز قبض، هدیه شتاب در پرداخت دائمی به شما تعلق نمی‌گیرد و برای دریافت آن باید از کد دستوری استفاده کنید. پس از تسویه بدهی، پیامکی از همراه اول در مورد این تراکنش و هدیه شتاب در پرداخت دریافت خواهید کرد. حالا از زمان واریز تا پایان ماه فرصت دارید با شماره گیری کد دستوری 10115# (ستاره ده ستاره صد و پانزده مربع) هدیه خود را انتخاب کنید.

هدایا و تخفیفات شتاب در پرداخت همراه اول بسیار متنوع هستند. شما می‌توانید بسته دریافتی خودتان را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر تماس‌های تلفنی شما زیاد است، می‌توانید از کد مکالمه رایگان همراه اول استفاده کنید. اگر پیامک یا استفاده از اینترنت بیشتر کاربرد دارد، با وارد کردن کد دستوری مناسب، از آنها بهره‌مند شوید. همچنین با استفاده از کدهای دستوری زیر، می‌توانید به صورت مستقیم جایزه‌های خود را فعال کنید.

۱- کد یک روز مکالمه رایگان درون شبکه همراه اول با شماره گیری کد 101151# (ستاره ده ستاره یازده پنجاه و یک مربع)

۲- کد دو گیگابایت اینترنت رایگان یک روزه با شماره گیری کد 1011521# (ستاره ده ستاره یازده پانصد و بیست و یک مربع)

۳- کد دریافت ۷۵ امتیاز باشگاه فیروزه‌ای همراه اول با کد دستوری 101153# (ستاره ده ستاره یازده پنجاه و سه مربع) که می‌توانید آنها را در اپلیکیشن همراه من به هدیه و تخفیف تبدیل کنید.

۴- برای دریافت راهنمای پیامکی نیز از کد دستوری 101159# استفاده نمایید.

هدیه فعال سازی مجدد سیم کارت‌های خاموش همراه اول

در صورتی که سیم کارت اعتباری همراه اول دارید و بیش از سه ماه خاموش بوده است، می‌توانید با روشن کردن آن و شماره گیری کد دستوری 10332# (از راست به چپ بخوانید: ستاره ده ستاره سیصد و سی و دو مربع) از هدیه ویژه همراه اول، که شامل کاهش تعرفه مکالمه داخل شبکه به مدت 30 روز به نرخ هر دقیقه 20 تومان می‌شود، بهره مند شوید. توجه داشته باشید که طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، سیم کارت‌های اپراتورهای مخابراتی که بیش از 3 ماه کارکرد نداشته باشند، در صورت عدم استفاده، ممکن است سلب امتیاز شوند.

هدیه روز تولد همراه اول

در روز تولدتان، به عنوان صاحب سیم کارت همراه اول، می‌توانید از هدایای ویژه این اپراتور بهره مند شوید. این شامل مکالمه، اینترنت، یا امتیاز رایگان در باشگاه فیروزه‌ای می‌شود. برای دریافت هدیه، کد دستوری 1041# (از راست به چپ بخوانید: ستاره، ده ستاره چهل و یک مربع) را در روز تولدتان شماره گیری کنید. این هدایا تنها در همان روز تولدتان قابل استفاده هستند. اگر بیش از یک خط داشته باشید، می‌توانید برای همه آن‌ها هدیه بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی متنی، از کد 10419# استفاده کنید تا توضیحات مربوطه برای شما ارسال شود.

دریافت اینترنت رایگان در طرح دوشنبه سوری همراه اول

تمامی مشترکین سیم کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول، در طرح دوشنبه سوری که هر ماه در آخرین دوشنبه برگزار می‌شود، می‌توانند با شماره گیری کد دستوری 10064# (از راست به چپ بخوانید: ستاره صد ستاره شصت و چهار مربع) به صورت شانسی از 500 مگابایت تا 100 گیگابایت اینترنت یک روزه رایگان هدیه بگیرند. توجه داشته باشید که بسته ترافیک دریافتی از ساعت 5 صبح تا 17 عصر روز بعد قابل استفاده است.

برای فعال‌سازی مستقیم این طرح از کد 100641# استفاده کنید و با کد 100640# باقیمانده ترافیک خود را استعلام بگیرید. همچنین با شماره‌گیری 1064*9# توضیحات راهنمای این طرح را به صورت پیامکی دریافت کنید.

بسته خوشامد همراه اول برای مشترکین جدید

اپراتور همراه اول به تمامی افرادی که با خرید سیم کارت اعتباری به خانواده همراه اول ملحق شوند، هدایای ویژه ای در قالب بسته خوشامد ارائه می‌دهد. سیم کارت خریداری شده دارای 4000 تومان شارژ اولیه است و همچنین یک بسته ترکیبی با 100 دقیقه مکالمه رایگان ماهانه درون شبکه و یک گیگابایت اینترنت رایگان 30 روزه نیز در دسترس شما خواهد بود.

همچنین، در صورتی که در سه ماهه اول سیم کارت خود را با هر مبلغی (حتی 1000 تومان) شارژ نمایید، یک شارژ 5000 تومانی نیز به شما هدیه داده می‌شود. توجه داشته باشید که اولین شارژ را باید با پرداخت پول خرید نمایید و در صورت انتقال شارژ هدیه به شما تعلق نخواهد گرفت. همچنین، در صورت خرید اولین شارژ از درگاه جیرینگ، هدیه 5000 تومانی شامل شما نخواهد شد. ضمناً به غیر از موارد ذکر شده، هدیه ویژه ای برای خریداران سیم کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول به صورت موقت در نظر گرفته شده است.

24 گیگ اینترنت رایگان با خرید سیم کارت اعتباری همراه اول

در طرح جدید همراه اول، می‌توانید با خرید سیم کارت‌های اعتباری، 24 گیگ اینترنت رایگان هدیه بگیرید. این هدیه به صورت بسته‌های اینترنت 4 گیگابایتی تا شش ماه به شما تعلق می‌گیرد که برای استفاده از هر بسته هفت روز فرصت دارید. سایر هدایای بسته خوشامد نیز مشمول خریداران این سیم کارت‌ها خواهد شد. برای خرید به مراکز فروش و خدمات حضوری یا فروشگاه آنلاین همراه اول مراجعه کنید و برای استعلام باقیمانده بسته از کدهای دستوری 10010# و 1000# (از راست به چپ بخوانید) یا اپلیکیشن همراه من استفاده نمایید.

شارژ رایگان همراه اول در طرح معرف سیم کارت اعتباری

دوستان خود را به همراه اول دعوت کنید و تا یک سال شارژ رایگان هدیه بگیرید. در صورتی که به اطرافیان خود پیشنهاد دهید با خرید سیم کارت اعتباری یا از طریق طرح ترابرد به خانواده همراه اول بپیوندند، علاوه بر اینکه خودشان از بسته‌های خوشامد بهره‌مند می‌شوند، شما نیز تا یکسال 10% از مبلغی که دوست شما شارژ خرید کند را هدیه خواهید گرفت.

برای این کار لازم است تا حداکثر 30 روز پس از فعال‌سازی سیم کارت اعتباری جدید یا ترابرد از اپراتورهای ایرانسل و رایتل و... به همراه اول، دوستتان کد دستوری 10341# (از راست به چپ بخوانید: ستاره ده ستاره سیصد و چهل و یک مربع) را شماره گیری نماید و شماره سیم کارت اعتباری شما را به عنوان معرف ثبت کند. در صورت نیاز به حذف معرف نیز می‌تواند از کد 103415# استفاده نماید که پس از این کار دیگر هدیه ای به شما تعلق نخواهد گرفت.

هدیه همراه اول برای جوانان

جوانان 18 تا 25 سال که هیچ سیم کارت همراه اولی به نام خود ندارند، می‌توانند با خرید سیم کارت دائمی همراه اول، از 50% تخفیف برای هزینه خرید همراه با 10 گیگابایت اینترنت رایگان یک ماهه بهره‌مند شوند. این امکان تنها با مراجعه حضوری به شعب فروش و نمایندگی‌های همراه اول یا از طریق سایت اینترنتی این اپراتور برای غیرمشترکان امکان‌پذیر است.

طرح‌های جدید مکالمه همراه اول

همراه اول به منظور ارائه امکانات متنوع و مقرون به صرفه برای کاربران خود، طرح‌های مختلف مکالمه ارائه می‌دهد. این طرح‌ها شامل بسته‌های مکالمه ارزان یا رایگان با امکانات متنوعی هستند. با شماره‌گیری کدهای دستوری، کاربران می‌توانند از مزایای مکالمه رایگان ماهانه بهره‌مند شوند. این امکانات برای مشترکین دائمی و اعتباری قابل دسترسی است. به عنوان مثال، بسته 720 دقیقه مکالمه همراه اول ممکن است قبلاً شنیده باشید. اما در حال حاضر، طرح جدید با امکانات بیشتری ارائه شده است. اگر سیم کارت اعتباری دارید، می‌توانید بسته‌های 150، 250، 400، 600 و 800 دقیقه‌ای را بر اساس مصرف خود فعال کنید. همچنین، مالکان سیم کارت دائمی می‌توانند از بسته‌های مکالمه ماهانه 200 تا 1000 دقیقه‌ای بهره‌مند شوند. شما می‌توانید با شماره‌گیری کد 337110* (ستاره ده ستاره سی و سی هفتاد و یک مربع) یکی از این بسته‌ها را انتخاب کنید.

مکالمه ارزان با طرح "روزهای گرم حرفی"

مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند با فعالسازی بسته در طرح "روزهای گرم حرفی"، از 60 دقیقه مکالمه درون شبکه با قیمت 1500 تومان از ساعت 7 صبح تا 23 شب بهره‌مند شوند. این بسته از هر زمانی که فعال شود معتبر است و تا ساعت 23 می‌توانید برای چندین تماس داخل شبکه از آن استفاده کنید. برای مکالمات بعد از ساعت 11 شب، می‌توانید یکی از بسته‌های "شب‌های روشن" را فعال کنید.

بسته‌های "شب‌های روشن" همراه اول برای مکالمات شبانه

اگر مکالمات شبانه زیادی دارید، می‌توانید با استفاده از بسته‌های "شب‌های روشن" همراه اول، در هزینه قبض یا خرید شارژ خود صرفه‌جویی کنید. این بسته‌ها شامل بسته شبانه (500 تومان)، هفتگی (3000 تومان) یا ماهانه (11000 تومان) می‌شوند و از ساعت 11 شب تا 7 صبح به صورت نامحدود با سایر مشترکین همراه اول یا تلفن ثابت صحبت کنید. خرید این بسته‌ها با شماره‌گیری کد 10333# یا ارسال پیامک بدون متن به شماره 8057 امکان‌پذیر است.

بسته مکالمه همراهی - محدوده 1000

مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری کد 10001# یک بسته مکالمه درون شبکه یک ماهه با تخفیف تا 70% بر اساس الگوی مصرف خود فعال کنند. با فعال‌سازی این طرح، هزینه مکالمه به ازای هر دقیقه به صورت قابل توجهی کاهش می‌یابد.

مکالمه رایگان با سیم کارت دانشجویی

در طرح "جمعه‌های رویایی"، مشترکین سیم‌کارت‌های دانشجو همراه اول می‌توانند در روزهای جمعه به صورت رایگان و نامحدود درون شبکه مکالمه کنند. برای فعال‌سازی این طرح، کد دستوری 1044# را از طریق سیم‌کارت دانشجو شماره‌گیری کنید و آن را رایگان فعال کنید.

بسته به مصرف با اینترنت همراه اول

مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول یا افرادی که از دیگر اپراتورها ترابرد نموده‌اند، می‌توانند با شماره‌گیری کد 100021# یک بسته اینترنت متناسب با الگوی مصرف خودشان با تخفیف ویژه دریافت کنند. همچنین، می‌توانید با کد 10010# میزان ترافیک باقی‌مانده در این بسته را استعلام نمایید.

پیامک همراهی همراه اول

در طرح پیامک همراهی همراه اول می‌توانید با شماره‌گیری کد 100041# بسته پیامکی متناسب با الگوی مصرف خودتان را با تخفیف ویژه خرید نمایید. این بسته‌ها تعداد قابل توجهی پیامک با هزینه کمتر برای شما فعال می‌کنند. صاحبان سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند تا سه مرتبه در ماه از این طرح استفاده نمایند، با شرطی که حداقل 12 ماه از زمان فعال‌سازی سیم‌کارتشان گذشته باشد.

منبع: طرح های تخفیف دار همراه اول

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋