کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

همه چیز درباره نات کوین


احتمالاً شما با خبر نات‌کوین شده‌اید. این روزها این ارز دیجیتال در تلگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. اولین سوالی که با تبلیغات گسترده این ارز مطرح می‌شود این است که نات‌کوین چیست و از کجا آمده است؟ در سال 2018، توسعه‌دهندگان تلگرام یک بلاکچین اختصاصی با نام TONcoin راه‌اندازی کردند. حالا همان تیم با نام نات‌کوین به یک پروژه جدید اقدام کرده و کاربران می‌توانند با انجام یک بازی ساده، ارز دیجیتال جدید تلگرام را دریافت کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا همه چیز را درباره بازی جدید تلگرام و نات‌کوین با شما به اشتراک بگذاریم.

نات‌کوین چیست؟

نات‌کوین در حال حاضر به عنوان یک میم‌کوین یا حتی یک بازی شناخته می‌شود. اگرچه ممکن است در آینده به عنوان یک ارز دیجیتال معامله‌پذیر شود، اما ممکن است تنها به عنوان یک سرگرمی باقی بماند. در حال حاضر، تنها اطلاعاتی که داریم این است که نات‌کوین یک ارز مبتنی بر تلگرام و بر بستر بلاکچینی تون است و به صورت دارایی‌های مجازی داخل بازی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

با توجه به محبوبیت روزافزون ارزهای دیجیتال و افزایش قیمت آن‌ها در سال‌های اخیر، نام ارز دیجیتال رایگان تلگرام کافی بود تا نات‌کوین با استقبال بی‌نظیری مواجه شود. این پروژه در اولین ماه اجرایی شدن، موفق به جذب 500 هزار کاربر شد. در حال حاضر بیش از 10 میلیون کاربر در این ربات فعال و درگیر بازی و به اصطلاح "ماین" کردن نات‌کوین هستند. این در حالی است که اطلاعات بیشتری درباره جزئیات این پروژه تاکنون منتشر نشده است.

بنیان‌گذاران و چشم‌انداز آینده نات‌کوین

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط بنیاد TON، راه‌اندازی نات‌کوین بر عهده تیم توسعه‌دهنده Open Builders بوده است. این تیم تحت رهبری ساشا پلاتوینو فعالیت می‌کند و از 10 عضو تشکیل شده است. این تیم ادعا می‌کند که فرآیند استخراج این ارز دیجیتال به طور کامل توسط کاربران انجام می‌شود و هیچ مالک یا سرمایه‌گذار اختصاصی وجود ندارد. شعار تیم نات‌کوین "Notcoin is probably nothing" باعث می‌شود که شبهه‌های زیادی برای کاربران ایجاد شود.

در واقع، مشخص نیست که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. آیا این ارز دیجیتال قرار است به داری ارزشمندی تبدیل شود یا صرفاً در حد یک سرگرمی باقی خواهد ماند؟ هنوز کسی نمی‌تواند به این سوال پاسخ دهد. نات‌کوین همچنان بدون وب‌سایت رسمی یا وایت‌پیپر مشخص به مسیر خود ادامه می‌دهد و تمام اطلاعات مربوط به آن از طریق تلگرام و توئیتر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

چگونه می‌توانیم نات‌کوین دریافت کنیم؟

هم اکنون تنها راه به‌دست آوردن نات‌کوین، استفاده از ربات تلگرامی است که به این منظور طراحی شده است. این ربات با آدرس https://t.me/notcoin_bot برای عموم کاربران در دسترس است. همه افراد می‌توانند به صورت کاملاً رایگان از این ربات استفاده کنند. با ورود به آن، یک سکه زرد رنگ بزرگ خواهید دید. تنها کاری که باید انجام دهید، ضربه زدن روی این نماد است. با هر بار ضربه زدن، تعداد مشخصی نات‌کوین به حساب شما اضافه می‌شود. البته، این روش را نمی‌توان ماین کردن دانست؛ چراکه این فرآیند هیچ شباهتی به استخراج سایر ارزهای دیجیتال ندارد.

لازم است بدانید که اگر با استفاده از لینک دعوت کاربر دیگری وارد این ربات شوید، به هر یک از شما ۲۵ هزار نات‌کوین رایگان تعلق می‌گیرد. البته، اگر حساب شخص مقابل پرمیوم باشد، تعداد کوین‌های رایگان به 500 هزار عدد می‌رسد. همچنین، در طول بازی این امکان برای شما فراهم است که با صرف تعدادی از نات‌کوین‌های خود و استفاده از برخی امکانات بازی مثل شارژ سریع‌تر، امکان زدن چند ضربه به صورت هم‌زمان، ربات خودکار و … تعداد نات‌کوین‌های دریافتی در واحد زمان را افزایش دهید. البته، استفاده از این امکانات به سطح شما در ربات هم بستگی دارد که در ادامه درمورد آن صحبت خواهیم کرد.

سطح بازی و دریافت نات‌کوین بیشتر

تعداد کوین‌هایی که می‌توانید در هر روز دریافت کنید محدود است و این تعداد در ابتدای بازی روزانه 1000 عدد خواهد بود. برای این که این تعداد افزایش پیدا کند، باید لول شما در این بازی بالاتر برود. کاربران فعال در این ربات بر اساس تعداد کوین‌هایی که به دست آورده‌اند، در یکی از سطوح برنز، نقره‌ای، طلایی، پلاتینی و الماسی قرار می‌گیرند. در هر سطح امکانات ویژه‌ای برای شما فعال می‌شود که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به تعداد بیشتری ارز دیجیتال تلگرامی دست پیدا کنید.

روش دیگری که برای افزایش دریافت کوین‌ها وجود دارد، دعوت کردن از دوستان است. در مورد تعداد سکه‌هایی که در این روش به دو طرف تعلق می‌گیرد، قبلاً صحبت کردیم و اینجا قرار است به نکته جذاب دیگری اشاره کنیم. اگر کاربری از طریق لینک دعوت شما عضو این ربات شود، هربار که به سطح بالاتری از بازی منتقل می‌شود شما پاداش دریافت خواهید کرد. این میزان پاداش از 12500 نات‌کوین برای پیوستن به لیگ نقره‌ای تا 100000 عدد برای دستیابی به سطح الماس متغیر است. البته اگر از اکانت‌های پریمیوم تلگرام استفاده کنید، این بازه از 125000 تا 1000000 نات‌کوین خواهد بود.علاوه بر لیگ‌ها که سطح بازیکن را نمایان می‌سازند، گروه‌های دیگر به نام اسکواد نیز در این بازی وجود دارند که اعضای آن می‌توانند به صورت تیمی در مسابقات شرکت کنند. این اسکوادها در واقع گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی هستند که به صورت گروهی در این بازی فعالیت می‌کنند.

قیمت و اعتبار نات کوین

در مورد قیمت نات کوین، این ارزهای دیجیتال در حال حاضر در هیچ صرافی ارز دیجیتالی قابل خرید و فروش نیستند. شکل عرضه‌ی آنها خارج از تلگرام و خارج از صفحه بازی هنوز به‌طور کامل مشخص نشده است. به همین دلیل نمی‌توان قیمت دقیقی برای این ارزهای دیجیتال تلگرامی تعیین کرد.

در خصوص اعتبار نات کوین، شواهد محکمی وجود دارد که این پروژه ارتباط مستقیم با تیم توسعه تلگرام دارد. بنیان‌گذار تلگرام، پاول دورف (Pavel Durov) با ایجاد یک تیم ویژه در این پلتفرم، حمایت خود را از این ربات اعلام کرده است. نکته مهم این است که برخی از صرافی‌های بزرگ و اعتباری مانند بایننس، بای‌بیت، کوین‌کوین و ... نیز از طریق گروه‌ها و کانال‌های رسمی خود در تلگرام در این بازی شرکت می‌کنند. هرچند هنوز مشخص نیست که آیا این بازی سودآور خواهد بود یا خیر، اما تا به حال هیچ ضرری به کاربران وارد نشده و هزینه‌ای هم برای آنها وجود ندارد.

منبع: نات کوین چیست

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋