کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

معرفی برترین سریال‌ های کره ‌ای


اکنون که محبوبیت سریال ‌های کره ‌ای در سطح جهان گسترده شده است، هدف این مقاله، معرفی بهترین سریال‌های کره‌ای به شما عزیزان است. البته مهم است که این سوال را نیز مطرح کنیم که انتخاب بهترین ‌ها بر چه اساسی انجام شده است؟ مرور دقیق بر سریال ‌های کره‌ ای، توسط نظرات مخاطبان، تأثیرگذاری فیلم و دیگر عوامل مورد ارزیابی قرار گرفته است. اگر طرفدار آثار کره‌ ای هستید، می‌ توانید با داشتن لیست بهترین سریال‌ های کره ‌ای، لذت بردن از جذابیت و سرگرمی آنها را تجربه کنید.

از گور بازگشته (Revenant) از بهترین سریال‌های معمایی کره‌ای

ژانر: معمایی
سال انتشار: 2023
تعداد قسمت‌ها: 12
امتیاز IMDb به سریال: 8.1/10
داستان این سریال درباره دو نجیب‌زاده است. این سریال تاریخی، ترکیبی از ژانرهای عاشقانه، کمدی، هیجان‌انگیز و معمایی را در خود دارد. بازخورد مثبت مخاطبان نشان می‌دهند که این سریال محبوبیت زیادی دارد. "Revenant" یکی از سریال‌های اعتیادآور است که می‌تواند شما را به خود جذب کند. داستان سریال حکایت از ولیعهد لی هوان دارد؛ یک جوان متکبر و بداخلاق که دچار یک طلسم مخفی شده است. او زندگی می‌کند و هیچ دوستی ندارد. یک روز خانواده ‌اش به قتل می ‌رسند و او به جرم این قتل متهم می‌ شود. افرادی به دنبال دستگیری او هستند.

دهن لق (Big Mouth) با داستان جنایی فوق‌العاده و بازیگرانی محبوب

ژانر: مهیج، اکشن، جنایی
سال انتشار: 2022
تعداد قسمت‌ها: 16
امتیاز IMDb به سریال: 7.9/10
"Big Mouth" یکی از بهترین سریال‌های کره‌ای در سال 2022 بوده و توانسته است بسیاری از طرفداران را جذب کند. این سریال 16 قسمتی در سال 2022 از شبکه MBC پخش شده است. بازیگرانی همچون لی جونگ سوک و یونا (خواننده اصلی گروه "Girl’s Generation")، این سریال دارای داستانی جذاب جنایی است. داستان سریال درباره وکیل ناموفقی به نام پارک چانگ هو است که تنها در 10 درصد از پرونده‌هایش موفق شده است. او به دلیل حفاظت از خانواده‌اش، تصمیم می‌ گیرد وارد جامعه ی مرفه شود و اطلاعاتی را فاش کند.

کیمیای روح برنده جایزه بهترین کارگردانی در جشنواره Korea Drama Awards

ژانر: اکشن، فانتزی، درام
سال انتشار: 87/10
تعداد قسمت‌ها: 28
امتیاز IMDb به سریال: 2022

این سریال در سال 2022 پخش شد و از همان زمان مخاطبان بسیار زیادی جذب کرد. اگر به سریال‌های تاریخی علاقه دارید و سریال جذابی نظرتان را جلب نکرده است، پیشنهاد می‌شود "کیمیای روح" را تماشا کنید. نام این سریال در لیست بهترین سریال‌های کره‌ای سال 2022 به چشم می‌ خورد. در این سریال فانتزی - تاریخی، داستان نبردها و عاشقانه ‌های شخصیت ‌ها را خواهید دید. داستان سریال

 "Alchemy of Souls" در یک کشور فرضی به نام داهو اتفاق می‌افتد. در این کشور، ساحران و جادوگران جوانی هستند که با سرنوشت‌های خود درگیرند. آن‌ها درگیر طلسمی به نام "کیمیای روح" هستند که با این طلسم می‌ توانند هر زمان که بخواهند بدن ‌هایشان را عوض کنند. در این بین، روح جنگجوی برجسته‌ ای به نام ناک سو، به طور اتفاقی در بدن شخصی به نام مودوک، اسیر شده است.

"زیر چتر ملکه" از پربیننده‌ترین و بهترین سریال‌های کره‌ای

ژانر: درام، کمدی
سال انتشار: 2022
تعداد قسمت‌ها: 16
امتیاز IMDb به سریال: 8.5/10

"زیر چتر ملکه" یک سریال زنانه و تاریخی است که از محبوب‌ترین و بهترین سریال‌های کره‌ای شناخته شده است. این سریال روایت‌کننده داستان یکی از همسران پادشاه در دوران چوسان است. این سریال که 16 قسمتی است، ابتدا از شبکه TVN پخش شد و سپس به Netflix منتقل شد. "زیر چتر ملکه" در زمان پخش به عنوان یکی از پربیننده ‌ترین سریال ‌ها شناخته شد.
داستان "زیر چتر ملکه" به معنای کلمه چتر است که نماد سرپناه می ‌باشد. ملکه هوا زیونگ پنج پسر دارد، که یکی از آن‌ ها عنوان ولیعهدی دارد. این داستان جذاب به نحوی است که ملکه تنها همسر پادشاه نیست و همسران دیگر هم فرزندان دارند. در این میان، چندین ولیعهد به رقابت سختی برای دستیابی به تاج و تخت می‌ پردازند. در میان دسیسه‌ ها و توطئه ‌های قصر، ملکه هوا رینگ در تلاش است تا خود و پسرانش را از دسیسه ‌ها و توطئه ‌ها دور کند.

"آوای جادو"، سریالی پر از ساز و آواز

ژانر: فانتزی، موریکال
سال انتشار: 2022
تعداد قسمت‌ها: 6
امتیاز IMDb به سریال: 7.6/10

داستان 6 قسمتی "آوای جادو" از سریال فانتزی و موزیکال کره ‌ای است. این سریال در سال 2022 به طور اختصاصی برای Netflix ساخته شد. "آوای جادو" اقتباسی از یک کمیک می ‌باشد. اگر علاقه‌ مند به تماشای داستانی پر از صحنه‌ های جادویی و ساز و آواز هستید، "آوای جادو" یکی از بهترین گزینه‌ ها برای شماست.
داستان سریال درباره‌ی یک نوجوان فقیر دبیرستانی به نام یون آری است. او به قدری زندگی سختی کشیده که برخلاف زمان کودکی‌اش، به هیچ جادویی معتقد نیست. تنها آرزوی او این است که هر چه زودتر بزرگ شود. یون آری در ادامه با یک شعبده‌باز به نام دیول آشنا می ‌شود که ادعا دارد یکی از جادوگران واقعی است. او سوال مطرح می‌ کند که آیا افراد به جادوی واقعی اعتقاد دارند یا خیر. سپس ژول با یون آری آشنا شده و سحر و جادو را به او آموزش می ‌دهد.

منبع: معرفی بهترین سریال های کمدی

 

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋