کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

علی بابا یا اسنپ تریپ؟ کدام وب‌ سایت بهتری برای خرید بلیط است؟


پلتفرم ‌های متنوعی وجود دارند که این امکان را فراهم می‌ کنند تا بلیط‌ ها را به صورت آنلاین تهیه کنید. از طریق این وب ‌سایت ‌ها، می‌ توانید به راحتی بلیط ‌های هواپیما، اتوبوس یا قطار را خریداری یا محل اقامت خود را برای یک سفر جذاب رزرو کنید. از میان این وب ‌سایت‌ ها، می‌ توان علی بابا و اسنپ تریپ را به عنوان محبوب ‌ترین ‌ها انتخاب کرد. سوالی که پیش می‌ آید این است: علی بابا یا اسنپ تریپ؟ کدام وب‌ سایت انتخاب بهتری است؟ در ادامه، با مقایسه علی بابا و اسنپ تریپ و بررسی ویژگی ‌های برجسته هرکدام از آن‌ها به این سوال پاسخ خواهیم داد.


سفر بدون نگرانی با رزرو آنلاین بلیط و هتل


با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی و افزایش ترافیک در شهرهای بزرگ، تمایل مردم به انجام فعالیت ‌ها به صورت آنلاین به طور چشمگیری افزایش یافته است. خرید بلیط یکی از کارهایی است که امروزه به صورت آنلاین انجام می‌شود. حتماً برای شما هم پیش آمده است که قصد سفر داشته باشید و برای خرید بلیط یا رزرو یک هتل مناسب با مشکلات مختلفی مواجه شوید. این مشکلات هم زمان زیادی از شما خواهند گرفت و هم لذت سفر را کاهش می ‌دهند.
امروزه با خدمات ارائه شده توسط وب‌ سایت‌ های فروش آنلاین بلیط، داشتن چنین نگرانی‌ هایی تقریباً بی ‌معنی است. شما می ‌توانید با مراجعه به این وب‌ سایت ‌ها به سادگی تمام بلیط‌ های موجود از شرکت ‌های مختلف را مشاهده، مقایسه و بهترین را انتخاب کنید. همچنین، با مقایسه هتل‌ های موجود در شهر مقصد، به سرعت اقامتگاه مناسب ‌ترین را پیدا کرده و رزرو کنید. در ادامه این مطلب، دو پلتفرم پرکاربرد ایرانی در زمینه سفر و گردشگری یعنی اسنپ تریپ و علی بابا را مورد مقایسه قرار خواهیم داد.


علی بابا قدیمی ترین وب ‌سایت رزرو بلیط


علی بابا اولین و قدیمی ‌ترین پلتفرم فروش آنلاین بلیط در ایران است. این مجموعه با حدود 10 سال تجربه فعالیت در این زمینه امروزه بسیار مورد اعتماد مردم قرار گرفته است. از آنجایی که علی بابا آغاز‌کننده این راه در کشور عزیزمان بوده، می‌ توان گفت که کار را بدون رقیب شروع کرده است. یکی از دلایل موفقیت و شهرت این مجموعه می ‌تواند همین مسأله باشد.


اسنپ تریپ، تجربه سفری لذت‌ بخش


اسنپ تریپ فعالیت خود را از حدود سال 1396 آغاز کرده است. در کنار بالا بودن سطح کیفی خدمات، اسنپ تریپ از روش‌ های اصولی و گسترده‌ ای برای تبلیغات استفاده کرده است. ارائه کدهای تخفیف متنوع و برگزاری جشنواره‌ های مختلف مثال‌ هایی از تبلیغات اصولی این مجموعه هستند. در نهایت، دو عامل کیفیت و تبلیغات در کنار یکدیگر توانسته‌ اند اسنپ تریپ را به یک پلتفرم محبوب تبدیل کنند.


علی بابا یا اسنپ تریپ؟ کدام بهتر است


زمانی که می ‌خواهید دو وب‌ سایت موفق و محبوب را مقایسه کنید، توجه به جزئیات معمولاً مفید نیست. در واقع در هر دو وب‌سایت، می‌توانید به راحتی و به صورت آنلاین بلیط و هتل مورد نظر خود را انتخاب و رزرو کنید. از نظر اصول اولیه، هر دو پلتفرم علی بابا و اسنپ تریپ امتیازات بالایی دارند. داشتن اپلیکیشن مناسب، کاربری آسان، تنوع خدمات و محبوبیت نزد کاربران از جمله این موارد هستند. به همین دلیل نمی ‌توان به سادگی یکی را به دیگری برتری داد.
برای مقایسه بین دو مجموعه نزدیک به هم، بهترین راه تمرکز بر جزئیات است. شاید در نگاه اول برخی جزئیات بی ‌اهمیت به نظر برسند. ولی در حقیقت همین تفاوت ‌های کوچک می‌ توانند زمینه‌ ساز تمایز‌های بسیاری باشند. ما برخی از ویژگی ‌های مهم برای یک وب‌ سایت خوب را در این دو مجموعه همراه شما بررسی خواهیم کرد.


کاربری کدام سایت بهتر است علی بابا یا اسنپ تریپ؟


در ابتدا، با ورود به هر دو سایت متوجه خواهید شد که استفاده از علی بابا و اسنپ تریپ بسیار ساده است. در واقع، دسته بندی ‌های متعدد از جمله بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و رزرو هتل، کار را برای شما آسان ‌تر می ‌کنند. البته، هر دو سایت امکان فیلتر کردن و انتخاب جزئیات را فراهم کرده و دسترسی راحت‌ تری فراهم می‌ کنند. همانطور که گفته شد، تفاوت در جزئیات باعث تمایز این دو پلتفرم می‌ شود.

در اسنپ تریپ، بخشی به نام "مسیرهای پرطرفدار پرواز" وجود دارد که یافتن مسیر مورد نظر شما را ساده ‌تر می‌ کند. این در حالی است که علی بابا چنین بخشی ندارد. از سوی دیگر، علی بابا اطلاعاتی در مورد شهرها فراهم می ‌کند که در اسنپ تریپ وجود ندارد. هر دو سایت اپلیکیشن‌ های خوبی برای تلفن همراه هستند و از نظر سهولت در کاربری تفاوت خاصی ندارند. یک نکته کوچک دیگر این است که فرآیند ثبت نام در علی بابا ساده ‌تر است.


مقایسه خدمات پشتیبانی اسنپ تریپ و علی بابا


یکی از اصلی ‌ترین معیارها برای انتخاب یک سایت خدمات گردشگری، وجود پشتیبانی مناسب است. این فاکتور در هر صورت، از خرید کوچک گرفته تا رزرو بلیط هواپیما، اهمیت دارد. پشتیبانی خوب احساس امنیت را به شما می‌ دهد و نشان ‌دهنده توجه مجموعه به کاربران است. هر دو علی بابا و اسنپ تریپ دارای پشتیبانی مناسبی هستند و تیم پشتیبانی در هر دو مجموعه به صورت ۲۴/۷ آماده پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات شما است. تفاوت تنها این است که در اسنپ تریپ، ارتباط تنها از طریق تماس تلفنی امکان ‌پذیر است در حالی که در علی بابا می ‌توانید هم از تماس تلفنی و هم از ثبت درخواست پشتیبانی استفاده کنید.


تنوع خدمات علی بابا یا اسنپ تریپ؟


هر دو در علی بابا و اسنپ تریپ می ‌توانید از خدمات متنوعی بهره‌ مند شوید، از جمله خرید بلیط هواپیما به صورت یک یا دو طرفه، تهیه بلیط اتوبوس، رزرو هتل، رزرو ویلا و اقامتگاه‌ های مختلف، و همچنین رزرو تورهای متنوع داخلی و خارجی. تنها تفاوت این است که در علی بابا می‌ توانید بلیط قطار نیز خریداری کنید که این گزینه در اسنپ تریپ هنوز فراهم نشده است.


شهرهای تحت پوشش علی بابا و اسنپ تریپ


در مقایسه شهرهای تحت پوشش، باید گفت که در مورد شهرهای داخلی هیچ تفاوتی وجود ندارد. در علی بابا و اسنپ تریپ امکان تهیه بلیط برای تمام شهرهای ایران وجود دارد. اما هنگام صحبت از پروازهای خارجی و تورهای خارجی، می ‌توان گفت که در علی بابا دسترسی بیشتری به مقاصد خارجی خواهید داشت. به عبارت دیگر، در علی بابا می ‌توانید برای مقاصد خارجی گسترده ‌تری بلیط تهیه کنید.

منبع: مقایسه علی بابا و اسنپ تریپ

 

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋