کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

دیجی کالا و ارسال رایگان محصولات

ارسال رایگان همیشه یکی از مهم‌ترین عوامل ترغیب افراد به انتخاب فروشگاه‌های آنلاین بوده است. به عبارت دیگر، هزینه ارسال سفارشات اغلب به عنوان یکی از اقلامی مورد توجه در فرآیند خرید آنلاین مطرح می‌شود. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که هزینه ارسال سفارشات خود را به حداقل برسانند و این امر برای آن‌ها بسیار حیاتی است. بنابراین، بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین، از جمله دیجی‌کالا، امکان ارسال رایگان را برای مشتریان خود فراهم می‌کنند. اما لازم به ذکر است که شرایط ارسال رایگان ممکن است با تغییرات در سیاست‌های فروشگاه‌ها تغییر کند.

در میانهٔ سال 1401، تغییراتی در شرایط ارسال رایگان دیجی‌کالا ایجاد شد. این تغییرات احتمالاً در سال 1402 نیز ادامه داشته‌اند. در ادامه، هزینه ارسال سفارشات از دیجی‌کالا را برای شما بررسی خواهیم کرد.

سقف ارسال رایگان در دیجی کالا

یکی از معیارهای اصلی در تعیین امکان ارسال رایگان در دیجی‌کالا میزان مبلغ خرید شما است. به عبارت دیگر، باید مبلغ خرید شما به حد معینی برسد تا کرایه ارسال به شما دریافت نشود. برخی از فروشگاه‌ها ممکن است از مدل‌های پلکانی برای ارائه ارسال رایگان استفاده کنند، به این معنی که با افزایش مبلغ خرید شما، کرایه ارسال به تدریج کاهش پیدا می‌کند تا به صفر برسد. به عنوان مثال، اگر سقف ارسال رایگان برای یک فروشگاه 600 هزار تومان باشد، با خرید 400 هزار تومان، تنها نیمی از هزینه ارسال از شما دریافت می‌شود.

سؤالی که معمولاً مطرح می‌شود این است که سقف ارسال رایگان دیجی‌کالا در سال 1401 چقدر بوده است. به طور کلی، این مبلغ برای گروه‌های مختلف محصولات در این فروشگاه متفاوت است. همچنین، حد نصاب سبد خرید در دیجی‌کالا در زمان‌های مختلف تغییر می‌کند. این تغییرات عمدتاً به عواملی مانند افزایش تورم، افزایش کرایه مصوب اداره پست، بهبود بسته‌بندی و هزینه‌های حمل و نقل مرتبط است. همچنین، هزینه ارسال شما بستگی به حجم سفارشات شما دارد و اینکه ارسال توسط دیجی‌کالا انجام شود یا توسط فروشنده انجام گیرد.

در سال 1401، حداقل مبلغ خرید برای امکان ارسال رایگان در محصولات سوپرمارکتی در دیجی‌کالا 300 هزار تومان بود. همچنین، سقف ارسال رایگان دیجی‌کالا برای سفارشات محصولات دیگر در سال 1401، 500 هزار تومان بود. برای سفارشاتی که مبلغ خرید آن‌ها کمتر از 500 هزار تومان بود، کرایه پست 39 هزار تومان بود. اما برای محصولات سوپرمارکتی با مبلغ خرید کمتر از 300 هزار تومان، کرایه پست 19 هزار تومان محاسبه می‌شد. البته، باید به یاد داشت که کالاهای سنگین یا بزرگ در هیچ یک از این گروه‌ها قرار نمی‌گیرند، و در صورت سفارش این نوع محصولات، شما باید هزینه ارسال را به صورت کامل پرداخت کنید.

تغییرات در ارسال رایگان دیجی‌کالا در سال 1402

همانطور که اشاره شد، تا سال 1401، شرایط ارسال رایگان در دیجی‌کالا به این صورت بود که حداقل مبلغ خرید برای امکان ارسال رایگان 500 هزار تومان بود. با توجه به دلایلی که برای این تغییرات ذکر شد و نیز تغییرات در سیاست‌های این فروشگاه، از آبان ماه سال 1401، شرایط ارسال رایگان تغییر کرد. می‌توان گفت که مفهوم ارسال رایگان در دیجی‌کالا، حتی با توجه به سقف خرید، تقریباً حذف شده است. در این طرح که با نام "یکپارچه‌سازی هزینه ارسال" معرفی شده است، هدف اصلی این است که هزینه ارسال برای همه سفارشات یکسان شود. به عبارت دیگر، با افزایش مبلغ خرید، کرایه ارسال شما کمتر نمی‌شود. به عبارت دیگر، هزینه ارسال برای همه سفارشات یکسان است، بدون توجه به حجم یا اندازه سفارش.

هزینه ارسال بسته به نوع سفارش متفاوت است. به طور کلی، سفارشات شما به چند دسته‌بندی اصلی تقسیم می‌شوند، از جمله سفارشات عادی، محصولات سوپرمارکتی، کالاهای بزرگ و سنگین، تحویل حضوری و ارسال مستقیم توسط فروشنده. برای سفارشات عادی و مرسولات پستی، هزینه ارسال 39 هزار تومان و برای خریدهای سوپرمارکتی 19 هزار تومان است. محصولات سنگین یا بزرگ و ارسال توسط فروشنده نیز هزینه‌های خود را دارند. اگر تحویل حضوری را انتخاب کنید، هزینه ارسال به مقدار 10 هزار تومان خواهد بود. مشخصات این موارد را در جدول زیر می‌توانید مشاهده کنید:

نوع سفارش هزینه ارسال (تومان)
سفارش عادی 39
سوپرمارکتی 19
کالاهای سنگین/بزرگ بستگی به وزن/حجم
تحویل حضوری 10

 

چگونه هزینه ارسال دیجی‌کالا را رایگان کنیم؟


با توجه به افزایش هزینه پست در دیجی‌کالا، بسیاری از کاربران به دنبال راه‌حل‌هایی برای کاهش یا حتی رایگان کردن هزینه ارسال محصولات دیجی‌کالا هستند. واژه‌های راهکارهای مختلفی برای رسیدن به این هدف وجود دارد. یکی از بهترین راهکارها، استفاده از کدهای تخفیف دیجی‌کالا برای ارسال رایگان است. همچنین، اشتراک در دیجی‌پلاس نیز به شما کمک می‌کند.

از آنجایی که دیجی‌کالا در سال 1402 سیاست ارسال رایگان برای سفارشات بالای 500 هزار تومان را حذف کرده است، این راهکارها به مشتریان توانایی کاهش هزینه‌های پستی را می‌دهند. با استفاده از کدهای تخفیف دیجی‌کالا می‌توانید هزینه ارسال را به میزان قابل توجهی کاهش دهید یا حتی به صفر برسانید.

همچنین، با اشتراک در دیجی‌پلاس، شما از مزایای متعددی بهره‌مند می‌شوید، یکی از آن‌ها ارسال رایگان است. اعضای دیجی‌پلاس، به طور ماهیانه مبلغی معین را پرداخت می‌کنند و به 4 بار ارسال رایگان در ماه بدون پرداخت هزینه ارسال دست پختی می‌کنند. این برای کاهش هزینه‌های پستی و انعطاف بیشتر در انتخاب محصولات بسیار مفید است.

منبع:

ارسال رایگان دیجی کالا سال 1401 و 1402

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋