کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

کد اینترنت رایگان در اپلیکیشن روبیکا برای مشترکان ایرانسل و همراه اول

روبیکا یک اپلیکیشن ایرانی قدرتمند است که دارای امکانات و قابلیت‌ های بسیار متنوعی است. این اپلیکیشن به شما اجازه می ‌دهد تا فیلم و سریال تماشا کنید، پیام ‌ها را ارسال کنید، شارژ و اینترنت خریداری کنید، درآمد کسب کنید و از ویژگی‌ های دیگر آن بهره ‌برداری کنید. تعداد زیادی از کاربران از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند که به تعداد ۳۷ میلیون نفر می ‌رسد. نصب این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌ دهد که از بسیاری از دیگر برنامه‌ های موبایلی مانند سرویس‌ های اشتراک فیلم و سریال یا شبکه‌ های اجتماعی و پیام‌ رسان ‌ها مستقل شوید. همچنین، با استفاده از این اپلیکیشن، می‌ توانید هزینه کمتری برای اینترنت پرداخت کنید. این امکان با استفاده از کد رایگان برای اینترنت روبیکا برای ایرانسل یا همراه اول فعال می‌شود. در ادامه توضیحاتی درباره این موضوع ارائه خواهیم داد.


نحوه محاسبه مصرف اینترنت در اپلیکیشن روبیکا


همانطور که اشاره شد، شما ممکن است این اپلیکیشن را به دلایل مختلف نصب کنید و از آن استفاده کنید. میزان حجم مصرفی برای هر یک از این کاربردها متفاوت است. به عنوان مثال، شما می‌توانید در بخش پیام ‌رسانی، انواع پیام‌ های متنی، صوتی و تصویری را ارسال کنید. در شبکه‌ های اجتماعی هم می‌ توانید تصاویر خود را به اشتراک بگذارید. بسیاری از افراد از این اپلیکیشن برای تماشای جدید ترین فیلم‌ ها و سریال ‌های ایرانی و خارجی استفاده می‌ کنند. بدیهی است که میزان اینترنت مصرفی برای این کاربران بسیار بیشتر است. اما چگونه می‌ توان مصرف اینترنت را به حداقل رساند؟ برای رایگان یا نیم بها کردن اینترنت ایرانسل، ابتدا باید تعیین کنیم چگونه میزان مصرف در این اپلیکیشن محاسبه می ‌شود.
یکی از نکات مهم در تبلیغات این اپلیکیشن از ابتدا این بود که اینترنت در آن رایگان است. این قابلیت ویژه مشترکان دو اپراتور همراه اول و ایرانسل می ‌باشد. به عبارت دیگر، کاربران وای ‌فای ‌های منزلی نمی‌ توانند از این امکان بهره‌ مند شوند. در صورتی که از داده خط استفاده نشود، ارسال و دریافت پیام‌ های متنی، تصویری و صوتی هیچ هزینه ‌ای ندارد و فقط فرستادن و دریافت مدیا به کمیسیون تعریف شده محاسبه می‌ شود. با این وجود، با توجه به حق اشتراک، هزینه نهایی شما برای اینترنت تمام بها محاسبه می ‌شود. همچنین، در بخش‌های آموزشی، فیلم و سریال، کودک، شبکه‌ های اجتماعی روبینو و ... حجم مصرفی شما به عنوان مصرف تمام بها در نظر گرفته می‌ شود.


رایگان شدن اینترنت در اپلیکیشن روبیکا


بعضی اشتباهاً فکر می ‌کنند که با ثبت ‌نام در اپلیکیشن روبیکا با شماره خط ایرانسل یا همراه اول خود، اینترنت برای آنها رایگان خواهد بود. اما باید توجه داشته باشید که این کاهش هزینه ممکن است برای اپراتور های همراه صورت گیرد، اما برای استفاده از اینترنت رایگان نیاز به فعالسازی آن دارید. این کار از طریق کد های دستوری یا USSD انجام می ‌شود. در ادامه، مراحل رایگان شدن اینترنت روبیکا برای ایرانسل را مورد بررسی قرار می ‌دهیم.
ابتدا باید با یک شماره ایرانسل در این اپلیکیشن عضو شوید و کد های دستوری را با همان شماره وارد کنید. وارد قسمت تماس‌ ها در تلفن همراه خود شوید و #400* را شماره ‌گیری کنید. چندین گزینه برای شما نمایش داده می‌ شود. سپس عدد 2 را که مربوط به "زیر شاخه" است، انتخاب کنید. در مرحله بعد، سه گزینه دیگر برای شما نمایش داده می ‌شود. دوباره عدد 2 را وارد کنید که مربوط به "مشاهده حد مجاز یا مصرف" است. در قسمت بعدی، عدد 1 مربوط به اینترنت و عدد 2 مربوط به میزان اعتبار است که باید 1 را انتخاب کنید. اگر تمامی مراحل را دنبال کرده باشید، پیامی دریافت می‌ کنید که حجم مصرفی شما نامحدود است و هیچ مگابایتی از آن مصرف نشده است.
اگر می‌ خواهید اینترنت روبیکا را برای ایرانسل به سرعت رایگان کنید، می‌ توانید از ابتدا عدد #1*2*2*400* را شماره‌ گیری کنید. این روش با روش قبلی تفاوتی ندارد و تمام اعداد را به صورت یکجا وارد می ‌کنید. باید توجه داشته باشید که تخفیف در اینترنت مصرفی تنها با IP ایران امکان‌ پذیر است. بنابراین، هنگام استفاده از این اپلیکیشن، وی پی ان یا پروکسی خود را خاموش کنید.
برای تماشای فیلم و سریال با هزینه کمتر، راه‌های دیگری به جز این اپلیکیشن نیز وجود دارد. مثلاً می ‌توانید با مراجعه به مقاله ‌های آموزشی استفاده از کد های تخفیف نماوا هزینه کمتری برای دریافت اشتراک این سامانه پرداخت کنید. همچنین، راهنمای استفاده از کد های تخفیف فیلیمو هم دسترسی شما به هزاران فیلم و سریال با قیمت کمتر را آسان ‌تر می‌کند.


چگونه می‌ توان فهمید که اینترنت روبیکا برای ایرانسل رایگان شده است؟


اگر تمام مراحل بالا را به درستی انجام داده ‌اید، حجم مصرفی شما نامحدود و رایگان است. البته می ‌توانید با یک کد دستوری دیگر از فعال شدن این قابلیت اطمینان حاصل کنید. USSD برای بررسی حجم مصرف شده برای ایرانسل کد 1#*4*1*555* را دارد. کافی است قبل از فعال شدن اینترنت رایگان ایرانسل، با شماره‌ گیری این کد، حجم باقی‌ مانده خود را مشاهده کنید. سپس وارد اپلیکیشن روبیکا شده و فایلی با حجم مشخص را دانلود یا ارسال کنید. با شماره ‌گیری مجدد این کد، مشاهده می ‌کنید که میزان اینترنت شما ثابت مانده و چیزی از آن کم نشده است.


کد رایگان شدن روبیکا برای خط همراه اول چیست؟


بطور کلی، استفاده از اینترنت روبیکا در بخش‌ های پیام‌رسان و تماس صوتی برای دارند گان سیم ‌کارت همراه اول و ایرانسل رایگان است. بنابراین، اگر استفاده شما محدود به این موارد است، نیازی به وارد کردن کد دستوری نخواهید داشت. اما برای استفاده از سایر امکانات، دیتا مصرفی برای خط همراه اول به صورت نم بها محاسبه می‌ شود. اگر اشتراک روبیکا را خریداری کنید، حجم اینترنت مصرفی شما برای خط همراه اول رایگان محاسبه می‌ شود. اما باید توجه داشته باشید که این ویژگی مختص داده تلفن همراه است و تماشای فیلم و سریال، محتوای کودک، آموزش‌ها و موسیقی برای مشترکان اپراتور های خانگی، حتی با تهیه اشتراک، رایگان نیست. برای مصارفی به غیر از شرایط گفته شده، در حال حاضر کد دستوری خاصی برای رایگان کردن اینترنت همراه اول وجود ندارد. اگر این کد دستوری در آینده اضافه شود، می‌ توانید آن را از همین صفحه دریافت کنید.

رایگان شدن روبیکا در ابتدای فعالیت این برنامه ساده بود، اما در حال حاضر طرح‌ های مجانی محدود شده‌ اند. اگر نتوانستید از روش‌ های بالا استفاده کنید، می ‌توانید حجم مصرفی اینترنت و هزینه‌ های خود را برای سیم ‌کارت ‌های همراه اول کاهش دهید. برای این کار، از کد دستوری #33232*100* استفاده کنید. در نتیجه، بسته ویژه اینترنت همراه با قیمتی کمتر از تعرفه ‌های موجود را دریافت می ‌کنید.

کد رایگان شدن اینترنت روبیکا برای ایرانسل و همراه اول

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋