کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

معرفی 7 تا از بهترین فیلم های ترسناک جدید


ژانر ترس و وحشت، یک ژانر خاص است که نه تنها به دلیل لرزش برای بدن شما، بلکه به دلیل موج آدرنالین، شوک و هیجانی که به بیننده القا می کند، جذابیت خاصی دارد. به همین دلیل، فیلم های ترسناک، دارای طرفداران زیادی هستند. با دیدن این فیلم ها، می توانید شب های طولانی خود را سرگرم کنید. در حال حاضر، هزاران اثر در این زمینه ساخته شده است، هر کدام از آن ها با ایجاد پدیده های مختلفی مانند شخصیت های ماورایی جن، روح، خون آشام، دراکولا و ...، به کار گرفته شده اند تا وحشت و ترس را در بیننده القا کنند. در صورتی که این ژانر را دوست ندارید، نگران نباشید. هر کسی حق دارد علاقه مندی های خود را داشته باشد.


It Follows؛ فیلم ترسناک تعقیب می کند


فیلم "It Follows" در سال ۲۰۱۴ تولید شد و به عنوان یکی از برترین آثار در ژانر وحشت شناخته می‌شود. داستان فیلم، شخصیت‌های آن را با یک هیولای تغییر شکل‌دهنده که آن‌ها را شکنجه می‌کند، همراه است و از تکراری نبودن موضوع آن استقبال شده است. فیلم با استفاده از فرصت‌های مناسب، توانسته است حس هیجان و گیر کردن در فرار را به بیننده‌اش انتقال دهد. به‌طور خلاصه، این فیلم به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک تا سال ۲۰۲۲ شناخته می‌شود و پیشنهاد می‌شود آن را از دست ندهید.


Host؛ فیلم جذاب میزبان


فیلم "Host"، عنوان خود را از داستان خود نشان نمی‌دهد، اما به عنوان یکی از جالب‌ترین فیلم‌های ترسناک خارجی معرفی شده است. این فیلم در سال ۲۰۲۰ و در طول همه‌گیری کرونا ساخته شده است و یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آن، نحوه ساخت آن است. کارگردان فیلم از دیدار حضوری با بازیگران صرف نظر کرده و با استفاده از تکنولوژی‌های جدید، تماس‌های تصویری را برای ساخت فیلم استفاده کرده است. در دوران قرنطینه، تجربه خانه‌ماندن و برقراری ارتباطات تصویری با دوستان برای همه‌مان آشنا شده است. اکنون فکر کنید این تجربه با داستانی ترسناک به نام "Host" ترکیب شود.
این فیلم داستان شش دوست را به تصویر می‌کشد که در قرنطینه خانگی به صورت هفتگی با یکدیگر تماس ویدئویی برقرار می‌کنند. هر بار یک نفر از آن‌ها میزبانی را بر عهده دارد و یک برنامه جذاب برای سرگرمی آن‌ها پیشنهاد می‌دهد. یکی از آن‌ها، زنی به نام "Seylan" را دعوت می‌کند که به احضار روح مسلط است. اما همانطور که می‌توان حدس زد، این جلسه احضار روح به شکل مناسبی پیش نمی‌رود. اعضای گروه به ترتیب، با وقایع عجیب و ماوراطبیعی روبرو می‌شوند که بعضاً به مرگ منجر می‌شوند.


The Cabin in the Woods؛ کلبه ای در جنگل


اگر به دنبال یافتن یک فیلم چالش برانگیز ترسناک به همره ژانر کمدی هستید، "Cabin in the Woods"  باید در لیست‌تان باشد. این فیلم در سبک وحشت و کمدی تولید شده است و اغلب فکر می‌شود که این سبک چیز جدیدی برای نمایش ندارد؛ اما "Cabin in the Woods" این خطا را اصلاح کرده است. این فیلم سال ۲۰۱۲ را به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک و کمدی در حال حاضر، توصیف می‌کند. این فیلم، تقریباً هر چیز ترسناکی که به ذهن می‌رسد را به تصویر می‌کشد.
در "Cabin in the Woods"، یک گروه از جوانان بیست و چند ساله به یک محل شناخته شده در جنگل سفر می‌کنند، اما نمی‌دانند چه چیزی در انتظار آن‌هاست. این فیلم، شما را با ترس‌ها و فوبیاهای خود مواجه کرده و به شما صحنه‌هایی از هیولاهای ناشناخته و گالن‌های خون را نمایش می‌دهد. "Cabin in the Woods" توانایی دارد احساس خنده و ترس را به شما بدهد و در یک لحظه ممکن است شما بخندید و در لحظه بعد به جیغ درآیید. اگر از فیلم‌های ترسناک دوبله شده هم لذت می‌برید، این فیلم برای شما بهترین انتخاب است.

Don’t Breath


یک گروه از دزدان جوان و نوجوان خود را بهترین خانه برای دزدی معرفی کرده‌اند و فیلمی از این دزدی تهیه می‌کنند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند به خانه‌ی یک مرد پیر و نابینا بروند تا دزدی کنند. با وجود اینکه این مرد کور است، اما به سرعت آن‌ها را از تصمیمشان پشیمان می‌کند. در فیلم ترسناک "Don't Breath" که در سال ۲۰۱۶ ساخته شده است، یک گروه از افراد به یک خانه پر از وحشت می‌روند و هیچ راه فراری نیست. شخصیت‌های این فیلم با تجربه‌ی ترسناکی روبرو می‌شوند که فقط شامل جن و خون‌آشامی و تاریکی نیست.
این فیلم به قدری موفق بود که در سال ۲۰۲۱ ادامه‌ی آن با نام "Don't Breath 2" تولید شد و به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک سال ۲۰۲۲ شناخته شده است. داستان فیلم دوم در مورد یک مرد نابینا است که با دختر بچه‌ای زندگی می‌کند که از آتش‌سوزی نجات پیدا کرده است. در این فیلم، گروهی از جنایتکاران دختر را می‌ربایند و مرد نابینا تلاش می‌کند تا او را نجات دهد.


Lights Out؛ فیلم ترسناک خاموشی


اگر از تاریکی می‌ترسید، به هیچ وجه این فیلم را تماشا نکنید. این فیلم ترسناک دو موضوع ترسناک و کلاسیک یعنی تاریکی و ارواح را با هم ترکیب کرده است. در این فیلم، یک خواهر و برادر با یک ترس مشترکی روبرو می‌شوند؛ وحشتی که در تاریکی به سراغشان می‌آید. ربکا، خواهر بزرگتر، چنین ترسی را در دوران کودکی تجربه کرده و اکنون برادر کوچکش، مارتین، به آن وحشت از اتاق‌های بدون نور مبتلا می‌شود. دلیل این اتفاق چیست؟ چرا آنها در تاریکی وحشت‌زده می‌شوند؟ و مهم‌تر از همه، چه ارتباطی بین منبع وحشت و مادرشان وجود دارد؟ به همه‌ی علاقه‌مندان به این ژانر، توصیه می‌شود که این فیلم را تماشا کنند. اما به یاد داشته باشید که همیشه چراغ‌ها را روشن نگه دارید.

It


به گفته‌ی بسیاری از طرفداران ژانر ترسناک، فیلم "آن" یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک ساخته شده تا سال ۲۰۲۲ می‌باشد. این فیلم در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و الهام گرفته شده است از رمان ترسناکی به همین نام اثر استفن کینگ در سال ۱۹۸۶. "آن" ترس موجودی خام و واقعی را به تصویر می‌کشد. در این داستان، یک گروه از کودکان به نام "تابستانی ها" تشکیل می‌دهند تا با هیولایی به شکل دلقکی به نام پنی‌وایز (Pennywise) مبارزه کنند که از ترس و وحشت کودکان تغذیه می‌کند.
چرا این فیلم ترسناک است؟ اول از همه علّت ظاهر دلقک پنی‌وایز است که بسیار عجیب و وحشتناک به نظر می‌رسد. علاوه بر این، او قابلیت تغییر شکل دارد و به صورتی که بیشترین ترس هر شخص را به خود بچسباند، ظاهر می‌شود. این وحشت به گونه‌ای است که هیچ راه فراری از آن وجود ندارد. تصور کنید پنی‌وایز در پی شماست و فرار از او بسیار سخت است؛ زیرا شما با وحشت تنها هستید. علاوه بر این، هدف او فقط کودکانی هستند که در مبارزه با این موجود، تنها مانده‌اند. اگر تاکنون فیلم "آن" را ندیده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که فیلم دوم آن که در سال ۲۰۱۹ منتشر شده است را نیز تماشا کنید.


Conjuring؛ احضار یا کانجورینگ


اگر از هر شخصی بخواهید که بهترین فیلم‌های ترسناک را برایتان معرفی کند، قطعاً فیلم "کانجورینگ" در لیست آنها قرار خواهد داشت. این فیلم بدون شک یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک ساخته شده تا سال ۲۰۲۲ است. این اثر پر از لحظات ترسناک و قابل پیش‌بینی است؛ اما با این حال، بسیار قوی است. موضوع این فیلم نیز همان موضوعی است که در بسیاری از فیلم‌های ژانر ترسناک به کار گرفته شده است، یعنی نیروهای ماورایی مانند جن و ارواح. با این حال، مطمئن باشید هر چقدر هم شجاع باشید، این فیلم ترس را در دل شما به وجود می‌آورد. محبوبیت این فیلم به گونه‌ای بود که دو فیلم دیگر به نام "کانجورینگ ۲" و "کانجورینگ ۳" نیز در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۱ ساخته شدند.

منبع:

https://blog.offch.com/10-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d8%aa%d8%b1%d8%b3%d9%86%d8%a7%da%a9-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-2022/

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋