کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

مقایسه سه پلتفرم سی بوک، ایران کتاب و شهر کتاب آنلاین


یکی از دغدغه‌های مداوم کتابخوانان این است که بیشترین استفاده را از وقت کم خود ببرند در حالی که دسترسی به تعداد زیادی کتاب از سراسر جهان نیز در اولویت دیگری قرار دارد. در اینجا، ما به شما کمک می‌کنیم که با گذراندن کمترین زمان ممکن، بهترین سایت فروش کتاب آنلاین را پیدا کنید.
پیشنهاد ما برای کسب اطلاعات بیشتر، مراجعه به وب‌سایت‌های مختلفی است که در آن‌ها می‌توانید کتاب‌ها و محصولات فرهنگی را خریداری کنید. اما این سوال برای بسیاری پیش می‌آید که کدام یک از این وب‌سایت‌ها بهتر است؟
برای پاسخ به این سوال، بهتر است برخی از بهترین فروشندگان کتب و آثار ادبی را مقایسه کنیم. این سایت‌ها شامل سی بوک، شهر کتاب آنلاین و ایران کتاب هستند. با مقایسه این سه گزینه، می‌توانید به خریدی ساده‌تر دست پیدا کنید

.
ویژگی های بهترین کتاب فروشی آنلاین


تعداد فروشگاه های آنلاین در هر زمینه ای به شدت افزایش یافته است و کتابفروشی ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در نتیجه، ممکن است در هنگام خرید کتاب با تردید در انتخاب فروشگاه مواجه شوید. البته، فروشگاه های حضوری بسیاری نیز در سطح شهر وجود دارند که با مراجعه به آنها می توانید خرید خود را انجام دهید، اما تمرکز ما در اینجا بر روی فروشندگان آنلاین است، زیرا خرید از آنلاین شاپ ها هم راحت تر و هم سریع تر است.
می توان گفت که شیوه های سنتی خرید دیگر توجیه اقتصادی ندارند. چرا؟ زیرا می توانیم به راحتی در خانه خود سفارشاتمان را ثبت کرده و تحویل بگیریم، در حالی که با رفتن به فروشگاه، به ترافیک و آلودگی هوا وقت خود را تلف می کنیم. حتی اگر در شهری با ترافیک کمتر زندگی می کنید، باز هم زمانی که برای رفتن به فروشگاه صرف می کنید، بیشتر از زمانی است که برای خرید آنلاین صرف می کنید. بنابراین، بهتر است به دنبال فروشگاه های آنلاین مناسب برای خرید کتاب و کالاهای فرهنگی باشیم.
اکنون باید بررسی کنیم که یک فروشگاه کتاب آنلاین باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا در نظر خریدار خوب باشد؟ به عبارت دیگر، چه ویژگی هایی در یک فروشگاه کتاب آنلاین مهم است؟


تنوع موضوعات ایران کتاب و شهر کتاب


یکی از شباهت های بارزی که در مقایسه سی بوک، شهر کتاب آنلاین و ایران کتاب به چشم می خورد، تنوع بالای عناوین در آن ها است. بطور کلی، بسیاری از افرادی که به خرید آنلاین رو می آورند، به دنبال دسترسی آسان به همه چیز هستند. اگر در جستجوی یک کتاب باشیم و آن را در فروشگاهی پیدا نکردیم، احتمالاً به دنبال فروشگاه دیگری خواهیم گشت. به همین دلیل، قبل از هر چیز دسته بندی و ژانرهای موجود در هر فروشگاه را بررسی کنید. علاوه بر این، بررسی کنید که تعداد ناشران و عناوین موجود در هر بخش چقدر است و چه درصدی از کالاها موجود است.


دسترسی آسان


خرید آنلاین کتاب به دلیل سهولت استفاده، به شدت محبوب شده است. هیچ کس نمی‌خواهد از یک وبسایت خرید کند که زمان زیادی برای یادگیری نحوه استفاده از آن صرف کند. به همین دلیل، ظاهر و ساختار کلی وبسایت باید به گونه‌ای باشد که شما را به راحتی به کالای موردنظرتان برساند. در ضمن، چون تعداد اجناس زیاد است و در بسیاری از موارد تشابهات اسمی بین آنها وجود دارد، سیستم جستجوی وبسایت نیز باید قوی باشد. علاوه بر این، بسیاری از کاربران به دنبال گروه خاصی از کتاب‌ها هستند؛ به عنوان مثال، برندگان جوایز نوبل. توانایی فروشگاه در آسان‌تر کردن دسترسی شما به این کتاب‌ها یک مزیت محسوب می‌شود.


مناسب بودن قیمت ها در سیبوک


بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین، به دلیل عدم داشتن شعبه حضوری می‌توانند قیمت‌های کمتری را ارائه دهند. در مقایسه بین سی بوک، ایران کتاب و شهر کتاب آنلاین، یکی از معیارهای شما می‌تواند میزان تخفیف‌های آنها باشد. برخی سایت‌ها همچنین ممکن است به مناسبت‌های مختلف، جشنواره‌های فروش ویژه برگزار کنند که فرصت مناسبی برای خرید با قیمت ارزان به شمار می‌آیند. همچنین باید به این نکته هم توجه داشت که قیمت یک اثر در ناشرهای مختلف به دلایلی مانند کیفیت کاغذ، ترجمه و ... ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد.


سی بوک؛ بزرگ ترین و ارزان ترین کتاب فروشی آنلاین


سی بوک به مقایسه با بسیاری از فروشگاه‌های دیگر، از مزایای فراوانی برخوردار است. این وبسایت تمام ویژگی‌هایی را داراست که از یک فروشنده کتاب انتظار دارید. اول از همه، تعداد و تنوع اجناس موجود در آن چشمگیر و بی‌نظیر است. به قول خودشان، جای هیچ کتابی در 30 بوک خالی نیست. شما می‌توانید همه آثاری که دوست دارید را در ژانرهای مختلف پیدا کنید، از جمله ادبیات، اقتصادی، پزشکی، حقوقی، سیاسی، فلسفه، روانشناسی، کسب و کار و ... علاوه بر این، قابلیت جستجوی این سایت بسیار پیشرفته است و به شما اجازه می‌دهد هر چیزی که نیاز دارید را بر اساس نام، بخشی از آن، ناشر، نویسنده، مترجم و ... جستجو و خریداری کنید.
یکی از ویژگی‌های مهم سی بوک، قابلیت خرید کتاب‌های درسی و کمک درسی است. به عنوان مثال، شما می‌توانید پرفروش‌ترین کتاب‌های کمک درسی کنکور را از این سایت تهیه کنید. فروشگاه‌های حضوری معمولاً تنها کتاب درسی یا کتاب عمومی دارند، اما این وبسایت علاوه بر این دو، کالاهای فرهنگی، وسایل فانتزی، بازی‌های فکری و لوازم تحریر نیز دارد.
بزرگترین مزیت سی بوک در مقایسه با بقیه کتابفروشی‌های آنلاین، قیمت مناسب آن است. این فروشگاه همیشه تخفیف های مناسبی دارد که می‌توانید آنها را در سایت یا شبکه‌های اجتماعی پیدا کنید. همچنین، قبل از خرید، شما می‌توانید بخشی از متن کتاب را دانلود و مشاهده کنید تا ببینید آیا ارزش خواندن دارد یا نه. همچنین با مطالعه توضیحات کلی، نقد و بررسی‌های تخصصی، قادر به تصمیم‌گیری درباره کیفیت محتوای هر اثر خواهید بود.


ایران کتاب؛ انتخاب افراد خاص


در این کتابفروشی شاید هر کتابی را پیدا نکنید. در نگاه اول ممکن است فکر کنید که کاهش تعداد کتاب‌ها یک ویژگی خوب برای یک فروشگاه نیست. اما اگر اهل کتاب و کتابخوانی باشید، میدانید که این ویژگی یک مزیت بسیار بزرگ به شمار می‌آید. حقیقت این است که تعداد بسیار زیادی کتاب در جهان نوشته شده و در آینده نیز چاپ خواهند شد. بسیاری از این کتاب‌ها احتمالاً برای شما ارزش خواندن ندارند. بنابراین، راه حل برای شما این است که تنها به سراغ آثاری بروید که پس از خواندن آن‌ها احساس نکنید که وقتتان تلف شده است.
ایران کتاب برای شما انتخاب و خواندن کتاب‌ها را آسان می‌کند. اگر به دنبال کتاب خوبی برای مطالعه هستید اما وقت نمی‌کنید یا نمی‌دانید کجا باید بگردید، کافیست به ایران کتاب مراجعه کرده و هرچیزی که به چشمتان خورد را به سبد خرید اضافه کنید. در این فروشگاه، نه خبری از داستان‌های آبکی و عام پسند است و نه تولیدات نشرهای فیک. در این سایت تنها آثار دست‌چین و تحسین شده ادبی را مشاهده می‌کنید، به عبارت دیگر کتاب‌هایی که خواندنشان بدون شک ارزشش را دارد. علاوه بر این، می‌توانید نام کتاب‌هایی که پیش از خواندن آن‌ها دوست داشته اید را وارد کنید تا نمونه‌های مشابه آن به شما پیشنهاد شود.


شهر کتاب آنلاین


شهر کتاب آنلاین یکی از معدود فروشگاه‌های محصولات فرهنگی است که شعبه حضوری نیز دارد. این مراکز در شهرهای مختلفی واقع شده‌اند و سایت این مجموعه در واقع شعبه آنلاین آن است. با مراجعه به سایت، پیشنهادات روز و تازه‌های فروشگاه اولین چیزی هستند که با آن‌ها مواجه خواهید شد. بیش از ۲۵۰ هزار کتاب و کالای فرهنگی این سایت دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد. مانند سایر فروشگاه‌های آنلاین مانند سی بوک و ایران کتاب، در اینجا نیز می‌توانید ژانرهای مختلفی را مشاهده کنید. علاوه بر این، امکان خرید کتاب‌های زبان اصلی نیز در این فروشگاه موجود است. اگر قصد خرید کتب درسی دانشگاهی را دارید، همچنین این فروشگاه مرجعی مناسب برای خرید به شمار می‌آید


کلام پایانی


خرید کتاب از طریق سفارش اینترنتی یکی از بهترین روش‌های خرید کتاب است. تهیه کتاب از سایت‌هایی همچون سی بوک، ایران کتاب و شهر کتاب آنلاین مزایای زیادی دارد. از جمله این مزایا می‌توان به سرعت، سهولت و تنوع بسیار بالا از نظر ژانر، موضوع و انتشارات اشاره کرد. با بررسی ویژگی‌ها و امکاناتی که هر کتابفروشی در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام یک، برای تأمین عناوینی که لازم دارید، مناسب‌تر است.

منبع:

https://blog.offch.com/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d9%88%da%a9-%d8%b4%d9%87%d8%b1%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%aa%d8%a7/

 

 

 

 

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋