کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

فیلم غریب داستان زندگی محمد بروجردی

 

فیلم غریب، یکی از پربیننده‌ترین آثار سال ۱۴۰۱ بود. این فیلم در ژانر دفاع مقدس، خانوادگی و درام ساخته شده و به داستان زندگی شهید محمد بروجردی یا به عنوان مسیح کردستان شناخته شده، می‌پردازد. محور داستان، قهرمانی و شجاعت این فرمانده در جبهه های نبرد است. فیلم روایتگر صحنه‌های جنگی و خشونت‌آمیزی است و به همین دلیل تماشای آن برای کودکان زیر ۱۵ سال مناسب نیست.

در داستان فیلم غریب، محمد بروجردی به عنوان فرمانده سپاه غرب وارد کردستان می‌شود و در برابر احزابی که دست به فعالیت نظامی زده بودند، مقابله می‌کند. با حمله به مقر حزب کومله، فرمانده آنها دستگیر می‌شود و در این شرایط، به دست آوردن اطلاعات خیلی مهم از مأموریت‌های محمد بروجردی بود. روایت فیلم گیرا و جذاب است و با واقعیت‌هایی که بیان می‌کند، مخاطب را به خودش جذب می‌کند.

جوایز و بازیگران فیلم غریب

این فیلم به مناسبت چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر برای اولین بار اکران شد و در چندین بخش مختلف نامزد جوایز شده بود که در نهایت در شش مورد از آنها برنده شد. فیلم غریب جوایز بهترین طراحی صحنه، بهترین جلوه‌های ویژه میدانی، بهترین نقش زن، بهترین چهره‌پردازی و بهترین فیلم از دیدگاه ملی را دریافت کرد. همچنین در بخش مقاومت بین‌المللی، جایزه ویژه هیئت داوران را به خود اختصاص داد. علاوه بر این، این فیلم به عنوان بهترین فیلم در جشنواره فیلم مقاومت نیز انتخاب شد.

تولیدکنندگان و بازیگران یک فیلم، تأثیر زیادی بر ماندگاری آن دارند. کادر قوی این فیلم هم یکی از دلایل جذابیت آن است که باعث شده زیادی افراد به تماشای آن بنشینند. محمد حسین لطیفی به عنوان کارگردان فیلم غریب، تجربه کارگردانی در فیلم‌هایی مانند روز سوم، توفیق اجباری و اسب سفید پادشاه را دارد. حامد عنقا نیز تهیه‌کننده این فیلم بوده است و بازیگران آن شامل بابک حمیدیان، پردیس پور عابدینی، حسام محمودی و مهران احمدی می‌شوند. برای ایفای نقش شهید محمد بروجردی در این فیلم، بابک حمیدیان به دلیل شناخت قبلی از ظاهر این شهید انتخاب شده است.

تماشای آنلاین فیلم غریب

فیلم غریب با فروش یک میلیارد و سیصد میلیون تومان در ۲۴ ساعت اول پخش آنلاین، رکورد فروش فیلم‌های غیرکمدی را شکست داد. این فیلم توانست با جذب بیشترین تعداد تماشاگر، جایگاه برتری را در میان آثار سینمایی کسب کند. البته به دلیل اینکه این اثر هنوز در حال اکران است، امکان دانلود آن وجود ندارد. برای تماشای آن می‌توانید به سینماهای شهر خودتان مراجعه کنید یا از سامانه‌های آنلاین مانند فیلیمو و نماوا استفاده کنید که این امکان را برای شما فراهم می‌آورند. با خرید بلیط از این سامانه‌ها، می‌توانید در منزل خود فیلم غریب را تماشا کنید.

منبع: 

https://blog.offch.com/%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d8%ba%d8%b1%db%8c%d8%a8-%d8%b1%d9%88%d8%a7%db%8c%d8%aa%da%af%d8%b1-%d8%b2%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d9%85%d8%b3%db%8c%d8%ad-%da%a9%d8%b1%d8%af%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86/

 

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋