کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

سریال های نمایش خانگی که نباید از دست بدهید

 

در سال‌های اخیر، به خصوص پس از شیوع کرونا، شبکه نمایش خانگی در ایران رشد و توسعه چشمگیری داشته است. این شبکه یک پلتفرم است که مجموعه‌های سریالی متنوعی را منتشر می‌کند و آن‌ها در تلویزیون پخش نمی‌شوند. علاوه بر این، سریال‌های شبکه نمایش خانگی محدودیت‌هایی که در سریال‌های تلویزیونی وجود دارد را ندارند. قبلاً سریال‌های خارج از تلویزیون بر روی دی‌وی‌دی به مخاطبان عرضه می‌شدند، اما در حال حاضر، دانلود آن‌ها از طریق سایت‌های اینترنتی شایع‌تر است. در اینجا، با برخی از بهترین و محبوب‌ترین سریال‌های ایرانی در ژانرهای مختلف شبکه نمایش خانگی آشنا خواهید شد.

سریال یاغی فیلیمو

سریال "یاغی" توسط محمد کارت به کارگردانی ساخته شده است و پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، علی شادمان و آبان عسگری از بازیگران آن هستند. ژانر این سریال خانوادگی و اجتماعی است و تاکنون توانسته است توجه و نقد مثبت بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. در این سریال، شما به همراه قهرمان داستان، یک جوان برای رسیدن به هدفش به عنوان یک قهرمان کشتی، با زندگی پراز فراز و نشیب همراه می‌شوید. او برای رسیدن به موفقیت باید با مشکلات و موانع بسیاری مبارزه کند، اما در این راه تنها نیست.

سریال جیران

از بهترین سریال‌های ایرانی شبکه نمایش خانگی، سریال موفق "جیران" حتی یک بار هم نمی‌توان چشم پوشی کرد. این سریال عاشقانه و تاریخی با کارگردانی حسن فتحی، یکی از برجسته‌ترین کارگردانان ایرانی، تولید شده است. در این سریال، بازیگران برجسته‌ای همچون بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، مهدی پاکدل، غزل شاکری، رعنا آزادی ور، هومن برق نورد و امیر جعفری نقش آفرینی می‌کنند. داستان این سریال یک عشق عاشقانه را در دل تاریخ روایت می‌کند که بخشی از سلطنت ناصرالدین‌شاه پس از امیرکبیر و عشق میان او و همسایه‌اش را به تصویر کشیده است.

برنامه طنز جوکر

برنامه "جوکر"، بیشتر از یک سریال، یک برنامه رقابتی با محوریت خنده و طنز است. سید حامد میرفتاحی و احسان علیخانی که قبلا به خاطر مجموعه‌های ماه عسل و عصر جدید شناخته شده‌اند، در این برنامه به عنوان کارگردان فعالیت می‌کنند. این برنامه در ژانر کمدی و خانوادگی قرار دارد، اما با سایر برنامه‌های طنز ایرانی تفاوت‌هایی دارد. بازیگران معروف از صنایع هنری، ورزشی و غیره در این برنامه شرکت می‌کنند و در رقابت با یکدیگر برای خنده‌دادن بقیه هستند. برای پیروزی در این مسابقه کافی نیست فقط دیگران را خنداند، بلکه باید خودتان هم خنده نزنید. بازیگرانی مانند سام درخشانی، حامد آهنگی، یوسف صیادی، امین حیایی، هومن برق‌نورد، بیژن بنفشه خواه، رضا شفیعی جم، مهران غفوریان، غلامرضا نیکخواه و بسیاری دیگر در این برنامه حضور دارند.

منبع:

 https://blog.offch.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%84-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%ae%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c/

 

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋