کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

ترسناک ترین جاذبه های گردشگری جهان

 

مکان‌های گردشگری ترسناک جذابیت خاصی دارند که افراد را به سمت خود جذب می‌ کنند. این مقاصد معمولاً با اسطوره‌ها و تاریخچه‌های مرموز ارتباط دارند، با داستان‌هایی از اشباح، خانه‌های تسخیر شده توسط ارواح و گم شدگان مرموز. برخی افراد به دنبال هیجان اکتشاف این مناطق ترسناک هستند، علاقه‌مند به آزمایش شجاعت خود هستند و مرزهای امن خود را به چالش می‌کشند. دیگران به داستان‌های پشت این مناطق علاقه‌مندند و کنجکاوی دارند که رازهایی که آنها را معروف کرده‌اند را کشف کنند. به هر حال، نمی‌توان از جذابیتی که این مقاصد وحشتناک دارند بی‌پاسخ گذاشت. در ادامه با جذاب‌ترین مناطق توریستی ترسناک که در سراسر جهان قرار گرفته‌اند آشنا خواهید شد.

جزیره عروسک ها مکزیک

جزیره عروسک‌ها در مکزیک یک جزیره کوچک است که به دلیل وجود صدها عروسک ترسناک و بخش‌های بدن عروسک‌ها آویزان روی درختان و پخش شده در سطح زمین، شهرت دارد. داستان شکل‌گیری این جزیره همانند جزیره‌ی ترسناک خود، ترسناک است. این جزیره در حال حاظر ترک شده است و تنها به عنوان یکی از ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان مشهور است؛ اما در گذشته منطقه‌ای مسکونی بوده است. یک مرد که در آنجا زندگی می‌کرده، جسد یک دختربچه را در جویبار نزدیک خانه‌اش پیدا می‌کند و سپس برای دور کردن ارواح شیطانی از آن جا، عروسک‌ها را جمع‌آوری و آن‌ها را در نقاط مختلف آویزان می‌کند. گذر زمان باعث تغییر شکل و ترسناک‌تر شدن عروسک‌ها شده است. محلی‌ها معتقدند که این عروسک‌ها توسط روح دختری که در جویبار پیدا شده بود، تسخیر شده‌اند.

دخمه مردگان پاریس (کاتاکومب)

کاتاکومب پاریس، یکی از ترسناک ترین جاذبه های گردشگری جهان است که در آن بیش از شش میلیون نفر به خاک سپرده شده‌اند. این مقبره در زیر زمین پاریس قرار دارد و اسکلت های جسد افراد در آن به شکل منظم و بر اساس قسمت های مختلف بدن قرار گرفته‌اند. قرن هجدهم، زمانی که شلوغی گورستان‌های پاریس پیشرفته بود، بنا به دست آمده است. این مقبره به دلیل نحوه قرارگیری اسکلت ها و بیش از حد تعداد جمجمه هایی که در آن قرار دارند، بسیار وحشتناک به نظر می‌رسد. در صورت پیمودن راهرویی باریک در این مقبره، با نگاه کردن به شش میلیون جمجمه، ترسناک خواهد بود.

تپه صلیب ها لیتوانی

تپه صلیب‌ها در لیتوانی، یک مکان ترسناک و منحصر به فرد است که تماشای عکس‌های آن می‌تواند شما را به خطر بیندازد. این تپه بیش از ۱۵۰۰۰۰ صلیب فلزی و چوبی دارد که به نوعی سمبل ایمان، امید و آزادی برای ساکنان منطقه هستند. با وجود تلاش دولت های قبلی برای نابودی و سوزاندن صلیب‌ها، هنوز پابرجا هستند. گفته می‌شود اولین صلیب ها به عنوان یادگار از دست رفتگان اینجا قرار گرفته اند. افسانه‌ای درباره این مکان نیز وجود دارد که مردی دختر مریضی داشت و در خوابش یک زن سفید پوش به او گفته برای درمان دخترش باید یک صلیب چوبی روی تپه بگذارد. پس از بازگشت سلامتی دختر، بقیه افراد هم برای دیدن معجزه این کار را تکرار کرده‌اند. به هر حال، دلیل شکل‌گیری این تپه نامعلوم است و آن را به یکی از منحصر به فرد ترین نقاط و ترسناک‌ترین مکان‌های جهان تبدیل کرده است. محلی که هیچ کس جرئت نمی‌کند شب را در آن بگذراند.

 

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋