کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

ترسناک ترین فیلم های خارجی جدید| معرفی 10 فیلم ژانر وحشت

ترس و وحشت ژانر خاصی است که نه تنها لرز به بدنتان می اندازد بلکه هیجانات و شوک زیادی در بیننده ایجاد می‌کند. این همان دلیلی است که فیلم‌های ترسناک آنقدر طرفدار دارند، چرا که برای گذراندن شب‌های طولانی این ژانر مناسب است. تعداد زیادی فیلم ترسناک ساخته شده است که هر کدام از آن‌ها از پدیده‌ها و شخصیت‌های مختلفی استفاده کرده‌اند تا وحشت را در بین مخاطبان ایجاد کنند. در ادامه، بهترین فیلم‌های ترسناک خارجی تا سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شوند. اگر شما هم دوست دارید تا به‌روزترین فیلم‌های ترسناک را ببینید، حتماً با ما همراه شوید. البته اگر این نوع فیلم‌ها را دوست ندارید نیز بدون هیچ نگرانی، می‌توانید با لیست بهترین فیلم‌های خارجی براساس واقعیت آشنا شوید.

فیلم ترسناک کلبه ای در جنگل

اگر به دنبال یک فیلم جدید و ترسناک با المان‌های کمدی هستید، بهترین انتخاب "کلبه در جنگل" است. این فیلم از دو ژانر وحشت و کمدی استفاده کرده است و بر خلاف تصورات، موفق به ارائه چیزی نوین شده است. "کلبه در جنگل" فیلمی ساخته شده در سال ۲۰۱۲ است و تقریبا همه‌ی المان‌های ترسناک را در خود دارد. داستان فیلم درباره‌ی یک گروه جوانان بیست و چند ساله است که به یک منطقه‌ی شناخته شده در جنگل می‌روند، اما نمی‌دانند چه چیزی برایشان در انتظار است. این فیلم قابلیت تحریک ترس‌ها و فوبیاهای شما را دارد. تصور کنید یک موجود ترسناک که پیشتاز ذهن شما نبوده، با گسترده شدن خون و هیولاهایی که فراتر از تصور شماست. این فیلم در یک لحظه می‌تواند شما را به خنده بیندازد و در دقایق بعد، جیغ سر بگیرید. اگر شما از طرفداران فیلم‌های ترسناک با دوبله فارسی هستید، "کلبه در جنگل" یکی از گزینه‌های خوب برای شماست.

فیلم ترسناک نفس نکش

یک گروه از دزدان جوان و نوجوان، که خودشان فکر می‌کنند بهترین خانه برای دزدی را پیدا کرده‌اند، تصمیم می‌گیرند به خانه‌ی یک مرد پیر و نابینا سرقت کنند. این مرد، در حقیقت، با وجود کور بودن، همزمان به گروه خلافکاران شرطی را تحمیل می‌کند که آن‌ها را از تصمیمشان پشیمان می‌کند. آن‌ها در خانه‌ای که هیچ راه فراری ندارد، گیر می‌افتند و تجربه‌ی ترس و وحشتی شبیه به فیلم‌های ترسناک را به عهده دارند. "نفس نکش" یک فیلم ترسناک سال ۲۰۱۶ است که به استقبال فراوانی برخورد. پس از موفقیت فیلم اول، در سال ۲۰۲۱، "نفس نکش ۲" نیز منتشر شد و به یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک تا سال ۲۰۲۲ تبدیل شد. داستان این قسمت درباره‌ی یک مرد نابینا است که با دختر بچه‌ای که از آتش‌سوزی نجات پیدا کرده است، زندگی می‌کند. گروهی از جنایتکاران دختر را ربوده و مرد نابینا برای نجات او تلاش می‌کند.

فیلم ترسناک آن (it)

بسیاری از طرفداران ژانر وحشت، باور دارند که «آن» یکی از بهترین فیلم های ترسناکی است که تا سال ۲۰۲۲ تولید شده است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و الهام گرفته از رمان ترسناک «آن» اثر استفن کینگ در سال ۱۹۸۶ است. «آن» نوعی ترس خام و واقعی را به تصویر می کشاند. در این داستان، یک گروه از کودکان تصمیم می گیرند تا با هیولایی به نام پِنی‌وایز که به شکل یک دلقک ظاهر می شود، مبارزه کنند. پِنی‌وایز از ترس و وحشت کودکان تغذیه می کند.  دلقک پِنی‌وایز به شکل عجیب و وحشتناکی ظاهر می شود و می تواند شکل خود را به صورت دلخواه تغییر دهد و مانند بزرگترین ترس هر شخصی ظاهر شود. این باعث می شود که وحشتی بی نظیر و بی پروا در نفرات برانگیخته شده و از فرار نیز بی امید می شوند. هدف پِنی‌وایز، فقط کودکانی هستند که به دلیل مبارزه با این هیولا، تنها مانده اند. اگر از دیدن فیلم «آن» لذت بردید، پیشنهاد می کنیم قسمت دوم آن را نیز تماشا کنید که در سال ۲۰۱۹ منتشر شده است.

اگر تماشای ترسناک ترین فیلم های جهان را دوست دارید، ادامه این مطلب را در لینک زیر بخوانید:

https://blog.offch.com/10-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d8%aa%d8%b1%d8%b3%d9%86%d8%a7%da%a9-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-2022/

 

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋