nunis88

nunis88

طراحی سایت چیست؟ طراح سایت کیست؟


طراحی سایت در مشهد یا طراحی سایت عبارت است از ایجاد اطلاعاتی برای نشان دادن فعالیت های شرکت (طراحی وب سایت) و یا فروش محصولات (طراحی وب سایت) که یکی از مهم ترین ملزومات هر کسب و کاری، طراحی سایت می باشد. دارای فرآیندی است که شامل ایجاد و راه اندازی وب سایت های مختلف، اجرای صحیح اولین فعالیت های سئو (SSR)، تولید محتوا و رعایت قوانین عکاسی می باشد که به این فرآیند طراحی وب می گویند.
قبل از اینکه کار طراحی سایت خود را به یک تیم حرفه ای بسپارید، لازم است صلاحیت طراحان وب سایت حرفه ای را بشناسید. در این قسمت شما را با مسئولیت های شغلی طراحان وب حرفه ای آشنا می کنیم که چه نوع تحصیلاتی دارند و چه مشاغل مشابهی در طراحی وب دارند.
طراحان وب سایت ها و صفحات وب را با ترکیب هر تعداد از عناصر طراحی بصری از جمله متن، عکس، تصویر، گرافیک و ویدئو طراحی و ایجاد می کنند. یک طراح وب حرفه ای می تواند یک وب سایت جدید ایجاد کند یا به سادگی طراحی و چیدمان صفحات موجود را بهبود بخشد.
طراحان وب حرفه ای در درجه اول مسئول دانستن نحوه عملکرد کدهای طراحی این صفحات نیستند، بلکه بر روی ایجاد چیزهایی تمرکز می کنند که از نظر زیبایی شناسی خوشایند بوده و تجربه کاربری مثبتی را برای کاربران در هنگام بازدید از سایت داشته باشند.
طراحان وب حرفه ای می توانند از زبان های برنامه نویسی مانند HTML، CSS و جاوا اسکریپت استفاده کنند، از نرم افزارهای طراحی گرافیکی – از جمله محصولاتی مانند Adobe Photoshop، Illustrator و GIMP – برای کمک به ایجاد طرح های جذاب بصری استفاده کنند و با ایجاد نمونه های اولیه یا نمونه های اولیه خود را بیازمایند. 

وظایف شغلی یک طراح وب سایت حرفه ای چیست؟
اگرچه مسئولیت های دقیق از شغلی به شغل دیگر متفاوت است، به طور کلی اکثر مشاغل طراحی وب دارای تمام مسئولیت های زیر هستند:
ایده های خلاقانه وب سایت را برای مشتریان مفهوم سازی کنید
طراحی صفحه فرود جذاب و واکنش گرا
بهترین روش ها و فناوری های صنعتی را در فرآیند ایجاد وب سایت خود اعمال کنید.
تست و بهینه سازی طراحی وب سایت برای ایجاد بهترین تجربه کاربری
نصب برنامه های CMS برای مشتریان و تغذیه داده ها به وب سایت ها
بهینه سازی سایت ها برای حداکثر سرعت و مقیاس پذیری
دستورالعمل‌های طراحی، استانداردها و بهترین شیوه‌ها را احتمالاً در اسناد راهنمای سبک ایجاد کنید
طراحی تصاویر برای وب سایت ها و اطمینان از برند بودن آنها برای مشتریان
برای اطمینان از اجرای مداوم استراتژی های وب و برنامه، با توسعه دهندگان بک اند یا تیم توسعه وب همکاری کنید
اطمینان از عملکرد و پایداری وب سایت در دستگاه های مختلف مانند دسکتاپ، تلفن همراه، تبلت
 

جمع بندی

همانطور که دیدیم راه های زیادی برای ایجاد وب سایت های مقرون به صرفه وجود دارد. شما می توانید یک "حرفه ای" را برای انجام این کار استخدام کنید، که می تواند شما را به یک وب سایت مقرون به صرفه تبدیل کند، یا می توانید این کار را خودتان با یکی از راه حل هایی که قبلا ذکر کردیم انجام دهید. به طور کلی، Webnode پایین ترین قیمت ها را ارائه می دهد، اما با محدودیت هایی همراه است.
 

nunis88
nunis88

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋