nopok48722

nopok48722

توسط ۱ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

لیست بهترین گوشی های سامسونگ از نظر صفحه نمایش 2022

موبایل

توجه به ویژگی های صفحه نمایش یکی از فاکتور هایی است که همواره در راهنمای خرید بهترین گوشی های بازار به آن توصیه و تاکید شده است. این مقاله به بیان ویژگی های بهترین نوع صفحه نمایش و معرفی بهترین گوشی های سامسونگ از نظر صفحه نمایش می پردازد. بهترین گوشی های سامسونگ از نظر صفحه نمایش ویژگی های مختلفی دارند و این موضوع در مدل های مختلف این گوشی ها آشکار است. کمپانی سامسونگ معمولا گوشی هایی با صفحه نمایش بسیار با کیفیت روانه ی بازار می کند. در صورتی که افراد به دنبال یک گوشی با نمایشگر با کیفیت هستند می توانند از بهترین گوشی موبایل های سامسونگ از نظر صفحه نمایش به عنوان بهترین گزینه های خرید خود یاد کنند.
 

بهترین گوشی از نظر  صفحه نمایش  چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟


اولین موردی که می بایست در ارتباط با ویژگی بهترین گوشی های سامسونگ از نظر صفحه نمایش ذکر گردد مربوط نوع فناوری نمایشگر این گوشی ها است. علاوه بر سامسونگ برند های مختلف صفحه نمایش محصولات خود را با استفاده فناوری های مختلف به بازار عرضه می کنند.

امروزه گوشی ها توسط برند های مختلف با صفحه نمایش AMOLED، LED، LCD و IPS طراحی و به بازار عرضه می شوند. قابل ذکر است که اکثر گوشی های سامسونگ با صفحه نمایش های AMOLED طراحی می گردند.

هر کدام از برند ها با توجه به محصول خود اقدام ساخت صفحه نمایش گوشی های خود می کنند. برای مثال بهترین گوشی موبایل های سامسونگ از نظر صفحه نمایش تشکیل شده از فناوری AMOLED هستند. این موضوع برای برند های دیگر کاملا منحصر به فرد می باشد.

در ارتباط با این که کدام یک از فناوری های فوق در مورد صفحه نمایش دارای کیفیت و عملکرد بهتری است هم باید گفت که برای نتیجه گیری در مورد این موضوع باید به موارد مختلفی توجه کرد. اولین مورد نوع سلیقه ی افراد است که با یکدیگر دارای تفاوت است و مورد بعدی قیمت گوشی و همچنین ویژگی های دیگر صفحه نمایش گوشی موبایل است که باید به آنها توجه کرد.

مورد بعدی که می بایست در ارتباط با ویژگی های بهترین گوشی از نظر صفحه نمایش ذکر گردد مربوط به نیت یا Candela می باشد. به واحد اندازه گیری روشنایی یا شدت نور ساطع شده نیت یا Candela  می گویند. این موضوع نیز برای تعیین کردن بهترین گوشی های بازار از نظر صفحه نمایش بسیار حائز اهمیت است و گوشی هایی که در این زمینه ضعف داشته باشند معمولا صفحه نمایش خوبی نخواهند داشت.

از جمله مهم ترین ویژگی هایی که یک گوشی با نمایشگر با کیفیت می بایست از آن برخوردار باشد مربوط به نرخ نوسازی تصویر و یا Refresh Rate مناسب می باشد. عموما گوشی های ساخته شده در حال حاضر از نرخ نوسازی 90 یا 120 هرتز برخوردار هستند. بسته به نوع نمایشگر گوشی های فوق این مورد می تواند ایده آل بوده و یا به عنوان حداقل مقدار شناخته شود.

نرخ نوسازی تصویر در نمایشگر در طی سال های 2019 و 2020 به عنوان یکی از ویژگی های برجسته ی نمایشگر گوشی های هوشمند شناخته شد. در واقع هرچه نرخ نوسازی یک گوشی هوشمند بیشتر باشد فریم های بیشتری در ثانیه بر روی نمایشگر آن ظاهر می گردد. به عبارت دیگر هرچه نرخ نوسازی بیشتر باشد تصاویر نرم تر و دارای سرعت بیشتری خواهند بود. این موضوع هنگامی که افراد مشغول انجام بازی های ویدیویی و یا وبگردی و تماشای فیلم هستند خود را بروز می دهد و تفاوت ها را رقم می زند.

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر صفحه نمایش معمولا دارای نرخ نوسازی خوبی هستند و نمی توان در این زمینه بر آن ها ایراد گرفت چرا که کمپانی سامسونگ در زمینه ی صفحه نمایش محصولات خود بسیار دقیق و با کیفیت عمل می کند و این موضوع در مدل ها و سری ها مختلف گوشی های سامسونگ به وفور قابل مشاهده است.

امروزه نرخ نوسازی 60 هرتز به عنوان استاندارد ترین نرخ نوسازی در گوشی های هوشمند به شمار می رود. علاوه بر آن نرخ نوسازی 120 هرتز به عنوان ایده آل ترین نرخ نوسازی در میان گوشی ها است به حدی که نرخ نوسازی 120 هرتز با 145 هرتز تفاوت خاصی ندارد و این مقدار تفاوت به هیچ عنوان حس نمی شود.

افراد در صورتی که در میان بهترین گوشی های سامسونگ از نظر صفحه نمایش به دنبال یک گزینه ی ایده آل هستند باید به Refresh Rate این گوشی ها دقت کنند.
مورد بعدی که باید به آنها پرداخت مربوط به نوع صفحه نمایش و تفاوت میان آنها است. امروزه نمایشگر اکثر گوشی های هوشمند با استفاده از LED و LCD ساخته می شوند. همه ی صفحه نمایش ها در ذات از نوع LCD هستند، این مورد برای فناوری LED هم صادق است. تفاوت این دو فناوری در این است که LCD ها به یک منبع نور در قسمت پشت پیکسل ها احتیاج دارند اما LED ها می توانند خود به خود نور تولید کنند.

صفحه نمایش های AMOLED جزو فناوری هایی است که انرژی بسیار زیادی مصرف می کند اما کیفیت بسیار خارق العاده ای دارا می باشد. این نوع صفحه نمایش ها دارای نرخ نوسازی بسیار سریع تری هستند و علاوه بر آن در گوشی هایی که سایز صفحه نمایش آن ها 6 الی 5/6 اینچ است بهترین کارکرد را دارند. صفحه نمایش های AMOLED دارای ضخامت بسیار نازکی هستند و این موضوع جزو نقاط قوت آن ها می باشد.

افراد میتوانند بهترین گوشی های سامسونگ از نظر صفحه نمایش را با در نظر گرفتن موارد ذکر شده انتخاب کنند. خرید یک گوشی موبایل سامسونگ با کیفیت از نظر صفحه نمایش به هیچ عنوان کار سختی نیست و صرفا نیاز به حوصله و بررسی دارد.
افراد می توانند از میان بهترین گوشی های سامسونگ از نظر صفحه نمایش یکی از آن ها را به عنوان گزینه ی ایده آل خود استفاده کنند.
بهترین گوشی های سامسونگ از نظر صفحه نمایش عبارت اند از:
 

  • Samsung Galaxy A73
  • Samsung Galaxy M52
  • Samsung Galaxy S22 Ultra

 

بهترین گوشی سامسونگ سری a  از نظر صفحه نمایش

یکی از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر صفحه نمایش مربوط به مدل A73 می باشد. این گوشی از صفحه نمایش بسیار پیشرفته با ویژگی های خارق العاده ای برخوردار است. علاوه بر آن قابل ذکر است که پردازنده ی این گوشی به همراه دوربین اصلی و سلفی آن از کیفیت و قدرت بسیار بالایی ساخته شده است. این گوشی به قدری عملکرد خوبی دارد که بسیاری از منتقدین آن را با پرچمداران کمپانی سامسونگ مقایسه می کنند در صورتی که این گوشی موبایل جزو محصولات میان رده ی سامسونگ است.

samsung galaxy A73

  • صفحه نمایش

اولین موردی که در ارتباط با صفحه نمایش گوشی فوق باید به آن اشاره کرد مربوط به اندازه ی آن است. اندازه ی صفحه نمایش گوشی سامسونگ A73، 7/6 اینچی است. نوع نمایشگر این گوشی Super AMOLED Plus است. حداکثر نرخ نوسازی تصویر در نمایشگر این گوشی نیز 120 هرتز می باشد. همان طور که ذکر گردید این گوشی جزو بهترین گوشی های سامسونگ از نظر صفحه نمایش و دارای ویژگی های خارق العاده ای می باشد و ویژگی های ذکر شده اثباتی بر این ادعا می باشد.


رزولوشن تصویر در این گوشی 1080*2400 پیکسل می باشد و تراکم پیکسلی در این گوشی 393 پیکسل در اینچ است. نکته ی بسیار مهمی که باید ذکر شود این است که نسبت نمایشگر به بدنه 87 درصد می باشد.
علاوه بر موارد ذکر شده باید گفت که حداکثر روشنایی در موبایل سامسونگ A73 800 نیت می باشد که در نوع خود جالب توجه است.
با توجه به قیمتی که این گوشی در میان بهترین گوشی های سامسونگ از نظر صفحه نمایش دارد گفتنی است که سامسونگ یک محصول بسیار مقرون به صرفه اما با کیفیت را روانه ی بازار کرده است. افراد می توانند از انجام بازی های ویدیویی و تماشای فیلم و وب گردی با این گوشی نهایت لذت را ببرند.
 

  • پردازنده

سامسونگ برای محصول خود از تراشه ی Snapdragon 778G استفاده کرده است، این تراشه 6 نانومتری است و می توان کارکرد بسیار خارق العاده ای داشته باشد. سامسونگ A73 دارای هشت هسته است و مشخصات این هسته به این ترتیب می باشد که یک هسته 2.4 گیگاهرتزی از نوع Cortex-A78 و 3 هسته 2.2 گیگاهرتزی Cortex-A78 و چهار هسته 1.90 گیگاهرتزی Cortex-A55 در قسمت پردازنده ی این گوشی موبایل استفاده شده است.

مورد بسیار مهمی هم که باید در مورد این مدل از گوشی های سری a سامسونگ به آن اشاره شود مربوط به پردازنده ی گرافیکی Adreno 642 L می باشد. با چنین قطعات سخت افزاری که سامسونگ برای این محصول استفاده کرده است می توان گفت که این گوشی یکی از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر صفحه نمایش و پردازنده می باشد. میان رده بوده بودن این گوشی سامسونگ به هیچ عنوان بر روی کیفیت قطعات آن تاثیر منفی نگذاشته است.

 

  • حافظه ی داخلی و رم

رم گوشی سامسونگ A73، 8 گیگابایتی است. افراد برای این که به طور کامل متوجه قدرت این گوشی شوند می بایست ویژگی های پردازنده ی این گوشی و رم هشت گیگابایتی آن را در کنار هم قرار دهند تا متوجه قدرت این گوشی به طور کامل شوند.

مورد دیگری که باید به آن اشاره شود مربوط به حافظه ی داخلی این گوشی است. سامسونگ این محصول خود را با دو مدل 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی از نظر حافظه ی داخلی به عموم عرضه کرده است. افراد می توانند با توجه به نیاز خود یکی از این دو مدل را انتخاب کرده و از آن در راستای ذخیره انواع و اقسام فایل ها و دیتا های منحصر به فرد استفاده کند
 

  • دوربین اصلی و سلفی

یکی از گوشی هایی که از نظر دوربین اصلی و سلفی دارای کیفیت بسیار ایده آلی بوده  و جزء بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین هم محسوب می شود قطعا موبایل سامسونگ A73 می باشد. سامسونگ برای این محصول از دوربین چهارگانه استفاده کرده است. رزولوشن دوربین اصلی گوشی سامسونگ A73، 108+12+5+5 مگاپیکسلی می باشد. هر کدام از حسگر های دوربین اصلی محصول فوق دارای ویژگی های منحصر به فردی است.

دوربین سلفی گوشی فوق 32 مگاپیکسلی بوده و از ویژگی های بسیار خارق العاده ای همچون فاصله ی کانونی 26 میلی متری، سنسور با سایز 2.8/1 اینچ، ثبت عکس هایی با سایز پیکسل 8/0 میکرو متر و دریچه دیافراگم 2/2f برخوردار است.
عکاسی و فیلم برداری با این گوشی سامسونگ قطعا خالی از لطف نمی باشد و افراد می توانند لحظه های مختلف خود را با دوربین با کیفیت و قدرتمند این گوشی موبایل ثبت نمایند.
 

  • باتری

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر صفحه نمایش معمولا دارای باتری های قدرتمندی هستند. باتری موبایل سامسونگ A73 نیز از قاعده مستثنی نمی باشد و از باتری قدرتمند لیتیوم پلیمری برخوردار است. ظرفیت باتری این گوشی 5000 میلی متر بوده و حداکثر توان شارژ پشتیبانی شده توسط آن 25 وات می باشد. باتری این گوشی از شارژ های سریع  پشتیبانی می کند و درگاه اتصال آن USB Type-C 2.0 می باشد. باتری و صفحه نمایش با کیفیت و قدرتمند این گوشی باعث قرار گرفتن محصول فوق در میان بهترین گوشی های سامسونگ از نظر صفحه نمایش شده است.
 

سایر ویژگی های این گوشی

سایر ویژگی های گوشی سامسونگ A73 عبارت است از:

  1. حسگر اثر انگشت
  2. شتاب سنج
  3. قطب نما
  4. شبکه ارتباطی 5G
  5. پشتیبانی از دو سیم کارت

 

بهترین موبایل سامسونگ سری m  از نظر صفحه نمایش

یکی از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر صفحه نمایش مربوط به مدل M52 می باشد. سامسونگ در این سری از گوشی های خود عملکرد بسیار خیره کننده ای داشته است. گوشی های سری M علاوه بر این که دارای قیمت بسیار مناسبی هستند از باتری های بسیار قدرتمندی نیز برخوردار می باشد. نکته ای که وجود دارد این است که موبایل سامسونگ M52 جزو بهترین گوشی های سری m سامسونگ از نظر صفحه نمایش و باتری می باشد.
 

samsung galaxy M52

  • صفحه نمایش

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر صفحه نمایش معمولا دارای اندازه ی 6 الی 7 اینچی می باشند. محصول فوق دارای صفحه نمایش 7/6 اینچی بوده و از این نظر قطعا در میان بهترین گوشی های سامسونگ از نظر صفحه نمایش قرار خواهد گرفت. علاوه بر آن گفتنی است که فناوری صفحه نمایش این گوشی از نوع Super AMOLED Plus  می باشد.

گفتنی است که حداکثر نرخ نوسازی تصویر در بهترین گوشی های سامسونگ از نظر صفحه نمایش از 90 تا 120 هرتز می باشد. در گوشی سامسونگ M52 حداکثر نرخ نوسازی تصویر 12 هرتز می باشد و از این نظر در ایده آل ترین حالت ممکن قرار دارد. مورد مهم دیگری که باید به آن اشاره گردد مربوط به رزولوشن تصویر در نمایشگر این محصول است. رزولوشن تصویر در نمایشگر گوشی فوق 1080*2400 پیکسل می باشد.

با توجه به مواردی که ذکر شد محصول فوق به عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر صفحه نمایش شناخته می شود و افراد با خرید آن می توانند از تماشای فیلم و وبگردی و همچنین انجام بازی نهایت لذت را ببرند. از جمله دیگر ویژگی های صفحه نمایش این گوشی مربوط به تراکم پیکسلی آن می باشد که در حدود 393 پیکسل در اینچ است. گفتنی است که در موبایل سامسونگ M52 نسبت تصویر به بدنه 86.4 درصد می باشد. این گوشی تمامی ویژگی هایی که می بایست در میان بهترین گوشی های سامسونگ از نظر صفحه نمایش قرار بگیرد را دارا می باشد و نمی توان ایراد خاصی را بر صفحه نمایش آن وارد دانست.
 

  • پردازنده

پردازنده ی گوشی سامسونگ M52 از قدرت بسیار بالایی بهره مند می باشد. مدل تراشه ی این گوشی از نوع Snapdragon 778G می باشد. این تراشه 6 نانومتری بوده و می تواند تمامی نیاز های افراد را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد.
این گوشی هشت هسته ای بوده و اطلاعات هسته ی آن به شرح زیر می باشد:
 

  • یک عدد هسته 2.4 گیگاهرتزی Cortex-A78
  • سه تا هسته 2.2 گیگاهرتزی Cortex-A78
  • چهار هسته ی 1.90 گیگاهرتزی Cortex-A55


مورد بسیار مهمی دیگری که در ارتباط با پردازنده ی این گوشی باید ذکر شود مربوط به پردازنده ی گرافیکی آن است. پردازنده ی گرافیکی این محصول از نوع Adreno 642 L می باشد. این پردازنده ی گرافیکی نیز یکی از علت های قرارگیری این گوشی در میان بهترین گوشی های سامسونگ از نظر پردازنده می باشد.
 

  • حافظه ی داخلی و رم

یکی از نقاط قوت موبایل سامسونگ M52 مربوط به حافظه ی رم آن می باشد. سامسونگ با طراحی یک پردازنده ی بسیار قدرتمند و قرار دادن یک رم 8 گیگابایتی برای این محصول خود از هر گونه ایراد گرفتن به محصول خود توسط منتقدین جلوگیری کرده است. علاوه بر آن گفتنی است که کمپانی سامسونگ برای گوشی فوق حافظه ی داخلی 128 گیگابایتی در نظر گرفته است. این مورد برای یک گوشی میان رده بسیار ایده آل می باشد.
افراد می توانند فایل ها و دیتا های منحصر به فرد خود را در این فضای مناسب ذخیره سازی نمایند. قابل ذکر است که این محصول شرکت سامسونگ دارای درگاه کارت حافظه بوده و تا یک ترابایت از کارت حافظه پشتیبانی می کند.
 

  • دوربین اصلی و سلفی

دوربین اصلی گوشی سامسونگ سه گانه می باشد و از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است. اولین حسگر دوربین اصلی از نوع عریض بوده و دارای رزولوشن 64 مگاپیکسلی است. این حسگر از فاصله ی کانونی 26 میلی متری برخوردار است و همچنین دارای دریچه ی دیافراگم 1.8f است. قابل ذکر است که حسگر فوق قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز را دارا می باشد.

حسگر دوم دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی بوده و از نوع فوق عریض می باشد. این حسگر دارای دریچه ی دیافراگم 2.2f بوده و از پوشش 123 درجه بهره مند است. حسگر سوم دوربین اصلی گوشی سامسونگ M52 از نوع ماکرو بوده و رزولوشن 5 مگاپیکسلی دارد. این حسگر از دریچه ی دیافراگم 2.4f برخوردار است. در ارتباط با دوربین سلفی این گوشی باید گفت که حسگر آن از نوع عریض بوده و رزولوشن آن 32 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این موبایل سامسونگ دارای دریچه ی دیافراگم 2.2f است. این گوشی می تواند به عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر صفحه نمایش و دوربین برای کسانی که به دنبال چنین ویژگی هایی هستند معرفی شود.
 

  • باتری

 ویژگی بارز دیگر گوشی موبایل M52  مربوط به باتری آن می باشد و می تواند یکی ازبهترین گوشی های سامسونگ از نظر باتری باشد. باتری گوشی فوق 5000 میلی آمپر ظرفیت دارد و از نوع لیتیوم یونی است. با توجه به قدرت و کیفیتی که باتری این محصول دارد می توان گفت در طول روز افراد می توانند به خوبی کار های خود را انجام دهند چرا که شارژدهی این باتری ها به بهترین شکل ممکن می باشد.

این باتری می تواند حداکثر از 25 وات توان شارژ پشتیبانی نماید. علاوه بر آن این باتری قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع را دارا می باشد.
این گوشی میان رده برای افرادی که به دنبال بهترین گوشی های سامسونگ از نظر صفحه نمایش و باتری هستند می تواند به عنوان یک گزینه ی ایده آل معرفی شود.
 

سایر ویژگی های این گوشی سامسونگ

سایر ویژگی های این محصول عبارت است: حسگر اثر انگشت، قطب نما، شتاب سنج، شبکه ارتباطی 5G و پشتیبانی از 2 سیم کارت.
افراد در صورتی که نیاز های خود را به خوبی مشخص سازند می توانند از این گوشی به عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر صفحه نمایش و مهم ترین و جدی ترین گزینه ی خرید خود یاد کنند.
 

بهترین موبایل سامسونگ سری s  از نظر صفحه نمایش

یکی از بهترین گوشی های سری s سامسونگ از نظر صفحه نمایش مربوط به مدل  S22 Ultra است. این گوشی در نهم فوریه سال 2022 معرفی شد. گوشی سامسونگ S22 Ultra دارای ویژگی های بسیار خارق العاده ای از نظر سخت افزاری و نرم افزاری می باشد. مدل فوق پرچمدار کمپانی سامسونگ می باشد و علاوه ویژگی های بسیار خارق العاده ای که دارد از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار است.


 

samsung galaxy S22 Ultra

  • صفحه نمایش

در میان بهترین گوشی های سامسونگ از نظر صفحه نمایش این گوشی از صفحه نمایش 8/6 اینچی برخوردار است. علاوه بر آن باید گفت که فناوری صفحه نمایش محصول فوق از نوع Dynamic AMOLED 2X می باشد. این فناوری، نسل جدید بهترین گوشی های سامسونگ از نظر صفحه نمایش را معرفی می کند.

در ارتباط با دیگر ویژگی های این محصول باید گفت حداکثر نرخ نوسازی آن 120 هرتز می باشد. با توجه به اندازه ی صفحه نمایش و همچنین فناوری و نرخ نوسازی صفحه نمایش در این محصول باید گفت که نمایشگر این گوشی سامسونگ از قدرت بسیار خارق العاده ای برخوردار است. افراد می توانند برای انجام بازی های ویدیویی و همچنین وب گردی و تماشای فیلم در صفحه نمایش گوشی سامسونگ S22 Ultra لذت ببرند.
رزولوشن تصویر در صفحه نمایش این گوشی، 1440*3080 پیکسل می باشد و تراکم پیکسلی 500 پیکسل در اینچ می باشد. قابل ذکر است که نسبت نمایشگر به بدنه در این گوشی 90 درصد می باشد.
یکی از مهم ترین ویژگی هایی صفحه نمایش گوشی فوق که سبب قرار گرفتن آن در میان بهترین گوشی های سامسونگ از نظر صفحه نمایش شده است مربوط به حداکثر روشنایی آن می باشد. حداکثر روشنایی در این گوشی 1750 نیت می باشد که در نوع خود فوق العاده است.

مورد بعدی که باید به آن اشاره گردد مربوط به استاندارد HDR در این گوشی است. گوشی سامسونگ S22 Ultra، دارای استاندارد +HDR10 می باشد.

در یک جمع بندی کلی از ویژگی های صفحه نمایش این گوشی باید گفت که سامسونگ مانند اکثر محصولاتش در این گوشی نیز عملکرد بسیار خیره کننده ای داشته است و با طراحی و ساخت چنین صفحه نمایش قدرتمند و با کیفیتی یک محصول بسیار ایده آل برای مشتریان و طرفداران خود ارائه کرده است. این گوشی می تواند به عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر صفحه نمایش، پردازنده و دوربین برای کسانی که نیاز به چنین محصولی دارند معرفی شود.
 

  • پردازنده

یکی از نقاط قوت این گوشی مربوط به قسمت پردازنده و بخش های تشکیل دهنده ی آن است. با توجه به این که گوشی فوق پرچمدار کمپانی سامسونگ بوده و یکی از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر صفحه نمایش است قطعا از پردازنده ی بسیار قوی و با کیفیتی برخوردار است. مدل تراشه ی این گوشی اگزینوس 2200 و Snapdragon 8 Gen 1 می باشد. پردازننده قوی این گوشی موبایل باعث شده که در زمره بهترین گوشی های سامسونگ برای گیمینگ قرار بگیرد.

تعداد هسته پردازنده در این گوشی 8 تا می باشد و به اصطلاح این محصول 8 هسته ای می باشد. مشخصات هسته ها عبارت است از یک هسته 2.80 گیگاهرتز Cortex-x2 و 3 هسته ی 2.50 گیگاهرتزی از نوع Cortex-A710 و چهار هسته ی 1.80 گیگاهرتزی Cortex-A510.

مورد بسیار مهم دیگری که می بایست به آن اشاره گردد مربوط به پردازنده ی گرافیکی در این گوشی سامسونگ است. پردازنده ی گرافیکی این گوشی از نوع Xclipse 920 و Adreno 730 می باشد. با توجه به چنین پردازنده ی گرافیکی قدرتمندی که این گوشی دارد قطعا یکی از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر صفحه نمایش و پردازنده ی گرافیکی به شمار می رود.
 

  • حافظه و رم

گوشی سامسونگ S22 Ultra دارای رم 12 گیگابایتی می باشد. با ویژگی هایی که پردازنده ی گوشی فوق از آن برخوردار است به همراه رم 12 گیگابایتی این محصول می توان به این نتیجه رسید که کمپانی سامسونگ چه محصول با کیفیت را بازار عرضه کرده است.

حافظه ی داخلی این گوشی برای ذخیره ی فایل های مختلف و داده های منحصر به فرد از 128 گیگابایت تا 1 ترابایت می باشد. افراد می توانند با توجه به بودجه ی خود هر کدام از مدل های مختلف این گوشی را خریداری نمایند.
قابل ذکر است که نوع حافظه ی داخلی در این گوشی از نوع UFS3.1 می باشد.
 

  • دوربین اصلی و سلفی

به عقیده ی بسیار از افراد این محصول جزو بهترین گوشی های سامسونگ از نظر صفحه نمایش و دوربین اصلی و سلفی می باشد. سامسونگ برای این محصول از دوربین چهارگانه استفاده کرده است. حسگر اول دوربین اصلی دارای رزولوشن 108 مگاپیکسلی است و از نوع عریض یا Wide می باشد. این حسگر قابلیت فوکوس خودکار و لیزری به همراه دریچه ی دیافراگم 1.8f را دارا می باشد. قابلیت ثبت کردن عکس هایی با سایز پیکسل 8/0 میکرومتر و فاصله ی کانونی 24 میلی متری از جمله دیگر ویژگی های این حسگر است.

حسگر دوم دوربین اصلی دارای رزولوشن 12 مگاپیکسلی است و از نوع فوق عریض می باشد. فاصله ی کانونی 13 میلی متری، دریچه ی دیافراگم 2/2f، فوکوس خودکار و سنسور با سایز 2.55/1 اینچی از ویژگی های این حسگر می باشد.

حسگر سوم دوربین اصلی این گوشی از نوع تله فوتو بوده و از رزولوشن 10 مگاپیکسلی برخوردار است. فاصله ی کانونی 70 میلی متری، دریچه ی دیافراگم 2.4f، زوم اپتیکال تا 3 برابر، لرزشگیر اپتیکال، ثبت عکس هایی با سایز پیکسل 1.12 میکرومتر و سنسور با سایز 3.52/1 اینچ از جمله ویژگی های این حسگر می باشد.


حسگر چهارم دوربین اصلی گوشی سامسونگ S22 Ultra از نوع تله فوتو بوده و رزولوشن 10 مگاپیکسلی دارد. این حسگر لنز پریسکوپی دارد و از دریچه ی دیافراگم 9/4 اینچی برخوردار است. فاصله ی کانونی 230 میلیمتری، سایز سنسور 3.52/1 اینچی، لرزشگیر اپتیکال تصویر، زوم اپتیکال تا 10 برابر و فناوری فوکوس خودکار از جمله ویژگی های حسگر چهارم دوربین اصلی گوشی سامسونگ فوق می باشد.

دوربین سلفی این گوشی 40 مگاپیکسلی بوده و دارای لنز عریض است. برخورداری از فناوری فوکوس خودکار، ثبت عکس هایی با سایز پیکسل 7/0 پیکسل و همچنین برخورداری از سنسور با سایز 2.8/1 این از جمله ویژگی های این محصول است.
با توجه به ویژگی های ذکر شده برای دوربین این گوشی قطعا محصول یکی از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر صفحه نمایش و دوربین می باشد.
 

  • باتری

از جمله نقاط قوت این گوشی مربوط به باتری آن می باشد که سبب کارکرد بهینه ی این گوشی سامسونگ و همچنین کارکرد خارق العاده ی صفحه نمایش آن شده شده است. باتری گوشی سامسونگ S22 Ultra از نوع لیتیوم یونی بوده و ظرفیت آن 5000 میلی آمپر ساعت می باشد. این باتری قابلیت شارژ به صورت بی سیم و سریع را دارا می باشد.
علاوه بر آن قابل ذکر است که این گوشی از فناوری Qi و PMA پشتیبانی می کند.
 

جمع بندی

گوشی سامسونگ A73 یکی گوشی های سامسونگ با بهترین صفحه نمایش که دارای قیمت مناسب، پردازنده ی قدرتمند، دوربین های با کیفیت و باتری بسیار ایده آل است. افراد می توانند این گوشی را فروشگاه های معتبر سراسر کشور به صورت آنلاین و حضوری خریداری نمایند.

سامسونگ M52 با توجه ویژگی های بسیار خارق العاده ای که دارد قطعا جزو بهترین گوشی های سامسونگ از نظر صفحه نمایش می باشد. این گوشی به دلیل این که از بهترین گوشی های بازار از نظر قیمت است و از سخت افزار با کیفیت و باتری قدرتمندی بهره مند می باشد طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است.

گوشی سامسونگ S22 Ultra قطع به یقین جزو بهترین گوشی های سامسونگ از نظر صفحه نمایش بوده و می تواند به عنوان رتبه ی اول این گوشی ها معرفی شود. ویژگی های سخت افزاری ایده آل در کنار پردازنده ی قدرتمند و همچنین دوربین ها و باتری بسیار با کیفیت دلیل های بسیار خوبی مبنی بر این ادعا می باشد.

بررسی ویژگی ها و ابعاد مختلف گوشی های سامسونگ نشان می دهد این کمپانی در مورد بسیاری از فاکتور ها مانند؛ صفحه نمایش، باتری، پردازنده و ... که از مهم ترین فاکتور های انتخاب یک گوشی موبایل است، قوی عمل کرده است. یکی از این ویژگی ها صفحه نمایش است که ما در این مقاله بهترین گوشی های سامسونگ از سری های مختلف؛ M،S و A  که دارای بهترین نوع صفحه نمایش هستند را معرفی کردیم. برای خرید انواع  گوشی موبایل از یک فروشگاه معتبر و بهترین قیمت میتوانید به فروشگاه قلاب مراجعه کنید.

منبع:

https://gholab.ir/blog/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D8%B8%D8%B1-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4/%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84/%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84

nopok48722
nopok48722

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋