hossein noori

hossein noori

طول ایده آل ویدیو در شبکه های اجتماعی چقدر است؟

دیگر این یک راز نیست ، امروز قالب ویدیو در وب ضروری شده است. به منظور برجسته شدن و جذب چشم اندازهای جدید ، می توانید به شبکه های اجتماعی اعتماد کنید که امکان توزیع آسان مطالب در آنها وجود دارد.

اما مراقب باشید ، گرچه قدرت فیلمبرداری عالی است ، اما هنوز هم روشهای خوبی وجود دارد که مطمئن باشید حداکثر جذابیت را ایجاد می کنید.

در میان این جزئیات که تفاوت ایجاد می کند ، مدت زمان فیلم ملاک بسیار مهمی برای در نظر گرفتن است.


قدرت فیلم در شبکه های اجتماعی

برای کمک به شما در درک تأثیر محتوای ویدئویی مثل تیزر تبلیغاتی( پیشنهاد میکنم لینک https://alefba.io/post/ساخت-تیزر-تبلیغاتی دیدن نمایید.) بر تجارت آنلاین شما ، بیایید در مورد اعداد صحبت کنیم:

محتوای ویدئویی 30٪ تعامل بیشتری نسبت به تصاویر ایجاد می کند.
ویدیوها دو برابر بیشتر از هر نوع پست دیگر به اشتراک گذاشته می شوند.
6 نفر از 10 بازاریاب فکر می کنند ویدئو بهترین راه برای انتقال پیام در شبکه های اجتماعی است.
56٪ شرکت ها برای رسیدن به هدف خود از این رسانه استفاده می کنند.


ایده آل طول فیلم فیس بوک

روزانه 75 میلیون کاربر به فیدهای فیس بوک خود می آیند.

از بین تمام محتوای این پلت فرم ، تخمین زده می شود که روزانه 8 میلیارد فیلم مشاهده می شود. همچنین توجه داشته باشید که 62٪ از کاربران فیس بوک می گویند که پس از دیدن یک محصول در یک داستان ، قبلاً به آن علاقه مند شده اند.

به عبارت دیگر ، اگر شما هم می خواهید شروع به فیلم برداری در فیس بوک کنید ، زمینه امکانات برای شما آزاد است!

برای اینکه فیلم شما تأثیرگذار باشد و حداکثر جذابیت را به دست آورد ، باید کوتاه و بسیار جذاب باشد:

حداکثر مدت زمان: 4 ساعت
مدت زمان مطلوب: 1 دقیقه


چه مدت فیلم برای اینستاگرام انتخاب کنید؟

در حالی که اینستاگرام در ابتدا قصد داشت مطالب را از طریق عکس به اشتراک بگذارد ، اکنون ویدیو به یک رسانه ضروری برای این پلتفرم تبدیل شده است.

در واقع ، هنگام مرور در شبکه اجتماعی ، این نوع محتوا در همه جا یافت می شود: در خبرها ، در داستانها و اخیراً در حلقه ها.

با این حال ، تمرکز بر داستان هایی است که بیش از 500 میلیون کاربر روزانه را به خود جلب می کند.

بسته به نوع پستی که می خواهید ارسال کنید ، طول ایده آل ویدیو متفاوت خواهد بود:

در پست:
حداکثر مدت زمان: 1 دقیقه
مدت زمان مطلوب: 30 ثانیه


در داستان:
حداکثر مدت زمان: 15 ثانیه
مدت زمان مطلوب: 15 ثانیه

 


چگونه می توان مدت زمان فیلم را در توییتر انتخاب کرد؟

روزانه 186 میلیون کاربر در این شبکه اجتماعی وجود دارد. توییتر به یکی از بردارهای اساسی اطلاعات در زمان واقعی تبدیل شده است. این اعداد و ارقام با بیش از 9000 توییت ارسال شده و 2 میلیارد فیلم در هر ثانیه مشاهده می شود! 😯

در این شبکه اجتماعی ، ویدئوها 10 برابر بیشتر از توییت های عادی جذابیت ایجاد می کنند و 6 برابر بیشتر احتمال دارد که دوباره توییت شوند.

کمتر از یک دقیقه طول می کشد تا توییت ویدیویی بهینه باشد. بنابراین او باید مستقیماً به موضوع پی ببرد و بداند چگونه توجه کاربر اینترنت را جلب می کند.

حداکثر مدت زمان: 2 دقیقه و 20 ثانیه
مدت زمان مطلوب: 45 ثانیه

و در LinkedIn؟

شبکه اجتماعی حرفه ای LinkedIn هم اکنون آستانه 660 میلیون کاربر در سراسر جهان را پشت سر گذاشته است. این مکان ایده آل برای ارتقا مشخصات تجاری یا حرفه ای شما به استخدام کنندگان ، شرکت ها و سرمایه گذاران است.

همانند سایر شبکه های اجتماعی ، ویدیو نیز به محتوای بسیار محبوب تبدیل شده است. حداکثر تعامل و عمل را برای کاربران فراهم می کند.

طول ایده آل برای یک فیلم ارسال شده در LinkedIn حدود یک دقیقه است.

حداکثر مدت زمان: 10 دقیقه
مدت زمان مطلوب: 1 دقیقه

در آخر ، توجه به این نکته مهم است که 85٪ فیلم های پخش شده در تلفن های همراه در شبکه های اجتماعی بدون صدا مشاهده می شوند. بنابراین برای اطمینان از انتقال پیام خود زیرنویس ها را فراموش نکنید!

hossein noori
hossein noori

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋