hossein noori

hossein noori

چرا تبلیغات برای تجارت بسیار مهم است؟

تا زمان مصر باستان ، تبلیغات با ایجاد توانایی فروشندگان در رقابت موثر برای جلب توجه خریداران ، هدف مهمی در دنیای تجارت داشته است. اعم از اینکه کالاها و خدماتی که شرکت شما ارائه می دهد یک ضرورت ، تجمل گرایی یا فقط کمی هوس باز است ، نمی توانید به یک اعلامیه یک بار یا گفتگوی دهان به دهان متکی باشید تا جریان ثابت مشتری را حفظ کنید. تعهد قوی به تبلیغات همانقدر دعوت خارجی است که یک تقویت داخلی برای تیم فروش شما محسوب می شود.

نکته
تبلیغات با ایجاد توانایی فروشندگان در رقابت موثر با یکدیگر برای جلب توجه خریداران ، هدف مهمی دارد.

تبلیغ محصولات و خدمات

جورج فلتون ، نویسنده کتاب "تبلیغات: مفهوم و کپی" می گوید ، هدف اصلی تبلیغات این است که این حرف را بزنید که چیز هیجان انگیزی برای ارائه دارید. این می تواند از یک رویداد سرگرمی آینده باشد که شما در حال تبلیغ آن هستید ، یک خط تولید جدید که می فروشید ، یک کمپین سیاسی که مدیریت می کنید ، گسترش یک بستر خدمات موجود یا آویزان کردن رسمی برای اولین کسب و کار شما. تبلیغات شما چه به صورت تبلیغات چاپی ، تبلیغات تجاری ، بیلبوردها یا تابلو های تبلیغاتی باشد ، محتوا با شناسایی چه کسی ، چه چیزی ، چه زمانی ، در کجا و چرا به قوانین روزنامه نگاری پیوست.

ایجاد آگاهی از مشتری

تبلیغات به افزایش آگاهی جمعیت شناختی هدف شما در مورد مسائلی که ممکن است با آنها ناآشنا باشد و همچنین آموزش آنها در مورد مزایای مربوط به محصول یا خدمات شما کمک می کند. لازم هست داخل پرانتز بنویسم، ایده در تبلیغاتی حرف اول می زند و این ایده هست که فروش ایجاد می کند (https://canvas.mooc.upc.edu/eportfolios/865/Home/Advertising_teaser_ideas)  نمونه مشهور این صنعت ، صنعت بهداشت و درمان است. به عنوان مثال ، اگر یک مصرف کننده یک تبلیغ تلویزیونی را تماشا می کند که در آن کسی دردها و دردهایی را توصیف می کند که مشابه آنچه بیننده تجربه کرده است ، این تبلیغ نه تنها یک علت احتمالی را مشخص می کند بلکه یک راه حل درمانی یا گزینه درمانی بالقوه را برای گفتگو با پزشک خود پیشنهاد می کند.

Watch: Early Super Bowl teasers for some million-dollar ads | Fox Business

مقایسه با رقبا

جرارد تلیس ، نویسنده کتاب "تبلیغات موثر: دانستن اینکه چه زمانی ، چگونه و چرا تبلیغات کار می کند" می گوید: تبلیغات مخاطبان شما را به ارزیابی چگونگی اندازه گیری محصولات یا خدمات شما در برابر رقبای خود دعوت می کند. نمایش محصولات تمیز کننده خانگی مثال خوبی در این مورد است زیرا شواهد بصری قانع کننده ای از این که کدام محصول کار سریعتر و موثرتری در مقابله با لکه های لجباز انجام می دهد ، ارائه می دهد. تبلیغات سیاسی نمونه دیگری از چگونگی ارائه تبلیغات در کنار هم مقایسه صلاحیت نامزدها و سوابق رای گیری برای خوانندگان و بینندگان برای انتخاب آگاهانه در نظرسنجی ها است.

حفظ مشتریان موجود

کنت رومن و جین مااس ، نویسندگان کتاب "چگونه تبلیغ کنیم" ، یک کمپین تبلیغاتی مداوم برای یادآوری مشتریان فعلی ضروری است. در یک اقتصاد آشفته که بسیاری از مغازه ها ، رستوران ها و شرکت ها از کار خارج می شوند ، حفظ حضور پررنگ از طریق تبلیغات منظم ، پروازها ، کارت پستال ها ، رویدادها و یک وب سایت پویا برای روابط طولانی مدت بسیار ارزشمند است. این امر همچنین در جهت جلب مشتریانی جدید است که ممکن است در ابتدای کار خود به کالاها یا خدمات شما احتیاج نداشته باشند اما اکنون از سردرگمی خاطرات خود راضی هستند.

تقویت روحیه کارمند

هنگامی که افراد از کارمندان شما در مورد محل کار خود سوال می کنند ، اگر پاسخ در پاسخ آنها این باشد که "واو! من چیزهای زیادی درباره آن فروشگاه شنیده ام" به جای "نه ، هرگز احساس خوبی در مورد شغل خود خواهند داشت. از آن شنیده اید "یا" آه ، آنها هنوز هم در اطراف هستند؟ " سرمایه گذاری در یک طرح تبلیغاتی ، کسب و کار شما را به بخشی فعال از واژگان مکالمه و سر و صدای جامعه تبدیل می کند. این به نوبه خود باعث احساس غرور و مالکیت عاطفی کارگران شما در بنگاه اقتصادی است که باعث ایجاد احساسات مثبت و شناختن نام می شود.

hossein noori
hossein noori

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋