hossein noori

hossein noori

نقش آژانس های تبلیغاتی در تبلیغات شرکت چیست؟

آژانس تبلیغاتی، که معمولاً شرکت یا کانون تبلیغاتی نیز نامیده می شود ، نهادی است که بازاریابی و تبلیغات یک شرکت را مدیریت می کند. در حالی که برخی از شرکت ها به آژانس های تبلیغاتی مستقل اعتماد می کنند ، شرکت های بزرگ اغلب کارهای داخلی را انجام می دهند و تبلیغات را انجام می دهند. آژانس های تبلیغاتی اعم از داخلی یا مستقل ، چندین وظیفه اساسی را انجام می دهند.

 

پژوهش و تحقیق

تحقیق، یکی از مسئولیت های اصلی یک آژانس تبلیغاتی است. برای توسعه یک استراتژی موفق ، آژانس های تبلیغاتی قبل از راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی ، در مورد یک محصول ، اطلاعات جمعیتی هدف و تصویر آن تحقیق می کنند. آژانسهای تبلیغاتی، همچنین در حین و بعد از یک کار تبلیغاتی تحقیقات مداوم انجام می دهند. تحقیقات دو عملکرد عمده را انجام می دهد: دانش لازم برای توسعه اولیه مبارزات را فراهم می کند و به یک آژانس تبلیغاتی کمک می کند تا درک کند که آیا یک کمپین موفقیت آمیز بوده است و چرا.

Print Media Advertising/Company Profile/Business Card/Flyers

برنامه ریزی

این وظیفه آژانس تبلیغات است که یک کمپین تبلیغاتی و تبلیغاتی مبتنی بر تحقیق را توسعه دهد. این به معنای برنامه ریزی جمعیتی جمعیت و هدف قرار دادن آنها است. علاوه بر طراحی خود کمپین ، یک آژانس تبلیغاتی باید در مورد چگونگی ارائه آن - از طریق تلویزیون، رادیو، اینترنت و سایت های رسانه های اجتماعی، تبلیغات چاپی، بیلبوردها ، در مکان های خاص جغرافیایی یا ترکیبی از این رسانه ها تصمیم بگیرد. آژانس ها همچنین تبلیغاتی را برای مشاغل ایجاد می کنند - مانند برنامه های پاداش ، تخفیف ، پیشنهادات ویژه و قرعه کشی - که برای افزایش درآمد طراحی شده اند.

همه ی تبلیغات، حول محور استراتژی تبلیغاتی است، هنگام ایجاد یک برند تجاری ، موفقیت آن در تمام برنامه ریزی های آن، مشخص می شود. و برنامه ریزی یااستراتژی بسیار پیچیده تر از چند مرحله خواهد بود ، این کار ماه ها طول می کشد تا برند در هنگام فروش پایه اساسی داشته باشد قبل از اینکه کیک آماده شود ، از فر بیرون می آورید؟ ما چنین فکر نمی کنیم ، یک برند تجاری بسیار مهمتر از کیک است ، نیاز به سرمایه گذاری از نوع هزینه و زمان دارد. روش تبلیغ شما متناسب با پتانسیلِ محصول، نیاز بازار، سلیقه و نیاز مشتری شما تعیین می­شود. ایده ­پردازی مناسب و داشتن نگاه جامع استراتژیک در تبلیغات، در اثربخشی نتیجه نهایی تاثیرگذار است. ما از میراثی صحبت می کنیم که برای دستیابی به بیشترین مزایا و رشد برند تجاری باید به طور موثر توسعه یابد. (https://tablo.io/hossein-noori/tyzr)

 

مبارزات عملیاتی

آژانس های تبلیغاتی با خدمات کامل به سادگی کمپین های تبلیغاتی کاملی طراحی نمی کنند و سپس آنها را به مشاغل تحویل می دهند. آنها همچنین مسئول کار پیچ و مهره در انجام آنها هستند. این شامل نه تنها تصمیم گیری در مورد انتخاب رسانه برای تبلیغات بلکه خرید فضای تبلیغاتی یا زمانی و پیگیری برای اطمینان از اینکه تبلیغات واقعاً اجرا یا چاپ شده اند ، می شود. در حالی که آژانس های تبلیغاتی بزرگ مسئولیت اجرای کمپین ها را بر عهده می گیرند ، برخی از آژانس های تبلیغاتی بوتیک های کوچک کمپین های تبلیغاتی را برای مشتریان ایجاد می کنند اما فعالیت هایی را انجام نمی دهند.

 

برند تجاری

عملکرد اصلی یک آژانس تبلیغاتی توسعه یا بهره برداری از یک برند تجاری است - آنچه وب سایت Bloomburg Businessweek آن را "شخصیت" یک محصول می نامد. تیم خلاق آژانس تبلیغاتی هنگام برخورد با محصولی با برند از قبل تاسیس شده باید از نزدیک آن مارک را درک کرده و یک کمپین تبلیغاتی بر اساس این درک ایجاد کند. همچنین ممکن است از آژانس های تبلیغاتی خواسته شود تا از طریق تبلیغات ، بازاریابی و طراحی بسته ها ، برند تجاری برای محصولات ایجاد کنند. برند تجاری موفق در سطح عاطفی مشتریان را به خود جلب می کند. به عنوان مثال ، هدف اعلام شده آژانس تبلیغاتی بازوی بازاریابی این است که "برند ها برای مصرف کنندگان خود معنی داشته باشند."

منبع: http://episodefilm.rozblog.com/post/41

hossein noori
hossein noori

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋