Nmmb Ggjvv

Nmmb Ggjvv

نوآوران صنعت پوشاک زاهدی با شعار ((هم افزایی در کنار هم)) کار خود را آغاز کرد

به گزارش خبر آزاد رضا زاهدی مدیرعامل و بنیانگذار شرکت نوآوران صنعت پوشاک زاهدی در آغاز نشستی که به منظور رونمایی از این شرکت و آکادمی در 8 خرداد 1402 برگزار شد گفت : بخشی از شکل گیری این شرکت و آکادمی ناشی از مسئولیت اجتماعی بوده ، اما هدف اصلی ایجاد آن کمک به توانمندسازی نیروی انسانی متخصص می باشد.

 

زهرا معظمی رییس هیات مدیره شرکت نیز در این باره گفت : کار اجرایی این پروژه از چندین ماه قبل آغاز شده و بر این موضوع تاکید داشتند که افراد در تمام مشاغل علاوه بر مهارت های فنی و تخصصی به مهارت های نرم هم احتیاج دارند تا بتوانند با هم گفت و گو و صحبت کنند.

رضا زاهدی در ادامه به این موضوع اشاره ای داشتند که صنعت دوخت و مد توانایی رشد اقتصادی بسیار خوبی را داشته و قابلیت ایجاد شرایط بسیار عالی به منظور درآمدزایی روزافزون و همچنین مساله مهم ارزآوری را برای کشور را فراهم کند.

همچنین رضا زاهدی سخنان خود را با اشاره به این موضوع که اگر مهارت ها در نیروهای کار تقویت شود ، در نهایت برای همه ما سوددهی خواهد داشت به پایان برد و در انتها گفت : شعار ما هم افزایی در کنار هم بوده و وجه تمایز ما ادامه دار بودن و عدم قطع ارتباط پس از گذراندن دوره هاست.

 

به گفته زهرا معظمی رییس هیات مدیره شرکت ، دوره های جدید با متدی خاص ، به روز شده و پیشرفته بزودی توسط این شرکت برگزار خواهد شد و مدرس این دوره ها خود آقای رضا زاهدی خواهد بود.

Nmmb Ggjvv
Nmmb Ggjvv

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋