نی نی سایت

نی نی سایت

راهنمای بچه داری، راهنمای بارداری، مجله کودک و خانواده
توسط ۱ نفر دنبال می شود

آشنایی با ویژگی های قاب سیلیکونی گوشی

آشنایی با ویژگی های قاب سیلیکونی گوشی

از جمله کاربردی‌ترین اکسسوری‌های موبایل که از تنوع و استحکام مناسبی نیز برخوردار هستند، قاب سیلیکونی گوشی هستند. با وجود این قاب‌های سیلیکونی دارای ویژگی‌های بسیاری مانند رنگ های جذاب و پاستلی، جنس نرم و لطیف، ظاهر و طراحی متفاوت به نسبت دیگر محافظ‌ها و... است، همین امر قاب‌های سیلکونی را به مورد مناسبی برای خرید قاب گوشی دخترانه  تبدیل کرده است. برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌های قاب سیلیکونی گوش تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

قاب سیلیکونی چگونه وارد بازار شد؟

برای اولین بار گاردهای سیلیکونی مخصوص گوشی‌های برند آیفون وارد بازار شدند. به خاطر کیفیت بالا و ظرافتی که دارند در بازار به شهرت رسیدند. این قاب‌ها به خاطر جنسی که دارند، می‌توانند از گرم شدن و بالا رفتن دمای گوشی جلوگیری کنند. سیلیکون به عنوان رسانای بسیار عالی برای انتقال گرما عمل کرده به همین خاطر نه تنها آیفون، بلکه برای گوشی سامسونگ هم یکی از پرطرفدارترین‌ها به حساب می‌آید. با یک بررسی ساده در بین سایت‌های ارائه دهنده خدمات اکسسوری موبایل، متوجه می‌شوید که شرکت‌های تولید کننده این جنس قاب‌ها، بیکار نبوده و برای مدل‌های مختلف موبایل گاردهای سیلیکونی را عرضه کرده‌اند. به منظور خرید انواع قاب سامسونگ  از جنس سیلیکونی، چرم و .... روی لینک داده شده کلیک کنید.

آشنایی با 5 مورد از فواید استفاده از قاب های سیلیکونی

همانطور که گفته شد قاب‌های سیلیکونی دارای ویژگی‌های منحصر به فری بوده که در ادامه به آن می پردازیم:

سایز مناسب برای گاردهای سیلیکونی

سیلیکون، ماده‌ای منعطف و نرم بوده که بخوبی شکل می‌گیرد. به همین خاطر بدون وارد شدن هیچ آسیبی به دکمه‌های گوشی، قاب را جایگذاری کنید. این مدل از قاب بدون هیچ جزئیاتی استفاده شده که زیبایی خاصی را به تلفن همراه‌تان می‌دهد. با توجه به سنگین بودن مدل‌های اخیر گوشی آیفون به دلیل استفاده از فلزات برای مقاومت بیشتر مدل‌های مختلف آن، گاردهای سیلیکونی به مناسب‌ترین گزینه برای این برند موبایل تبدیل شده اند. از این رو برای آشنایی بیشتر با انواع قاب سیلیکونی مخصوص آیفون و همچنین خرید قاب آیفون 13  سیلیکونی از فروشگاهی گارد شاپ روی لینک داده شده کلیک کنید.

ایمنی بالا در قاب های سیلیکونی

اگر به موبایل‌هایی که اخیرا وارد بازار شده‌اند دقت کرده باشید، متوجه اکسسوری‌هایی که به وسیله بلوتوث و... به گوشی متصل می‌شوند شده‌اید. این کار برای افزایش ایمنی موبایل بوده تا برای تماس، گوش دادن به موسیقی و... نیازی به در دست داشتن آن نداشته باشید. گاردهای سیلیکونی، از برقراری ارتباط بلوتوث با این اکسسوری‌ها جلوگیری نمی‌کند. نکته دیگری که درباره تلفن‌های همراه حائز اهمیت است مراقبت از موبایل در برابر ضربه خواهدبود.

دسترسی کامل به نمایشگر موبایل برای قاب های سیلیکونی

دسترسی کامل به نمایشگر موبایل برای قاب های سیلیکونی

استفاده طولانی مدت از موبایل، باعث تجمع گرد و غبار، چربی و... خواهدشد. به همین خاطر به کاربردن گاردهای سیلیکونی در گوشی‌های همراه، تا حد زیادی از این اتفاق جلوگیری خواهدکرد. علاوه براین باتوجه به اینکه صفحه کلید فیزیکی از گوشی‌های هوشمند حذف شده‌اند، گارد باید به گونه‌ای باشد که دسترسی به صفحه موبایل‌تان مشکلی نداشته باشد.

مقاومت در برابر حرارت و غبار در قاب های سیلیکونی

سیلیکون از آن دست متریال‌هایی ست که عایقی مناسب برای رطوبت و حرارت به حساب می‌آید. ضمن اینکه به هیچ عنوان گرد و غبار را به خودش جذب نمی‌کند. پس مدت‌های زیادی نیازمند تمیز کردن نخواهدبود.

ضد لغزش بودن گاردهای سیلیکونی

شاید شما هم تجربه سر خوردن موبایل را داشته باشید. یکی از راه‌های جلوگیری از لغزش یا سر خوردن موبایل، استفاده از گاردهای سیلیکونی بوده که به دلیل اصطکاک به وجود آمده، مانع از سرخوردن خواهدشد.

ظاهر زیبا در گاردهای سیلیکونی

ظاهر زیبا در گاردهای سیلیکونی

قاب‌های موبایل سیلیکونی دارای طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی بوده که در کنار ظاهر ساده‌ای که دارند، طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده‌اند.

معایب قاب های سیلیکونی کدامند

در کنار مزایایی که برای گاردهای از جنس سیلیکون گفته شد، باید معایب آن را نیز در نظرگرفت تا در نهایت بعد از سنجش بین مزایا و معایب، تصمیم به خرید بگیرید. به مرور زمان قاب های سیلیکونی تغییر رنگ داده و کشش و تغییر شکل به وجود آمده در آن، دوام و کیفیت روزهای ابتدایی خود را نداشته باشد. البته گاهی نیز حساسیت برخی از کاربران به سیلیکون، مانع از خرید آن ها خواهدشد.

کلام پایانی

در این مقاله درباره یکی از پرطرفدارترین اکسسوری‌های موبایل، یعنی گارد سیلیکونی صحبت کردیم. علاوه بر زیبایی این مدل از گارد، طول عمر بالای آن و مقاومت‌شان در برابر ضربه، اصلی‌ترین دلایلی هستند که سایرین را برای خرید قانع می‌کند.

نی نی سایت
نی نی سایت راهنمای بچه داری، راهنمای بارداری، مجله کودک و خانواده

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋