نی نی سایت

نی نی سایت

راهنمای بچه داری، راهنمای بارداری، مجله کودک و خانواده
توسط ۱ نفر دنبال می شود

کاشت ابرو در کلینیک لاله بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران

کاشت ابرو در کلینیک لاله، بهترین کلینیک کاشت ابروی تهران

کاشت ابرو، به منظور شکلدهی مطلوب به آنها، افزایش ضخامت، پوشش قسمتهای خالی و بهبود ظاهر ابروهاست. این عمل زیبایی، نتیجهای طولانیمدت و دائمی دارد و در ایجاد جلوه بصری زیبا در صورت بسیار موثر است.

در واقع بهدلیل علاقهمندی خیلی از بانوان به داشتن ابروهایی کشیده و خوشحالت، فرایند کاشتن ابرو، بهشکل گستردهای در جهان پذیرفته شد. اگر شما هم بهدنبال روشی مطمئن و ایمن برای بهبود زیبایی چهره خود، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

تاثیر کاشت ابروی در زیبایی صورت

ریزش یا کمپشتی ابرو چه در مردان و چه زنان، تاثیر منفی در جذابیت و شادابی چهره آنها دارد. از طرفی دیگر، امروزه خیلی از افراد اعم از مدلینگها طرفدار داشتن ابروهایی پهن هستند و این دلایل سبب شده که به عمل زیبایی کاشت ابرو روی بیاورند.

ازآنجاییکه کاشتن ابرو، راهحلی مناسب برای بازگرداندن ابروهای طبیعی در افراد است، میتواند بهعنوان راهکاری دائمی مورد استفاده واقع شود. البته رضایت کسانی که تحت این عمل قرار گرفتهاند، زمانی حاصل میشود که این فرایند بهشکلی طبیعی صورت بگیرد. به این منظور، به عنوان بعدی ما توجه داشته باشید.

انواع روشهای کاشت ابرو طبیعی

ابروها بهعنوان ویژگی برجسته صورت، تاثیر بالایی بر زیبایی افراد دارد. بیماری، افزایش سن، استعمال دخانیات، برداشتن بیشازحد و استفاده از مدادهای آرایشی بیکیفیت، دلایل ریزش یا کمپشتشدن ابروهاست.

به همین علت خیلی از افراد بهخصوص بانوان تصمیم گرفتند برای بازگرداندن زیبایی و اعتمادبهنفس خود، از فرایند کاشتن ابرو (Eyebrow Transplant)، استفاده کنند. اما مسئله اینجاست که بهترین روش کاشت ابروی طبیعی چیست؟

در واقع کاشتن ابرو، به چندین شکل انجام میشود که رایجترین آنها عبارتاند از:

  • کاشت مستقیم مو (DHI): فولیکولهای مو از ناحیه پوست سر استخراج شده و و در سوراخهایی که در قسمت کاشت ایجاد شده، قرار میگیرد. با این روش میتوان کنترل دقیقتری در زاویه و جهت ابروی کاشتهشده داشت.
  • استخراج واحد فولیکولی (FUE): فولیکولهای مو از ناحیه پشت سر برداشته شده و با ابزاری به نام پانچ، به قسمتی از ابرو که حجم بیشتری میطلبد، تزریق میشود. این روش بهدلیل عدم جای زخم و خط، نتیجهای طبیعی به ارمغان میآورد.
  • کاشت فولیکولی (FUT): بخشی از پوست ناحیه پشت سر برداشته شده و بهشکل نواری برش میخورد. بخشهایی که دارای مو هستند، استخراج شده و در منطقه ابرو کاشته میشود. این روش معمولا زمانی بهکار میرود که واحدهای فولیکولی زیادی برداشت شوند.
  • کاشت ابرو با نیوگرافت: این راهکار جدید و پیشرفته، ورژن نیمهاتوماتیک FUE محسوب میشود.
  • کاشت با دستگاه اتوماتیک Artas: رباتها با دقت و سرعت بالا، موهای ابرو را استخراج کرده و در محل مورد نظر میکارند.

ویژگیهای کاشت ابرو طبیعی

کاشت ابرو در کلینیک لاله، بهترین کلینیک کاشت ابروی تهران

برای اینکه فرایند کاشتن ابرو، نتیجه مثبتی به همراه داشته باشد، باید از 2 قانون مهم پیروی کند که شامل موارد زیر هستند.

  • جهت رشد ابرو: میدانید که ابروها از 3 قسمت سر، تنه و دم تشکیل شده و در هر بخش جهت رشد مو متفاوت است‌. پزشک متخصص برای کاشت طبیعی باید به جهت رویش مو در نواحی مختلف دقت کند‌.
  • زاویه رشد ابرو: در نظر داشته باشید که زاویه رشد ابرو بهگونهای است که بر روی صورت میخوابد. بنابراین؛ بهترین نوع مو برای پیوندزدن، موهای پشت گوش است که با زاویه رویش ابرو تطابق دارد.

مراقبتهای بعد از کاشت ابرو

اگر میخواهید دوره نقاهت شما با کمترین عوارض طی شود و از نتیجه نهایی فرایند کاشتن ابرو راضی باشید، توصیههایی که در ادامه عنوان کردهایم را جدی بگیرید.

  • مسکنهای تجویزی پزشک را بهموقع مصرف کنید.
  • در زمان مقرر اقدام به کشیدن بخیه کنید.
  • از خاراندن محل زخم خودداری کنید.
  • در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.
  • فعالیتهای فیزیکی سنگین را کنار بگذارید.
  • تا زمان بهبود کامل زخمها از رفتن به استخر و سونا خودداری کنید.

اهمیت تخصص پزشک و اعتبار کلینیک در فرایند کاشت ابرو

کاشتن ابرو، عملی بهشدت تخصصی است که دقت بالایی میطلبد. لذا تخصص و مهارت، از مهمترین ملاکهایی است که در انتخاب پزشک باید در نظر بگیرید. پس اگر میخواهید نتیجه مثبتی از این عمل در بر داشته باشید، باید به کلینیکهای تخصصی تحتنظر پزشکان کارآزموده و باتجربه مراجعه کنید.

کلینیکی که به آن مراجعه میکنید باید مجهز به پیشرفتهترین تجهیزات و پرسنلی متبحر باشد. همچنین پزشک این کلینیک، با تسلط به انواع روشهای درمان، توصیههای مراقبتی لازم را بعد از عمل به شما ارائه دهد تا در روند بهبودی شما موثر باشد.

کلینیک لاله، بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران

این مرکز کاشت مو و ابرو در چند سال گذشته، بیشترین مراجعهکنندگان عملهای زیبایی را در ایران داشت. کلینیک لاله ، با کادر مجرب خود، برخورداری از بهروزترین دانش روشهای کاشت تنها در یک جلسه و معاینه و تستهای تشخیصی رایگان، موفق شد جایگاه خود را در بین مراکز درمانی و زیبایی بهشکلی محبوب ثبت کند.

اما مزیت ها و برتری های کلینیک زیبایی لاله در حوزه کاشت ابرو و کاشت مو

 

· تنها کلینیک کاشت ابرو با دو شعبه فعال در غرب و شمال تهران

· بالاترین تعداد کاشت ابرودر ماه، بیش از1000 کاشت ابرو

· کمترین تعداد نارضایتی نسبت به تعداد کاشت انجام شده

· بکارگیری از بهترین و با تجربه ترین تکنسین های کاشت ابرو و کاشت مو در ایران

· بالاترین تعداد مشاورین و کارشناسان جهت پیشتبانی و مشاوره زیباجویان

· ارائه خدمات پس از فروش ویژه به همه زیباجویان جهت کسب رضایتمندی بالاتر در خدمات ارائه شده

· استفاده از بالاترین کیفیت متریال مصرفی موجود در کشور به جهت کاهش آسیب ها و عارضه های بعد از عمل

· استفاده از مدرن ترین و بروزترین تجهیزات فنی جهت طراحی، اندازه گیری و کاشت که به کوتاه تر شدن پروسه عمل کاشت ابرو کمک میکند.

· بازآموزی و بروزرسانی دانش فنی تکنسین ها به صورت دوره ای که سبب میشود همیشه با دانش روز پیش رویم

 

جمعبندی

کاشت ابرو، یک روش جراحی زیبایی است که از موهای نواحی پشت گوش یا پشت سر برداشته شده وبه ابروها جهت افزایش تراکم و حالتدهی به آنها پیوند میخورد.

اگر میخواهید ابروهایی طبیعی و خوشفرم داشته باشید اما نمیدانید که آیا کاندید مناسبی برای این عمل زیبایی هستید یا نه، مرکز تخصصی لاله ضمن ارائه خدمات زیبایی، شما را در این خصوص راهنمایی خواهد کرد.

 

 

نی نی سایت
نی نی سایت راهنمای بچه داری، راهنمای بارداری، مجله کودک و خانواده

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋