نی نی ها

نی نی ها

عکس بامزه کودک، سرگرمی های کودکانه، شعر کودک، کتاب، آموزشی، علمی

کدام بازار مبل تهران بهتر است؟

کدام بازار مبل تهران بهتر است؟

بدون شک مبلمان یکی از با اهمیت‌ترین لوازم دکوری در منازل، شرکت‌ها و ساختمان‌های گوناگون به حساب می‌آید؛ بنابراین بسیاری از افراد به دنبال مبلمان باکیفیت و با ظاهری شیک هستند، بازار مبلمان تهران را انتخاب می‌کنند. در پایتخت ایران بازارهای مبل زیادی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها تنوع بسیاری از مبلمان کلاسیک و مدرن را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. اگر علاقه‌مند به بازدید تنوع بالایی از مبلمان هستید، می‌توانید با خرید بلیط قطار تهران از بازارهای مبلمان تهران دیدن نمایید.

بازار مبل ایران ۱

یکی از برترین بازارهای مبل تهران، بازار مبل ایران 1 است. بازار مبل ایران ۶ طبقه دارد که 3 طبقه آن تجاری محسوب می‌شود. این بازار مبل بیش از ۱۰۰ فروشگاه مبلمان خانگی دارد و مجهز به رستوران کافی‌شاپ، سوپر مارکت، آسانسور، پله‌برقی و... است. در این بازار مدل‌های مختلفی از مبلمان صنعتی و استیل، مبل راحتی، کلاسیک، میز صندلی، ناهارخوری و انواع سرویس خواب ارائه می‌شود. اگر به دنبال خرید مبلمان کلاسیک هستید، می‌توانید بلیط قطار تهران را خریداری کرده و به بازار مبل ایران 1 بروید.

  • آدرس: تهران، بزرگراه آیت‌الله سعیدی، چهارراه یافت‌آباد، بازار مبل ایران شماره یک

بازار مبل ایران ۳

این بازار مبل جز مراکز خرید بازار مبل یافت آباد است که پس از رزرو بلیط قطار تهران می‌توانید به بازدید از آن بپردازید. بازار مبل ایران ۳ نه طبقه دارد که ۶ طبقه از آن تجاری به حساب می‌آید. این بازار مبل بیش از ۱۵۰ فروشگاه مبلمان، ناهارخوری، آینه کنسول، پرده و پارچه مبلمان در دو بخش دیزاین خانگی و اداری مشغول به فعالیت است. علاوه بر این‌ موارد، این بازار دارای امکانات رفاهی نظیر آسانسور، پله‌برقی، رستوران، کافی‌شاپ و... است. این بازار مبل انواع مبلمان داخلی و خارجی مشتمل بر یک صد برند معتبر را ارائه می‌کند. شما با خرید اینترنتی بلیط قطار و سفر به این شهر، می‌توانید به بازار مبل ایران 3 مراجعه نمایید و مبل مورد نظرتان را خریداری کنید.

  • آدرس: تهران، بزرگراه آیت‌الله سعیدی، بالاتر از چهارراه یافت‌آباد، بازار مبل ایران شماره سه

کدام بازار مبل تهران بهتر است؟

بازار مبل دلاوران

بازار مبل دلاوران حدود ۱۰۰۰ نمایشگاه در زمینه فروش مبل، سرویس خواب، میز ناهارخوری، میز تلویزیون، مبلمان کودک و دیگر لوازم دکوری فعالیت دارد. رقابت بسیاری در بازار مبل دلاوران وجود دارد، در نتیجه قیمت آن بسیار منصفانه بوده و به راحتی می‌توانید انواع مبل مدرن، کلاسیک، سلطنتی و هر نوع مبلی که مد نظرتان است را خریداری کنید. بنابراین فقط کافی است بلیط قطار تهران را خریداری نمایید.

  • آدرس: تهران، خیابان دلاوران، حدفاصل میدان الغدیر تا خیابان سراج

بازار مبل چهاردانگه

چهاردانگه یک شهرک صنعتی بزرگ در نزدیک تهران بوده و جز برترین بازارهای مبل تهران محسوب می‌شود. تعداد بسیاری از مراکز تولیدی و صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند، به همین علت می‌توان این مرکز را قطب تولید و فروش مبل و انواع لوازم چوبی در نظر گرفت. همچنین تنوع کیفیت و قیمت در این بازار نسبت به دیگر مراکز مبل بسیار معقولانه است. جالب است بدانید که این بازار مبل تقریباً ۳۰ درصد فروش مبل کل کشور را تأمین می‌نماید. افرادی که قصد بازدید از بازار مبل چهاردانگه تهران را دارند، می‌توانند بلیط قطار تهران را خریداری ‌کنند.

  • آدرس: تهران، چهاردانگه، بزرگراه آیت الله سعیدی، بین اسدالله هیدخ و جان زمینی

بازار مبل شهرک ولیعصر

اگر می‌خواهید یک مبل زیبا با قیمت متناسب و با بودجه موردنظر خود خریداری کنید، بازار مبل شهرک ولیعصر بهترین گزینه است. خرید از این بازار بسیار برای شما صرفه اقتصادی دارد؛ چرا که تولیدی‌هایی که در این بازار بزرگ قرار دارند، به راحتی شما را به منحصربه‌فردترین محصولی که در نظر دارید، می‌رسانند. در بازار مبل شهرک ولیعصر علاوه بر مبلمان لوازم دیگری همچون سرویس خواب، تختخواب و دیگر صنایع چوبی نیز وجود دارد.

  • آدرس: استان تهران، منطقه ۱۸، محله شهید رجایی، مفتح شمالی، خیابان وحدت

بازار مبل ورد آورد

وردآورد یکی از قدیمی‌ترین محله‌های تهران است که در غرب تهران و در منطقه ۲۱ آن قرار دارد. با توجه به اینکه در این منطقه تولیدی‌های خوبی قرار دارد، کیفیت و قیمت انواع لوازم چوبی همچون مبلمان بسیار ایده‌آل است. در بازار مبل وردآورد تهران با خیال آسوده می‌توانید انواع مبلمان را خریداری نمایید؛ بنابراین بهتر است بلیط قطار تهران را تهیه کنید تا به بازدید از این بازار بروید.

  • آدرس: شهرک وردآورد - کیلومتر ۱۹ جاده تهران-کرج

بازار مبل خاوران

بازار مبل خاوران یکی از بزرگ‌ترین و بهترین مجموعه‌های فروش مبلمان و فرش در ایران است. این بازار در جاده خاوران قرار دارد و در سال ۱۳۷۳ تأسیس شده است. در بازار مبل خاوران انواع مبل کلاسیک، راحتی، نیمه استیل، سرویس خواب، میز ناهارخوری و دیگر محصولات چوبی با قیمت‌های مختلف عرضه می‌شود. در این بازار می‌توان انواع محصولات گوناگون را با هم مقایسه کرد و بهترین گزینه را بر اساس بودجه و سلیقه انتخاب کرد. صنایع چوب برادران رستگار، صنایع چوب صفی، مبلمان اسپاد، مبلمان پاسارگاد از برندها و فروشگاه‌های معروف این مراکز خرید هستند؛ از این رو با خرید بلیط قطار تهران می‌توانید از بازار مبل خاوران بازدید نمایید.

  • آدرس: تهران، سه راه افسریه، کیلومتر ۸ جاده امام رضا، ۵۰۰ متر بعداز سه راه سیمان، بازار مبل خاوران

کدام بازار مبل تهران بهتر است؟

بازار مبل عبدل آباد

بازار مبل عبدل‌آباد در محله عبدل‌آباد، منطقه 18 تهران قرار دارد. این بازار مبل از با اهمیت‌ترین بازارهای مبل تهران محسوب می‌شود؛ چرا که تمامی محصولات آن از قیمت مناسبی برخوردار هستند. شما می‌توانید انواع مبلمان استیل، چوبی، صندلی‌های اداری و مبلمان اداری را در این بازار پیدا کنید. اگر قصد خرید از بازار عبدل آباد را دارید، باید زمان بسیاری در نظر بگیرید و سپس با صبر و حوصله اجناس مورد نظر خود را تهیه کنید.

  • آدرس: تهران، نعمت آباد، کنارگذر بزرگراه کاظمی

سخن پایانی

مبلمان تاثیر بسزایی روی دکوراسیون منزل دارد؛ به همین خاطر، باید برای خرید به بهترین بازارهای مبل مراجعه کنید تا بتوانید گزینه مناسب را انتخاب نمایید. زمانی که به بازارهای مبل تهران سر می‌زنید، متوجه تنوع زیادی که در طراحی و ساخت مبلمان به کار رفته می‌شوید. بنابراین اگر قصد دارید که مبلمان مدنظر خود را خریداری کنید، می‌توانید بلیط قطار تهران را تهیه کرده و سپس از بهترین بازارهای مبل در تهران بازدید نمایید. از جمله این بازارها می‌توان به بازار مبل چهاردانگه، بازار مبل ایران، بازار مبل خاوران، بازار مبل شهرک ولیعصر و... اشاره کرد.

نی نی ها
نی نی ها عکس بامزه کودک، سرگرمی های کودکانه، شعر کودک، کتاب، آموزشی، علمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋