نی نی بلاگ

نی نی بلاگ

عکس نی نی، تربیت کودکان، مراقبت زنان، دوران بارداری

5 مزیت عایق صوتی دیوار رایج

5 مزیت عایق صوتی دیوار مشترک

استفاده از عایق صوتی در آپارتمان به خصوص برای افرادی که بچه کوچک یا نی نی دارند  و یا حتی کسانی که بچه ندارند و از صدای مزاحم همسایه در امان نیستند مزایای زیادی دارد که به 5 مورد آن در این مقاله اشاره میکنیم:

یکی از دغدغه های اصلی مادران و پدرانی که در آپارتمان ها زندگی می کنند، سر و صدای کودک و نی نی دلبندشان برای سایر همسایه ها است. حتی ممکن است همین مادران با مشکل بی خوابی کودک به دلیل سر و صدای بیش از حد همسایه در اتاق خواب او مواجه باشند. فرقی نمی کند که نگران چه موضوعی هستید. در هر صورت مشکل و دغدغه شما سر و صدا است که به لطف عایق صوتی در آپارتمان می تواند برطرف شود. اگر تا به حال به استفاده از عایق صوتی برای آپارتمان فکر نکرده اید، همراه ما باشید تا با مزایای استفاده از این عایق ها برای آپارتمان هایی که بچه در آن ها زندگی می کنند، آشنا شوید.

عایق صوتی در آپارتمان چیست و چه نقشی دارد؟

در هنگام ساخت آپارتمان معمولا از محصولات عایق کاری دیوار استفاده نمی شود. این موضوع باعث شده تا در اکثر آپارتمان های امروزی سر و صدای همسایه ها باعث آزار و اذیت سایر همسایه ها شود. عایق صوتی در آپارتمان نقش مهمی را در کاهش آزار و اذیت همسایگان برعهده دارد. به دلیل اینکه این عایق ها می توانند از انتقال صوت جلوگیری کنند، دیگر مزاحمتی از بابت سر و صدای کودکان برای همسایه ها و سر و صدای همسایه ها برای کودکان وجود ندارد.

استفاده از عایق صوتی در آپارتمان اجباری نیست، اما آرامشی که پس از اجرای این عایق های صوتی تجربه می کنید بسیار با ارزش است. مادرانی که به آرامش کودک و انجام فعالیت های بدنی بدون دغدغه او فکر می کنند، می توانند عایق صوتی آپارتمان را انتخاب کنند.

عایق صوتی اتاق کودک

مزایای استفاده از عایق صوتی در آپارتمان برای افراد بچه دار

استفاده از عایق صوتی در آپارتمان برای همه خانه ها مفید است؛ اما افرادی که بچه دار هستند و می خواهند آرامش بچه و همسایگان خود را تامین کنند؛ بهتر است که حتما از این عایق ها استفاده نمایند. عایق کاری صوتی آپارتمان برای افراد بچه دار مزایای زیادی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

کاهش دغدغه ناشی از سر و صدای کودک در حین بازی

یکی از دغدغه های آپارتمان نشینی، سر و صدا است. با توجه به وجود دیوار مشترک در میان واحدهای آپارتمانی، ممکن است سر و صدای کودک در حین بازی به منزل همسایه نیز برود. این موضوع برای برخی از همسایگان بسیار آزاردهنده بوده و باعث بروز گله و مشکل می شود. بسیاری از والدین به دلیل اینکه نگران آزار و اذیت همسایه ها هستند، از کودک درخواست می کنند که سر و صدا نکند. اما واقعیت این است که این درخواست والدین با شور و شوق و انرژی زیاد کودکان همخوانی ندارد. استفاده از عایق صوتی در آپارتمان باعث می شود تا والدین نگرانی کمتری برای بازی کودکان داشته باشند و آن ها را برای انجام بازی های مختلف آزاد بگذارند.

عدم نیاز به ایجاد محدودیت برای دویدن کودکان

کودکان حق بازی کردن دارند. صرفا برای اینکه در آپارتمان زندگی می کنید، نباید آن ها را از دویدن و بازی های پرتحرک منع کنید. البته بدون عایق صوتی در آپارتمان، دویدن کودک باعث انتقال صدای ناراحت کننده به خانه همسایه پایینی می شود. اگر از عایق های صوتی باکیفیت استفاده شود، صدای پای کودک در هنگام دویدن منتقل نمی شود.

فراهم کردن فضای مناسب برای خواب راحت کودک

ممکن است اتاق خواب کودک دارای دیوار مشترک با خانه همسایه و یا محیط بیرون باشد. این موضوع باعث ورود سر و صدای زیاد به اتاق خواب کودک شده و می تواند برهم زننده خواب کودک باشد. برای اینکه آرامش و سکوت را در فضای اتاق خواب کودک تامین کنید، می توانید از عایق صوتی در آپارتمان استفاده نمایید. در این صورت سر و صدای همسایه ها و محیط بیرون باعث ناراحتی کودک و تغییر در نظم خواب او نخواهد شد.

رفع محدودیت های ناشی از فعالیت های ورزشی کودکان

اکثر مردم در شرایط کنونی در آپارتمان ها زندگی می کنند. کودکانی که در کلاس های ورزشی شرکت می کنند، حتما باید یک سری فعالیت های ورزشی را در منزل انجام دهند. استفاده از عایق صوتی در آپارتمان به والدین این امکان را می دهد تا کودکان را برای انجام فعالیت های ورزشی آزاد بگذارند. این موضوع از چاقی و اضافه وزن بیش از حد کودکان به دلیل کم تحرکی جلوگیری می کند.

ایجاد آرامش و سکوت بیشتر در منزل

علاوه بر اینکه سر و صدای سایر همسایه ها می تواند برای شما آزاردهنده باشد، ممکن است سر و صدای داخل خانه آرامش کودک را در حین خواب و استراحت برهم بزند. به هر حال ساعت خواب کودک و نوزاد با ساعت خواب پدر و مادر فرق می کند. ممکن است شما بخوانید تلویزیون ببینید، آهنگ گوش دهید و یا حتی آشپزی کنید. یک سر و صدای کوچک به دلیل عدم وجود عایق صوتی در آپارتمان باعث می شود تا کودک شما از خواب بیدار شود. اما اگر برای دیوارهای داخلی منزل نیز از عایق صوتی دیوار  استفاده کنید، دیگر نگران سر و صدای داخل منزل نیز نخواهید بود.

عایق صوتی اتاق کودک                                      

بهترین عایق صوتی در آپارتمان و ویژگی ها

برخی از والدین تا به حال از عایق های صوتی در آپارتمان استفاده کرده اند، اما آن طور که باید از ویژگی های عایق کاری آن ها بهره مند نشده اند. واقعیت این است که عایق صوتی باکیفیت برای آپارتمان تاثیر بسیار زیادی روی راندمان آن دارد. بسیاری از محصولات موجود در بازار یا بی کیفیت هستند و یا به دلیل قدیمی بودن و عدم پیروی از استانداردهای جهانی نمی توانند باعث عایق کاری صوتی حرفه ای در آپارتمان ها شوند،و شایان ذکر است بهترین و باکیفیت ترین عایق های صوتی در دنیا عایق های پیشرفته نانو الیاف میباشند که صداگیری بی نظیر و قطعی آنها باعث محبوبیت آنها شده است

در صورتی که نیاز به استفاده از عایق صوتی آپارتمان جدید و قوی را دارید و کیفیت  عایق های آکوستیک دیوار ،سقف و کف برای شما در اولویت است، استفاده از عایق صوتی ایده پویان  پیشنهاد می شود. چون هم آنتی باکتریال و هم ضد حساسیت میباشند وعایق های صوتی این شرکت کاملا وارداتی هستند و از بهترین محصولات روز اروپا(نانو الیاف-مولتی متریال) برای صداگیری استفاده می گردد. از این رو نتیجه و اثربخشی عایق کاری صوتی پس از اجرای این عایق ها بسیار عالی است. برای آشنایی با محصولات عایق کاری صوتی و دریافت قیمت و مشاوره، می توانید به سایت ایده پویان مراجعه کنید، و همچنین با مراجعه به صفحات گفتگو در نی نی سایت و خواندن نظرات مردم و دغدغه ها و انتظارات آنها از یک عایق صوتی با کیفیت به یک جمع بندی مناسب دست پیدا خواهید کرد.

نی نی بلاگ
نی نی بلاگ عکس نی نی، تربیت کودکان، مراقبت زنان، دوران بارداری

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋